Ik ga deze post doorsturen naar de popo w8 maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
fack hun, ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochter
Whiskers post er ook:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik dacht dat daar alleen pvv'ers zaten
die durven hier de straat toch niet inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ga deze post doorsturen naar de popo w8 maar
mooien tatooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Afschieten die tuigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nwsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Ik ben het achterlijke pvv volk meestalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nws
Ik vind veel best, maar als je me met een domme PVV-kut vergelijkt maak ik je af *waarschuwing*quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Whiskers post er ook:
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
whiskers is mijn mattie in de strijd tegen het achterlijke pvv volk in nws
kut voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben het achterlijke pvv volk meestal
oh dan is het goedquote:
Ik kom ook niet zovaak buiten KLB want volgens Saskia kan ik niet zo goed tegen veranderingen.quote:
is ook maar beter, het is hierbuiten toch allemaal waardeloosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zovaak buiten KLB want volgens Saskia kan ik niet zo goed tegen veranderingen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook maar beter, het is hierbuiten toch allemaal waardeloos
Zal ik slaapliedje zingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan niet slapen wat moet ik doen mensen
Vind je het gek als je achter de laptop zitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:03 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan niet slapen wat moet ik doen mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |