Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisjequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
moet je een paar keer yvonne's naam posten, dan komt ze hier vanzelf een keer via de sherlock functie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Pastapipos het volgende:
Wanneer krijgen we onze eigen link? Fok.nl/GYM ofzo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die post was niet aan jou gericht. Waarom ga je niet van ons mannen? Hier hoor je niet thuis meisje
8% vet bitchesssquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met allemaal skinny bitchessssssssssss, die zgn man voorstellen.
Top, dankjewelquote:
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, vind jullie allemaal zo dun. Maar ik ben Ambi maar.
denken dat er hier mensen zijn die echt trainequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt mijn figuur nog nooit gezien, zodoende kan ik jou niet serieus nemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb je gauw met mensen wanneer je zelf een lopende Big Mac-storage bent.
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srsquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt itquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dun? dun in de zin van laag in vet, anderzijds meestal wel stukken breder dan menig persoon. srs
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar je weet dat het waar is.
Ga nu maar weer weg. Excelsior.
Ja joh, obvious troll nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Doubt it
[..]
Wow. Probeer je mean girls na te spelen?Omg. Zo life.
Je moer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Jij bent echt de anus van fok.
Dit beeld heb ik van je nu:quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een andere smaak dan de meesten.
Wowwww.. dudeeeeee...quote:
Nee....quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je valt toch niet mijn vrienden lastig he!
zou een goede verklaring zijn voor waarom je fatso's wil ipv fitte mannen.quote:
Ja, jij snapt hoe het werkt. Beach ook. De rest snapt het nog niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen ook nog happen op erdogan hiero...
Wacht. Ik ga googlen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zou een goede verklaring zijn voor waarom je fatso's wil ipv fitte mannen.
Awwquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, jij snapt hoe het werkt. Beach ook. De rest snapt het nog niet.
quote:
denk je dat wij de hele dag op de crosstrainer zitten ofzoquote:
Hugh zit daar ook de hele dag op en die is SKINNY as fuck?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
denk je dat wij de hele dag op de crosstrainer zitten ofzo
Kesef, wat wil jij nou? Waarom doe je zo? Ik volg het niet meer.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kesef, wat wil jij nou? Waarom doe je zo? Ik volg het niet meer.
Zou raar zijn zo'n jong ding als jijzelf te meeten. We schelen zowat 15 jaar.
Hugh Jackman? das geen bodybuilder, srs wat voor topic denk je in te zitten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hugh zit daar ook de hele dag op en die is SKINNY as fuck?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen ook nog happen op erdogan hiero...
In tegenstelling tot jou zijn we allemaal "dun" jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pijp d'r dan.quote:
Ojaquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik falafel echt zo enorm vies vond...?
Dit is fok hequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zoveel pua gelezen
en nog zo bèta
Hoe moet ik het anders leren?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
Kesef. Alsof deze mannen je iets gaan leren. Op Beach na.
Dan ben ik nog geen steek verder...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister niet naar deze gappies iigStoere praatjes achter hun beeldscherm.
Hoi JMF, alles goed?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen moet ik het vuile werk weer opknappen?
Hoe laat jij je ''hosselen'' ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister niet naar deze gappies iigStoere praatjes achter hun beeldscherm.
Geef me deze mooie kans niet nog een keer...quote:
Nee ben gehackt op me e-darling account... Was met jou?quote:
Mooi, mooi. Met mij gaat het ook goed. En de gains?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ben gehackt op me e-darling account... Was met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |