Sportscholen zijn voor kampbewonersquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Robophatt het volgende:
Want normaal gesproken ben je natuurlijk al als een monster voordat je de sportschool voor het eerst binnenstapt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat het recht van de sterkst ruikende niet geldt in de gym
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS is zo'n gespierd petje waar iedereen in de gym een hekel aan heeft
De echte bodybuilders willen altijd maar al te graag ecto's adviseren en helpen als ze dat vragen
Dit inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
De echte bodybuilders willen altijd maar al te graag ecto's adviseren en helpen als ze dat vragen
Uiteraard, je wordt geboren als ecto, endo of meso en blijft zo je hele leven. Het is alsof je zegt "Ik ben ook een neger, maar neger blijf je echt wel altijd...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef SixSixOne het volgende:
Ben ook een ecto, maar ecto blijf je echt wel altijd...altans ik dan
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
ik was eerder, watsonquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Vixenx het volgende:
Onterechte klacht:
Als je zo sterk/gespierd ben hoef je toch niet meer naar de sportschool? Dan ben je toch klaar, of ligt het aan mij? Slotje kan hierop, detective Vixenx heeft de zaak al opgelost.
Zeg dat in me gezicht en ik breek je arm vriend, zal wel niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef BlueNumber het volgende:
Kutpauper, ga een trein koppen als training.
Neanderthalertjequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zeg dat in me gezicht en ik breek je arm vriend, zal wel niet al te moeilijk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |