Nog ff en je hebt ook een rel hierquote:
xDquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben heel volwassen voor me leeftijd hoor je weet niksss
Manegepaardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je eigen paard of zo'n onstuimig manegepaard?
Zeg je dat nou tegen je 2e persoonlijkheidquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ff en je hebt ook een rel hier
Ja ik weet zijn naam niet meer. Zo'n kerel die dan topics aanmaakte waarin je een x moest zetten als je in de afgelopen 24 uur seks had gehad. Wat een niveauquote:
Oja dat was het, vaag verhaal ook welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee had een hele rel veroozaakt in de jng sc, toen werd hier in klb een topic geopend met de klacht; rel in de jng sc. Heeel klb daar rellen
Was omdat ik een meet had afezegd 3/4 dagen van te voren..
Ik vind dat het 'zakje' betekentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je suis xcachet. Cachet est Français.
Kneusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja ik weet zijn naam niet meer. Zo'n kerel die dan topics aanmaakte waarin je een x moest zetten als je in de afgelopen 24 uur seks had gehad. Wat een niveauheel stoer natuurlijk.
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je suis xcachet. Cachet est Français.
Wat had ik nou gezegd!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?
Owh, owh, sg wil OOK een relquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen je 2e persoonlijkheid
Ging ook om he-le-maal niks. Maar toen die klb'ers daar kwamen lachte ik mij sufquote:
Ja jij mag mij zakje noemen hoorquote:
veel minder leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat dan niet minder leuk? Ik weet helemaal niets van paardrijden af verder
ehhh, nee want cachet bestond alquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die x is omdat je te dom bent een handtekening te fabriceren?
Nee, dat is niet minder leuk.. Iig niet op de manege waar ik zit. Genoeg paarden met kurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat dan niet minder leuk? Ik weet helemaal niets van paardrijden af verder
Ik ga je geen zakje noemen want ik ga je helemaal niet noemenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging ook om he-le-maal niks. Maar toen die klb'ers daar kwamen lachte ik mij suf
[..]
Ja jij mag mij zakje noemen hoor
[..]
veel minder leuk
[..]
ehhh, nee want cachet bestond al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |