dezequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:17 schreef Kesefkesef het volgende:
welk boek werd hier hou steeds aangeraden, een of ander pua boek?
ja nog net ff voor de zomerquote:
reageer isquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister niet naar deze gappies iigStoere praatjes achter hun beeldscherm.
Bambipur: je vergeet iemand.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Kesef. Alsof deze mannen je iets gaan leren. Op Beach na.
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.quote:
Doe normaal man...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is een keer gebeurt, en dit is resultaat. 30+, alleen, kinderloos en 500 posts per dag.
Shining armour i see..quote:
Godver.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik geef hem je nummer welquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zo
weet je nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
Dimachaerus hoe weet ik of daar geen virussen in zitten?
Als er je erop klikt en je merkt volgende week nog niks aan je computer. Dan zit je redelijk veilig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
aantal posts: 25.521 (gemiddeld 90 per dag)quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent gestopt mn nmr te vragen. Goed zo
hahaha 90 per dag lmao.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
Montelly die disst is grappig na al zijn pogingen te meetenZelfs deze 30 jarige wilde hem niet.
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fanta. Alles goed? Hoe is het met je? Wanneer mag je gaan parachutespringen?
You’re going to need to take action to change your state of being. You’re going toquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef Kesefkesef het volgende:
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hee fanta. Alles goed? Hoe is het met je? Wanneer mag je gaan parachutespringen?
Meisje, dit kan beter vetzakquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahahaha ambi met der 90 posts per dag haha!
Wel fuck you dan maar. Totale anarchie hier. Ik ga naar JNGquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hey baby gaat je allemaal geen fucking reet aan!
Hahahaha mijn niqququote:
Hoe verklaar je dit dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
You have to stop being a nice guy. It’s time to find your male power again.
Feminine is attracted to Masculine. That is the way of the world.
Think of this book as a big, stinging BITCH-slap (because if you’re not an alpha
Man, you’re a bitch-wannabe, and you deserve the wake-up you’re about to get.) We
are not going to pull punches here.
proof:quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
You have to stop being a nice guy. It’s time to find your male power again.
Feminine is attracted to Masculine. That is the way of the world.
Think of this book as a big, stinging BITCH-slap (because if you’re not an alpha
Man, you’re a bitch-wannabe, and you deserve the wake-up you’re about to get.) We
are not going to pull punches here.
niet naar hem luistere hij is bèta as fuckquote:
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet naar hem luistere hij is bèta as fuck
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef seto het volgende:
jezus eerst die spam van ambipur en nu die kk wannabe alpha spam van dima
je bent wel volwassen voor tiener :0quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je lamas hoort schijten. Leven en laten leven.
nee ik heb gekregen van iemand via whatsappquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar jij ehbt toch ook gedownload?
heb jij dit gedaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ja ik heb dat tekentje daar gezetquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
heb jij dit gedaan?
[ afbeelding ]
is dit het belangrijkste hoofdstuk..?
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit zietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb gekregen van iemand via whatsapp
en ik heb nu net voor jou geupload op die site
kijk dit filmpje ( 1,5 uur) heel goed filmpje is dit
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiterenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
erger me aan die kerel, hij praat zo chaotisch en kijk hoe ie eruit ziet
hij's de bitch van CY nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Dimachaerus het volgende:
panzermaus heeft ook gelezen
kijk wat er van hem is geworden
[ afbeelding ]
dat wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik vind juist fijne articulate hebben prettige stem om naar te lusiteren
Goh, jij ook al?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer zwaar ruzie gehad met dat mokkel in e.o.a. dieet topic.
toen dacht ik op een gegeven moment ook zoiets ja lol
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Goh, jij ook al?
Wijf is knetter.
Boeiend. Meisjes zat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
blablabla. Niemand cared om die klbsc-taferelen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent gedumpt door CY, nadat ze heeft gezoend met Fanta, Dqod, Panzer.
Liever knetter dan een loser.
Een voor allen, allen voor een , maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
Moeten we onze broeder StraatSoldaat te hulp schieten, of laten we hem in zijn eigen topic verdrinken?
KLB / ecto's in de gym
Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeiequote:
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoor
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Goed. Ik ga genieten van het weer. Doei sletjes
mag ik nog mee naar je vriendin met zwembad van weekendquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Ja, succes met je medicijnen je vriend en de kinderen... Kusje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
wtf ben jij dan ineens met je izan opmerkingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Rot nou maar gewoon een eind op, je hebt al drie keer doei gezegd. Nu weten we het wel Fatima.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Erdogan wil maar niet weg, net echt!
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?quote:
Een hoop quotemeldingen maat. Je moet iets als het enige wat je dagelijks aan mensen vraagt of ze het bonnetje nog willequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HET LOOPT UIT DE HAND HIER!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |