ja dat zeg ik tochquote:
Ik zeg altyd: Tu voudrais baguette de jambon ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef Rozzje het volgende:
Ik zeg altijd tegen die Franse chimeids Suce ma bite
ja ik zag je topic inderdaad, hij is inderdaad wel een beetje lastig te vindenquote:
Heeft me echt veel tijd gekostquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag je topic inderdaad, hij is inderdaad wel een beetje lastig te vinden
harde levenquote:
Man, Eindhoven ken ik alquote:
Haha ik vraag me echt af wanneer wilders gepopt wordt wat denk jij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet, dat was mo$heb. maar misschien die boi ook wel inderdaad
Zonder het lidwoord?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zeg altyd: Tu voudrais baguette de jambon ?
.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik zeg gewoon '' Hey fuckkie fuckkie? Hieeer sukke kok''
Ik 2 jaar.. Echt hoor...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha kkIk heb 5 jaar Frans gehad maar bak er nog niks van
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel doorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha ik vraag me echt af wanneer wilders gepopt wordt wat denk jij?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel door
fack hun, ibahesj doet stoer ik neuk zijn dochterquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:55 schreef pussycatdoll het volgende:
Die zitten alleen in NWS in de Moslim/Israel en Syrie topics.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
matti jij bent gewoon van de aivd, als ik antwoord geef zit ik morgen vast zeker ik heb jou wel door
oh ik dacht dat daar alleen pvv'ers zatenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die zitten alleen in NWS in de Moslim/Israel en Syrie topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |