quote:
Ik pak meestal S, heb liever dat het iets strakker zit dan zo stijlloos te grootquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:58 schreef Scuidward het volgende:
Het is niet gewoon een kwestie van een M pakken, voor je borst houden en concluderen dat het wel zal passen?
Ja, bij mij zou dat te strak zijn vrees ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik pak meestal S, heb liever dat het iets strakker zit dan zo stijlloos te groot![]()
Mensen die overhemden in een paar maatjes te groot kopen
Nee serieus, 3 kwartier. Had eigenlijk afgesproken, daarom weet ik het nog zo goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, bij mij zou dat te strak zijn vrees ik
Struggles he. En het zal vast geen 3 kwartier geweest zijn maar ong. 10 min. Anders verklaar ik je voor gek.
Ja Hollister is eigelijk budget A&F, maar bij mij in de buurt is sws allen Hollister dusjaquote:
Gek is dat. Altijd als ik een kledingzaak sta ben ik zowat de enige.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee serieus, 3 kwartier. Had eigenlijk afgesproken, daarom weet ik het nog zo goed![]()
Stond een rij voor me van ongeveer 15 man, en allemaal een stuk of 5 kledingstukken, tel maar uit.
De klacht is dus eigenlijk dat je niet in Amsterdam woont.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja Hollister is eigelijk budget A&F, maar bij mij in de buurt is sws allen Hollister dusja
Ja, ben naar huis gegaan met 2 goed zittende broeken van Hollister, het overhemd vond ik geen mooie pasvorm hebben, heb ik maar bij de bijenkorf een gekocht van Boss (en nee, niet het pauper Boss Orangequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gek is dat. Altijd als ik een kledingzaak sta ben ik zowat de enige.
Naja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze en ik ga er maar even vanuit dat je geslaagd bent.
Ja, achja Maastricht is ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De klacht is dus eigenlijk dat je niet in Amsterdam woont.
Nee klopt man, maarja die broeken waren maar 48 euro dusja kon ze niet laten liggen, en pasvorm was perfect! Stond alleen achterop het logo, en daar gaat toch een riem opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Best leuke kleren maar kwalitatief niet heel indrukwekkend. Ook zie je ook hier in Nederland opeens iedereen in shirts, t-shirts en hoodie's van hollister en abercrombi met daarop het merklogo in koeienletters bedrukt. Vrij kansloos vind ik dat. Ik kan het meer waarderen als mensen rondlopen in wat minder opzichtige (ja moet jij nodig zeggen wenfer dit dat) kleding en hun creativiteit gebruiken om juist zelf een leuke combinatie maken.
Door die grote logo's erop vind ik het er altijd een beetje goedkoop uit zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Best leuke kleren maar kwalitatief niet heel indrukwekkend. Ook zie je ook hier in Nederland opeens iedereen in shirts, t-shirts en hoodie's van hollister en abercrombi met daarop het merklogo in koeienletters bedrukt. Vrij kansloos vind ik dat. Ik kan het meer waarderen als mensen rondlopen in wat minder opzichtige (ja moet jij nodig zeggen wenfer dit dat) kleding en hun creativiteit gebruiken om juist zelf een leuke combinatie maken.
Bijenkorf blijft toch altijd wel een bazenwinkel, je vind er altijd wel wat goeds. En Maastricht heeft veel van die kleinere shops voor overhemden en kostuums, daar wordt je tenminste altijd goed geholpen (en daar vind je vaker onbekendere merken die niet in China zijn gemaakt maar in de UK/VS/Duitsland, dat vind ik wel mooi altijd).quote:
Je hebt toch ook een Hollister in Roermond?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bijenkorf blijft toch altijd wel een bazenwinkel, je vind er altijd wel wat goeds. En Maastricht heeft veel van die kleinere shops voor overhemden en kostuums, daar wordt je tenminste altijd goed geholpen (en daar vind je vaker onbekendere merken die niet in China zijn gemaakt maar in de UK/VS/Duitsland, dat vind ik wel mooi altijd).
Volgens mij heeft die toko weinig ander waar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Door die grote logo's erop vind ik het er altijd een beetje goedkoop uit zien.
Ja echt? Waar dat dan? Ik kom wel vaak in outlet, maar daar is het niet he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een Hollister in Roermond?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Rozzje het volgende:
Enige merk waar ik een groot label kan waarderen
[ afbeelding ]
quote:
De enige mensen met zo'n shirt die ik tegenkom zijn ecto's of mensen zonder smaak. Meestal nog neppe troep ook en anders als je ¤130 voor een merkpolo uitgeeft vind ik het belachelijk dat mensen dan nog aan durven te komen met afgetrapte sneakers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Ik vind die big pony polo's ook lelijk hoor is zo'n 120-130 eu voor 1 polo terwijl die slim fit 70-80 is
Maar dat is wel het enige merk waar ik vind dat het nog wel net kan
Gadver, RL is echt een paupermerk. Behalve de edition lijn, die lijn heeft geen logo aan de buitenkant en prachtige pasvorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Rozzje het volgende:
Enige merk waar ik een groot label kan waarderen
[ afbeelding ]
Ik droeg toen ik klein was altijd polo's van Lacoste/Ralph Laurenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De enige mensen met zo'n shirt die ik tegenkom zijn ecto's of mensen zonder smaak. Meestal nog neppe troep ook en anders als je ¤130 voor een merkpolo uitgeeft vind ik het belachelijk dat mensen dan nog aan durven te komen met afgetrapte sneakers.
Het enige wat ik draag van RL zijn de polo's voor de rest niks.. Edition line ken ik niet maar kan wel ff googelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gadver, RL is echt een paupermerk. Behalve de edition lijn, die lijn heeft geen logo aan de buitenkant en prachtige pasvorm.
Kijk zo'n klein merkje vind ik dan niks mis mee maar het moet gewoon niet zo kijkmijeensmeteengrootmerkjeopmijnborst worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik droeg toen ik klein was altijd polo's van Lacoste/Ralph Laureneckte mooiboy
Nee ik weet..
Dat is de lijn die vaak bij rl in de etalage staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het enige wat ik draag van RL zijn de polo's voor de rest niks.. Edition line ken ik niet maar kan wel ff googelen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kijk zo'n klein merkje vind ik dan niks mis mee maar het moet gewoon niet zo kijkmijeensmeteengrootmerkjeopmijnborst worden.
Ahhhhquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is de lijn die vaak bij rl in de etalage staat
Overhemden, pantalons, tenschcoats en colbertsquote:
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef wenfer2 het volgende:
Waarom adverteert Ralph Lauren trouwen met een model met een zogenaamde handicap? Dit heb ik nog nooit gezien. Straks word het nog mode.![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie hipsters er wel voor aan om voor de optimale nerdy look zo'n ouderwets blok plastic achter hun oor te duwen als zijnde gehoorapparaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.
Eckte baas is het zeker:quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb gehoord dat de baas van Hollister en Abercrombie wel een baas is.
Mensen die nepmerken kopen om te pimpenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:10 schreef AdBlocker het volgende:
In Turkije verkopen ze T-shirts voor een paar eurootjes. Kost geen drol. Hoezo luxe? (Ja, ik heb het over namaak) Echter had ik Hollister nooit van gehoord totdat ik daar veel toeristen ze zag kopen/dragen. WTF..... ik dacht pauper-merk of zo. Oh ja, All-Star-schoenen zijn daar hartstikke nep.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
- De kleding wordt gemaakt in China/Guatemala (unlike bijvoorbeeld Landsend > US en Peregrine > UK)
Vorige week zag ik nog een malloot van die felgele brillen zonder glazen verkopen in de mall.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |