SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een jaartje of 5 heeft de wetenschap de breedband pr0nquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef seto het volgende:
een tijdje nofap is wel handig imo als je met nopr0n start, soort volledige reset
ja, maar jij krijgt er geld voor ik doe het in m'n vrije tijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zit ook al een paar dagen achter de PC. Rustige periode, helft van de collega's is op vakantie etc.
Morgen wel ff naar een zwembad hier om te filmen voor een toerismevideo (no zwembadpedo).
Ja is zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ja, maar jij krijgt er geld voor ik doe het in m'n vrije tijd
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt dit topic zeker ergens in een tab openstaan.
Ja dat kan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Ik had een keer gedroomd dat je quote meldingen uit/aan kon zetten.
Kan dit echt? Misschien heb ik perongeluk met instellingen geklooit o.i.d.?
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is zo.
In m'n vrije tijd leefde ik ook als kluizenaar. Nouja nu minder omdat iedereen vakantie heeft, nu is het gelukkig elke avond weer terrasjes, bbq op het strand enz.
Ik heb niks veranderd. Ik bedoelde dat ik tot een week terug ook gewoon leefde als een kluizenaar omdat alle vrienden dat ook deden (op vrijdag/zaterdagavond na).quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?
Ga gewoon dingen doen, bro lol. Meisjes aanspreken op straat of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe heb je je leven zo drastisch veranderd en hoe oud was je?
sry ben geen Koreaan dus ik kan niks van DotA. Zelfde met SCII, zuig echt enorm behalve als ik noobs ga verslaan met cloaked banshee rush.quote:
ja hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ok ff potje
ik ga daarna probeern te zonnen
kan ej vanaf 4 uur nog wel zonnen eigenlijk ??
Dota is gewoon 1 poppetje man kan iedereen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sry ben geen Koreaan dus ik kan niks van DotA. Zelfde met SCII, zuig echt enorm behalve als ik noobs ga verslaan met cloaked banshee rush.
ja 4 uur kan primaquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ok ff potje
ik ga daarna probeern te zonnen
kan ej vanaf 4 uur nog wel zonnen eigenlijk ??
Staat gewoon aangevinkt. Hm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Settings > Overig. En dan staat op 2/3e ergens "quote meldingen".
maar ik heb geen vrienden dan is lastigquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is zo.
In m'n vrije tijd leefde ik ook als kluizenaar. Nouja nu minder omdat iedereen vakantie heeft, nu is het gelukkig elke avond weer terrasjes, bbq op het strand enz.
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar ik heb geen vrienden dan is lastig
turks koffiehuis snap je hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.
rond dit tijdstip zitten daar allemaal maar oude mannen en wil gewoon met chille mensen naar het strand of het zwembad bbq zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar zo'n Turks theehuis of café dan. Ziet er altijd wel gezellig uit.
herkenbaar manquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar ik heb geen vrienden dan is lastig
Kunt wel lachen, maar hij mag volgend jaar richting de zuivel... Als dat goed gaat mag hij daarna ook zelf afpreisen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
En dozen naar het schap, die dWc_DickRyder dan. Zal wel Jumbo Academy diploma hebben.
Ja sgijnt dat hij ook al karren zelf uit de vrachtauto mag rjden naar het magazijn ( nog niet bevestigd )quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Daar hoopt dwc zelf ook op zodat hij de afprijsstickers op de glazen deuren voor de gekoelde producten kan plakken. Dan kan zijn meisje ook zuivel kopen zonder als jaap stam alle koeldeuren eruit te koppen.
masterberen en gamenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat doe jij dan nog deze 2 maanden?
Klb is beste subforumquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ze liften alleen maar jonko's naar hun mond.
turkse bitch fightquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
Ambipur gaat helemaal los op fanta, shit is onn
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor gay topic btw
KLB / hollister
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / hollister
quote:
Ja echt he.quote:
Lol,quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
KLB / hollister
ja ik maakte foutje natuurlijk traps lats. edited lolquote:
Hahhaa, daar is het shirt nog wel goed voor iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ik maakte foutje natuurlijk traps lats. edited lol
Daar kun je toch nooit in in zo'n shirt.
leuk om uit te hulken met haloween
waar dan merk niks. Leven en laten leven toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef Montelly het volgende:
Ambipur gaat helemaal los op fanta, shit is onn
[Noob/]quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[Spoiler]IM GONNA KILL THAT BITCH[spoiler/]
die ambipur is sowieso zwaar labiel lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nu ook fittie met ambi ONZ / [PICS] Raad de User!!
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
die ambipur is sowieso zwaar labiel lol
Denk dat een groot deel van fok er (terecht) zo over denktquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met haar gehad in e.o.a. dieet topic.
toen dacht ik op een gegeven moment ook zoiets ja lol
Jij gaat, meisquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Altijd leuk om te zien dat mensen zich zo met mij bezighoudenhaters are motivators.
Die gast met z'n creatinetopicquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Seam het volgende:
A&F heeft wel goede muscle fit, prima shirtjes daar hoor. Oh en Susteren
Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.quote:Op [. Heburl=http://forum.fok.nl/topic/1997732/3/25#129087946]donderdag 18 juli 2013 16:07[/url] schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die is nie goed. Je hebt mensen die een klap van de molen hebben hebben gehad, maar zij heeft de hele molen op de kop gekregen.
[..]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
Die is 30+ ofzo toch? En dan de hele dag binnen met pubers op een internetforum meeposten in een topic dat de titel 'Mooi weer' draagt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
die ambipur is sowieso zwaar labiel lol
En wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben aan het werk en krijg betaald en kan fokken. Vind het goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die is 30+ ofzo toch? En dan de hele dag binnen met pubers op een internetforum meeposten in een topic dat de titel 'Mooi weer' draagt.
lel.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen dit is een groot misverstand...ik dacht dat ambipuur kloon van braddie was. Foutje...
Iedereen doorlopen...
Bloemen (bereklauw) komen je kant op ambi.. kus kus.
Ik wacht op Fanta.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:38 schreef Pastapipos het volgende:
De Gym binnenkomen en aan iedereen vragen wie ze zijn terwijl je nieteens lift!!!
.....
Maak maar even je eigen dramatopic dan, wij wachten namelijk niet op jouquote:
hahahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen dit is een groot misverstand...ik dacht dat ambipuur kloon van braddie was. Foutje...
Iedereen doorlopen...
Bloemen (bereklauw) komen je kant op ambi.. kus kus.
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
wie ben jij dan cake
nog geen kracht stats gezien
dit is een beetje de misc van fok aan het wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doen
Dit is geen onzinquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dus ? dit is toch onzin ? ga je sereius lope doen
Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisjequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
moet je een paar keer yvonne's naam posten, dan komt ze hier vanzelf een keer via de sherlock functie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Pastapipos het volgende:
Wanneer krijgen we onze eigen link? Fok.nl/GYM ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisje
8% vet bitchesssquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
Top, dankjewelquote:
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, vind jullie allemaal zo dun. Maar ik ben Ambi maar.
denken dat er hier mensen zijn die echt trainequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mijn figuur nog nooit gezien, zodoende kan ik jou niet serieus nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srsquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt itquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srs
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar je weet dat het waar is.
Ga nu maar weer weg. Excelsior.
Ja joh, obvious troll nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt it
[..]
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?Omg. Zo life.
Je moer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Jij bent echt de anus van fok.
Dit beeld heb ik van je nu:quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een andere smaak dan de meesten.
Wowwww.. dudeeeeee...quote:
Nee....quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je valt toch niet mijn vrienden lastig he!
zou een goede verklaring zijn voor waarom je fatso's wil ipv fitte mannen.quote:
Ja, jij snapt hoe het werkt. Beach ook. De rest snapt het nog niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen ook nog happen op erdogan hiero...
Wacht. Ik ga googlen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zou een goede verklaring zijn voor waarom je fatso's wil ipv fitte mannen.
Awwquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, jij snapt hoe het werkt. Beach ook. De rest snapt het nog niet.
quote:
denk je dat wij de hele dag op de crosstrainer zitten ofzoquote:
Hugh zit daar ook de hele dag op en die is SKINNY as fuck?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
denk je dat wij de hele dag op de crosstrainer zitten ofzo
Kesef, wat wil jij nou? Waarom doe je zo? Ik volg het niet meer.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kesef, wat wil jij nou? Waarom doe je zo? Ik volg het niet meer.
Zou raar zijn zo'n jong ding als jijzelf te meeten. We schelen zowat 15 jaar.
Hugh Jackman? das geen bodybuilder, srs wat voor topic denk je in te zitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hugh zit daar ook de hele dag op en die is SKINNY as fuck?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen ook nog happen op erdogan hiero...
In tegenstelling tot jou zijn we allemaal "dun" jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pijp d'r dan.quote:
Ojaquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik falafel echt zo enorm vies vond...?
Dit is fok hequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zoveel pua gelezen
en nog zo bèta
Hoe moet ik het anders leren?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Kesef. Alsof deze mannen je iets gaan leren. Op Beach na.
Dan ben ik nog geen steek verder...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister niet naar deze gappies iigStoere praatjes achter hun beeldscherm.
Hoi JMF, alles goed?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen moet ik het vuile werk weer opknappen?
Hoe laat jij je ''hosselen'' ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef me deze mooie kans niet nog een keer...quote:
Nee ben gehackt op me e-darling account... Was met jou?quote:
Mooi, mooi. Met mij gaat het ook goed. En de gains?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ben gehackt op me e-darling account... Was met jou?
dezequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:17 schreef Kesefkesef het volgende:
welk boek werd hier hou steeds aangeraden, een of ander pua boek?
ja nog net ff voor de zomerquote:
reageer isquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bambipur: je vergeet iemand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Kesef. Alsof deze mannen je iets gaan leren. Op Beach na.
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.quote:
Doe normaal man...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.
Shining armour i see..quote:
Godver.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik geef hem je nummer welquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zo
weet je nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
Dimachaerus hoe weet ik of daar geen virussen in zitten?
Als er je erop klikt en je merkt volgende week nog niks aan je computer. Dan zit je redelijk veilig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
aantal posts: 25.521 (gemiddeld 90 per dag)quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zo
hahaha 90 per dag lmao.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
Montelly die disst is grappig na al zijn pogingen te meetenZelfs deze 30 jarige wilde hem niet.
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fanta. Alles goed? Hoe is het met je? Wanneer mag je gaan parachutespringen?
You’re going to need to take action to change your state of being. You’re going toquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fanta. Alles goed? Hoe is het met je? Wanneer mag je gaan parachutespringen?
Meisje, dit kan beter vetzakquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahahaha ambi met der 90 posts per dag haha!
Wel fuck you dan maar. Totale anarchie hier. Ik ga naar JNGquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!
Hahahaha mijn niqququote:
Hoe verklaar je dit dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
You have to stop being a nice guy. It’s time to find your male power again.
Feminine is attracted to Masculine. That is the way of the world.
Think of this book as a big, stinging BITCH-slap (because if you’re not an alpha
Man, you’re a bitch-wannabe, and you deserve the wake-up you’re about to get.) We
are not going to pull punches here.
proof:quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
You have to stop being a nice guy. It’s time to find your male power again.
Feminine is attracted to Masculine. That is the way of the world.
Think of this book as a big, stinging BITCH-slap (because if you’re not an alpha
Man, you’re a bitch-wannabe, and you deserve the wake-up you’re about to get.) We
are not going to pull punches here.
niet naar hem luistere hij is bèta as fuckquote:
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet naar hem luistere hij is bèta as fuck
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef seto het volgende:
jezus eerst die spam van ambipur en nu die kk wannabe alpha spam van dima
je bent wel volwassen voor tiener :0quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.
nee ik heb gekregen van iemand via whatsappquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij ehbt toch ook gedownload?
heb jij dit gedaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ja ik heb dat tekentje daar gezetquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
heb jij dit gedaan?
[ afbeelding ]
is dit het belangrijkste hoofdstuk..?
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit zietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit ziet
hij's de bitch van CY nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Dimachaerus het volgende:
panzermaus heeft ook gelezen
kijk wat er van hem is geworden
[ afbeelding ]
dat wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiteren
Goh, jij ook al?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?
Wijf is knetter.
Boeiend. Meisjes zat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
blablabla. Niemand cared om die klbsc-taferelen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
Een voor allen, allen voor een , maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
Moeten we onze broeder StraatSoldaat te hulp schieten, of laten we hem in zijn eigen topic verdrinken?
KLB / ecto's in de gym
Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeiequote:
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoor
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Goed. Ik ga genieten van het weer. Doei sletjes
mag ik nog mee naar je vriendin met zwembad van weekendquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Ja, succes met je medicijnen je vriend en de kinderen... Kusje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
wtf ben jij dan ineens met je izan opmerkingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Rot nou maar gewoon een eind op, je hebt al drie keer doei gezegd. Nu weten we het wel Fatima.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Erdogan wil maar niet weg, net echt!
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?quote:
Een hoop quotemeldingen maat. Je moet iets als het enige wat je dagelijks aan mensen vraagt of ze het bonnetje nog willequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HET LOOPT UIT DE HAND HIER!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |