Ik neem je posts altijd heel serieus. Waar post je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Nou jullie zijn duidelijk (nog) geen fan van deze geweldige user
Ên gewoon NEGEREN dat ik iig nog "in style"ben he??quote:
O moet je bij mij maar niet altijd doen. JNG SCquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik neem je posts altijd heel serieus. Waar post je?
Ik vond jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn kind dat je in de eeuwige jachtvelden mogen rusten.
Daar ben ik ooit verbannen nadat ik binnen 1 post ruzie kreeg. Kan je het je voorstellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
O moet je bij mij maar niet altijd doen. JNG SC
JE WIL HAAR DOOD?????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Slaap zacht mijn kind dat je in de eeuwige jachtvelden mogen rusten.
Sorry wat zegt mevrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ên gewoon NEGEREN dat ik iig nog "in style"ben he??![]()
![]()
![]()
Heb daar ook altijd fittiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:37 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit verbannen nadat ik binnen 1 post ruzie kreeg. Kan je het je voorstellen?
Altijd om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
15 jarige haantjes, daar ben ik niet zo van.
Rot een eind op met je 2 gespenquote:
Ik snap er niets van. Waarom heb jij ridinggear aan? Ben jij niet altijd 'in style'?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO, die nepuser heeft nu vast geen ridinggear aan in IK WEL![]()
![]()
Ik heb paardgereden vanaafquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Waarom heb jij ridinggear aan? Ben jij niet altijd 'in style'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |