Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeiequote:
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, de "iedereen op fok is maagd"-opmerking. Goeie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ik hou de eer aan mijzelf en ga niet in op verhalen die ik hoor
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Goed. Ik ga genieten van het weer. Doei sletjes
mag ik nog mee naar je vriendin met zwembad van weekendquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Ja, succes met je medicijnen je vriend en de kinderen... Kusje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
wtf ben jij dan ineens met je izan opmerkingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Rot nou maar gewoon een eind op, je hebt al drie keer doei gezegd. Nu weten we het wel Fatima.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Erdogan wil maar niet weg, net echt!
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?quote:
Een hoop quotemeldingen maat. Je moet iets als het enige wat je dagelijks aan mensen vraagt of ze het bonnetje nog willequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom post je hier eigenlijk? Wat had je verwacht dat er zou gebeuren?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
HET LOOPT UIT DE HAND HIER!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |