Wat was dan het tegenargument dat je kreeg op je stelling dat blote benen bij vrouwen wel mocht?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:08 schreef Drinky het volgende:
Natuurlijk is het overigens geen probleem als vrouwen er korte rokjes dragen, zelfs lelijke vrouwen met pauperrokjes.
Bijonquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:56 schreef hoink581 het volgende:
Ga in de IT dan, daar mag je zelfs wolvenshirts dragen!
Bij ons op werk niet hoor, er is veel mogelijk, maar wolfenshirts zijn een no go!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:56 schreef hoink581 het volgende:
Ga in de IT dan, daar mag je zelfs wolvenshirts dragen!
op 1 voorwaarde. dat vrouwen jonger dan 25 altijd compleet naakt rondlopen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind een man in korte broek geen porum. Draag dat lekker thuis waar niemand je ziet. Vrouwen boven de 25 kunnen zich ook beter geheel bedekken.
wat kom jij stoer praten vega ectoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Susteren het volgende:
TS heeft lelijke overbeboste, dikke figuurloze benen![]()
geloof me, van sommige vrouwen hier wil je niet eens hun gezicht zien, laat staan benen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe wel ik ook bij tijd en wijlen vind dat de emancipatie een beetje richting mannendiscriminatie is doorgeslagen, heb ik persoonlijk doorgaans geen problemen met blote vrouwenbenen, terwijl ik totaal niet aan die van mannen blootgesteld hoef te worden.
Was jij niet de huispedo van FOK!?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind een man in korte broek geen porum. Draag dat lekker thuis waar niemand je ziet. Vrouwen boven de 25 kunnen zich ook beter geheel bedekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |