quote:
Ik pak meestal S, heb liever dat het iets strakker zit dan zo stijlloos te grootquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:58 schreef Scuidward het volgende:
Het is niet gewoon een kwestie van een M pakken, voor je borst houden en concluderen dat het wel zal passen?
Ja, bij mij zou dat te strak zijn vrees ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik pak meestal S, heb liever dat het iets strakker zit dan zo stijlloos te groot![]()
Mensen die overhemden in een paar maatjes te groot kopen
Nee serieus, 3 kwartier. Had eigenlijk afgesproken, daarom weet ik het nog zo goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, bij mij zou dat te strak zijn vrees ik
Struggles he. En het zal vast geen 3 kwartier geweest zijn maar ong. 10 min. Anders verklaar ik je voor gek.
Ja Hollister is eigelijk budget A&F, maar bij mij in de buurt is sws allen Hollister dusjaquote:
Gek is dat. Altijd als ik een kledingzaak sta ben ik zowat de enige.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee serieus, 3 kwartier. Had eigenlijk afgesproken, daarom weet ik het nog zo goed![]()
Stond een rij voor me van ongeveer 15 man, en allemaal een stuk of 5 kledingstukken, tel maar uit.
De klacht is dus eigenlijk dat je niet in Amsterdam woont.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja Hollister is eigelijk budget A&F, maar bij mij in de buurt is sws allen Hollister dusja
Ja, ben naar huis gegaan met 2 goed zittende broeken van Hollister, het overhemd vond ik geen mooie pasvorm hebben, heb ik maar bij de bijenkorf een gekocht van Boss (en nee, niet het pauper Boss Orangequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gek is dat. Altijd als ik een kledingzaak sta ben ik zowat de enige.
Naja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze en ik ga er maar even vanuit dat je geslaagd bent.
Ja, achja Maastricht is ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De klacht is dus eigenlijk dat je niet in Amsterdam woont.
Nee klopt man, maarja die broeken waren maar 48 euro dusja kon ze niet laten liggen, en pasvorm was perfect! Stond alleen achterop het logo, en daar gaat toch een riem opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Best leuke kleren maar kwalitatief niet heel indrukwekkend. Ook zie je ook hier in Nederland opeens iedereen in shirts, t-shirts en hoodie's van hollister en abercrombi met daarop het merklogo in koeienletters bedrukt. Vrij kansloos vind ik dat. Ik kan het meer waarderen als mensen rondlopen in wat minder opzichtige (ja moet jij nodig zeggen wenfer dit dat) kleding en hun creativiteit gebruiken om juist zelf een leuke combinatie maken.
Door die grote logo's erop vind ik het er altijd een beetje goedkoop uit zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Best leuke kleren maar kwalitatief niet heel indrukwekkend. Ook zie je ook hier in Nederland opeens iedereen in shirts, t-shirts en hoodie's van hollister en abercrombi met daarop het merklogo in koeienletters bedrukt. Vrij kansloos vind ik dat. Ik kan het meer waarderen als mensen rondlopen in wat minder opzichtige (ja moet jij nodig zeggen wenfer dit dat) kleding en hun creativiteit gebruiken om juist zelf een leuke combinatie maken.
Bijenkorf blijft toch altijd wel een bazenwinkel, je vind er altijd wel wat goeds. En Maastricht heeft veel van die kleinere shops voor overhemden en kostuums, daar wordt je tenminste altijd goed geholpen (en daar vind je vaker onbekendere merken die niet in China zijn gemaakt maar in de UK/VS/Duitsland, dat vind ik wel mooi altijd).quote:
Je hebt toch ook een Hollister in Roermond?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bijenkorf blijft toch altijd wel een bazenwinkel, je vind er altijd wel wat goeds. En Maastricht heeft veel van die kleinere shops voor overhemden en kostuums, daar wordt je tenminste altijd goed geholpen (en daar vind je vaker onbekendere merken die niet in China zijn gemaakt maar in de UK/VS/Duitsland, dat vind ik wel mooi altijd).
Volgens mij heeft die toko weinig ander waar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Door die grote logo's erop vind ik het er altijd een beetje goedkoop uit zien.
Ja echt? Waar dat dan? Ik kom wel vaak in outlet, maar daar is het niet he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een Hollister in Roermond?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Rozzje het volgende:
Enige merk waar ik een groot label kan waarderen
[ afbeelding ]
quote:
De enige mensen met zo'n shirt die ik tegenkom zijn ecto's of mensen zonder smaak. Meestal nog neppe troep ook en anders als je ¤130 voor een merkpolo uitgeeft vind ik het belachelijk dat mensen dan nog aan durven te komen met afgetrapte sneakers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Ik vind die big pony polo's ook lelijk hoor is zo'n 120-130 eu voor 1 polo terwijl die slim fit 70-80 is
Maar dat is wel het enige merk waar ik vind dat het nog wel net kan
Gadver, RL is echt een paupermerk. Behalve de edition lijn, die lijn heeft geen logo aan de buitenkant en prachtige pasvorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Rozzje het volgende:
Enige merk waar ik een groot label kan waarderen
[ afbeelding ]
Ik droeg toen ik klein was altijd polo's van Lacoste/Ralph Laurenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De enige mensen met zo'n shirt die ik tegenkom zijn ecto's of mensen zonder smaak. Meestal nog neppe troep ook en anders als je ¤130 voor een merkpolo uitgeeft vind ik het belachelijk dat mensen dan nog aan durven te komen met afgetrapte sneakers.
Het enige wat ik draag van RL zijn de polo's voor de rest niks.. Edition line ken ik niet maar kan wel ff googelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gadver, RL is echt een paupermerk. Behalve de edition lijn, die lijn heeft geen logo aan de buitenkant en prachtige pasvorm.
Kijk zo'n klein merkje vind ik dan niks mis mee maar het moet gewoon niet zo kijkmijeensmeteengrootmerkjeopmijnborst worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik droeg toen ik klein was altijd polo's van Lacoste/Ralph Laureneckte mooiboy
Nee ik weet..
Dat is de lijn die vaak bij rl in de etalage staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Het enige wat ik draag van RL zijn de polo's voor de rest niks.. Edition line ken ik niet maar kan wel ff googelen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kijk zo'n klein merkje vind ik dan niks mis mee maar het moet gewoon niet zo kijkmijeensmeteengrootmerkjeopmijnborst worden.
Ahhhhquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is de lijn die vaak bij rl in de etalage staat
Overhemden, pantalons, tenschcoats en colbertsquote:
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef wenfer2 het volgende:
Waarom adverteert Ralph Lauren trouwen met een model met een zogenaamde handicap? Dit heb ik nog nooit gezien. Straks word het nog mode.![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie hipsters er wel voor aan om voor de optimale nerdy look zo'n ouderwets blok plastic achter hun oor te duwen als zijnde gehoorapparaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.
Eckte baas is het zeker:quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb gehoord dat de baas van Hollister en Abercrombie wel een baas is.
Mensen die nepmerken kopen om te pimpenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:10 schreef AdBlocker het volgende:
In Turkije verkopen ze T-shirts voor een paar eurootjes. Kost geen drol. Hoezo luxe? (Ja, ik heb het over namaak) Echter had ik Hollister nooit van gehoord totdat ik daar veel toeristen ze zag kopen/dragen. WTF..... ik dacht pauper-merk of zo. Oh ja, All-Star-schoenen zijn daar hartstikke nep.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
- De kleding wordt gemaakt in China/Guatemala (unlike bijvoorbeeld Landsend > US en Peregrine > UK)
Vorige week zag ik nog een malloot van die felgele brillen zonder glazen verkopen in de mall.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wie weet, heb altijd voorspeld dat gips of een gehoorapparaat de volgende trend zou worden na brillen zonder sterkte.
Vergelijk jij maar eens een V&D overhemd met een beter merk als Seidensticker, of een nog beter merk als Elton. Dingen die je meteen merkt: pasvorm en kwaliteit van knoopjes, het naaiwerk en natuurlijk de stof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef handboek het volgende:
Ben jij geen vent of wat? Wat boeien die merkjes nou. Zit het goed, dan zit het goed. Zo niet, dan gebruik je het als poetslap..
Wat is Seidensticker en wat is LIV?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vergelijk jij maar eens een V&D overhemd met een beter merk als Seidensticker, of een nog beter merk als Elton. Dingen die je meteen merkt: pasvorm en kwaliteit van knoopjes, het naaiwerk en natuurlijk de stof.
Op de lange termijn houd een duurder overhemd een stuk langer dezelfde vorm, kwaliteit en kleur.
Prima als jij LIV overhemden etc. goed genoeg vind, maar zo'n overhemden kunnen niet tippen aan de betere merken (although Hollister niet veel beter is, A&F is wel redelijk).
Er zijn mensen (zoals jij) die liever ieder jaar een nieuw paar schoenen van de Van Haren hebben, en er zijn mensen die liever iets langer lopen op kwalitatief betere (maat-)schoenen. Neem een Burberry trenchcoat: hij kost waarschijnlijk een euro of 800, afhangend van het model natuurlijk. Niet alleen zal hij langer meegaan dan bijvoorbeeld eentje van de C&A, ook is hij waardevaster. Je kunt zo'n jas nog makkelijk voor een mooi bedrag verkopen als je hem beu bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat is Seidensticker en wat is LIV?
Kans is aanwezig dat het beide in mijn kledingkast ligt aangezien mijn vriendin mij van kleding voorziet. Neemt ze wat mee wat past, prima. Past het niet, dan heb ik een nieuwe poetslap.
En over de kwaliteit? Dan koop je na een paar maanden toch gewoon een nieuwe? Lijkt mij nog economischer ook. Zo kan ik bij de van Haren een paar schoenen van 10 euro kopen. Daar kan ik een half jaar mee lopen. Dan koop ik weer een nieuw paar. Dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik om de 2 jaar 200 euro voor een paar schoenen uitgeef.
Verder snap ik nog steeds niet dat er mannen zijn welke het boeien of zij merkkleding dragen. Dat is toch iets voor vrouwen?
Haten op heren die meer verstand van zaken, stijl en smaak hebben dan jijzelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef hoink581 het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik moeten concluderen dat je een overduidelijke kasthomoseksueel bent, TS.
Ik adviseer je dan ook om zo snel mogelijk voor je liefhebberij van bockworst uit te komen voor je nog meer schade aanricht.
Tot op heden heb ik nog niets van dat alles in dit topic kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Haten op heren die meer verstand van zaken, stijl en smaak hebben dan jijzelf.
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik nog niets van dat alles in dit topic kunnen ontdekken.
Potentie voor wat? Blaaskakerij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.
Sommige mensen waarderen nou eenmaal mooie spullen en kwaliteit. Dat krijg je niet voor een tientje bij de van harenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat is Seidensticker en wat is LIV?
Kans is aanwezig dat het beide in mijn kledingkast ligt aangezien mijn vriendin mij van kleding voorziet. Neemt ze wat mee wat past, prima. Past het niet, dan heb ik een nieuwe poetslap.
En over de kwaliteit? Dan koop je na een paar maanden toch gewoon een nieuwe? Lijkt mij nog economischer ook. Zo kan ik bij de van Haren een paar schoenen van 10 euro kopen. Daar kan ik een half jaar mee lopen. Dan koop ik weer een nieuw paar. Dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik om de 2 jaar 200 euro voor een paar schoenen uitgeef.
Verder snap ik nog steeds niet dat er mannen zijn welke het boeien of zij merkkleding dragen. Dat is toch iets voor vrouwen?
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middelquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middel
Ik krijg het nou al benauwd.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Awesome_ het volgende:
Sinds je bekend hebt gemaakt dat je slechts roze 5kg dumbells lift dacht je 'Fuck it, nu ga ik ook volle bak gay op fok ook!' ?
ja, met ingescheurde mouwen, de onderkant v.h. shirt tot boven je navel, en als je ff niest een scheur op de rug. nooit dat jij een s-je over je sjest krijgt lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik pas wel in een S stretch v-neck alleen dan zie ik eruit als Ansswa.
wenefer ik kan jouw hulp wel gebruikenv oor kleding adviesquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.
Gewoon maatje S toch, anders zit het veel te los. Mensen die overhemden te groot kopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middel
Ik krijg het nou al benauwd.
Dat is het punt, ik kan het ook betalen. Maar waarom zou ik het dan kopen? Als die schoenen van 10 euro mooier zijn dan die van 200, waarom zou ik dan die van 200 moeten kopen? Alleen maar omdat dat paar 200 kost? Dat is gewoonweg je reinste onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Sommige mensen waarderen nou eenmaal mooie spullen en kwaliteit. Dat krijg je niet voor een tientje bij de van haren. Voor 200 euro heb je nog steeds niet echt iets bijzonders btw. En ach, als je het kan betalen, waarom niet?
Waar vind je schoenen van 10 euro die mooier zijn dan die van 200?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik kan het ook betalen. Maar waarom zou ik het dan kopen? Als die schoenen van 10 euro mooier zijn dan die van 200, waarom zou ik dan die van 200 moeten kopen? Alleen maar omdat dat paar 200 kost? Dat is gewoonweg je reinste onzin.
ninja edit.... Kwestie van smaakquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Waar vind je schoenen van 10 euro die mooier zijn dan die van 200?Dan zit je echt naar de verkeerde schoenen van 200 te kijken.
Nou om nou te beginnen bij het begin. Kijk of je nog zo'n chino kan vinden in dezelfde pasvorm en een andere kleur. Koop hierbij om mee te beginnen 2 even witte en 1 even lichtblauw (over)hemd. Wel (over)hemden met lange mouwen, dit staat veel en veel beter dan korte mouwen. Jeans gecombineerd met geruite korte mouwen overhemden krijg je wel een héél casual look, een beetje zoals harry uit take me out.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wenefer ik kan jouw hulp wel gebruikenv oor kleding advies
ik heb momenteel maar 1 goeie broek (chino lichtgekleurd / beige ofzo, chino fit lower rise, tapered leg, is ook mijn best zittende broek die ik ooit heb gehad, zo lekker zit die) en dan heb ik nog 3 spijkerbroeken (zwart + zwart + donkerblauw ( maar deze is wel lelijk) dacht ik maar die zijn versleten allemaal versleten ( paar jaar oud) . ik zou wel meer broeken willen hebben die die fit hebben van die chino, echt comfortabel. linnen broek lijkt me ook wel wat, lekker fris in de zomer.Ik heb ook niet echt een goeie riem, gewoon zo'n zwarte met ijzer klepje ofzoiets
verder heb ik eigenlijk alleen maar korte mouw overhemden met ruit
En ik heb 4 kleurtjes XV V-neck basics (gebruik ik eigenlijk voor fitness trainen) en daar doe ik het mee eigenlijk voor de zomer, ik heb nog een paar truitjes en paar vestjes eigenlijk
ik kan nooit leuke kleding in de winkel vinden, ze hebben alelmaal van die lelijke opdrukken en teksten enzo
wat wel leuk is zijn die witte shirts met een foto ofzo
verder heb ik een zwarte jas maar die is ontzettend bol bij de rug en buik, lijk net michelin mannetje dan, totaal geen fit, en bij de schouders dan weer knetter strak
ik heb ook maar 2 paar schoenen, eentje is helemaal versleten (open achterkant) en die gebruik ik voor naar sporten toe te gaaan. ik heb ook geen nette schoen
Ik vind die basic kleding het leukst wel eigenlijk maar kan nooit zoiets leuks gecombineerd vinden
Ik houd van strakke goed fittende kleding past goed bij mijn lichaam
wat raad jij mij aan ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus begin met een goede basis. 2 verschillende jeans, 2 verschillende chino's 3 (over)hemden (2 wit, 1 lichtblauw), 1 paar sneakers, 1 paar nette schoenen.
Vanuit deze basis kan je gaan experimenteren met andere items en je eigen smaak zoeken.
Mijd dus overhemden met korte mouwen en t-shirts. Draag dan liever een polo als het erg warm word. De kraag van een polo accentueert je gezicht ook veel beter en presenteert het ook veel beter dan bijvoorbeeld een V-hals.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou om nou te beginnen bij het begin. Kijk of je nog zo'n chino kan vinden in dezelfde pasvorm en een andere kleur. Koop hierbij om mee te beginnen 2 even witte en 1 even lichtblauw (over)hemd. Wel (over)hemden met lange mouwen, dit staat veel en veel beter dan korte mouwen. Jeans gecombineerd met geruite korte mouwen overhemden krijg je wel een héél casual look, een beetje zoals harry uit take me out.http://www.rtl.nl/xl/#/u/a2442a06-5585-3fa5-9d27-5c35da3c668e/ (zie 16:00) Misschien een paar mooi bruin leren schoenen met een leren riem in dezelfde kleur of ga ik nu in een te snel tempo. Iets studentikozer kan ook en koop dan een mooi paar sneaker (Vans, New Balance) en draag dit met een wat meer informelere riem zoals een gevlochten leren/katoenen riem. Werk met het kiss principe.
Ik loop er idd soms bij als harry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus begin met een goede basis. 2 verschillende jeans, 2 verschillende chino's 3 (over)hemden (2 wit, 1 lichtblauw), 1 paar sneakers, 1 paar nette schoenen.
Vanuit deze basis kan je gaan experimenteren met andere items en je eigen smaak zoeken.
Mijd dus overhemden met korte mouwen en t-shirts. Draag dan liever een polo als het erg warm word. De kraag van een polo accentueert je gezicht ook veel beter en presenteert het ook veel beter dan bijvoorbeeld een V-hals.
die basis garderobe is idd wel een goeie, ik heb nu echt zo'n onsamenhangende garderobe, maar ik wil niet alleen maar overhemden, ook gewoon basic shirts. ik heb nu allstar lichtgekleurd
zelf vind ik een shirtje soms mooier dan een polo om eerlijk te zijn
Wat zijn goeie winkels om te shoppen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2013 17:29:58 ]
Ik loop er idd soms bij als harry...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik loop er idd soms bij als harry...
die basis garderobe is idd wel een goeie, ik heb nu echt zo'n onsamenhangende garderobe, maar ik wil niet alleen maar overhemden, ook gewoon basic shirts. ik heb nu allstar lichtgekleurd
zelf vind ik een shirtje soms mooier dan een polo om eerlijk te zijn
ik bedoel tshirtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik loop er idd soms bij als harry...![]()
SuitsupplyVoor chino's kan je misschien beter naar jack&jones ofzo.
Gewoon online kopen? Verschillende maten, en wat niet past stuur je terug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou om nou te beginnen bij het begin. Kijk of je nog zo'n chino kan vinden in dezelfde pasvorm en een andere kleur. Koop hierbij om mee te beginnen 2 even witte en 1 even lichtblauw (over)hemd. Wel (over)hemden met lange mouwen, dit staat veel en veel beter dan korte mouwen. Jeans gecombineerd met geruite korte mouwen overhemden krijg je wel een héél casual look, een beetje zoals harry uit take me out.http://www.rtl.nl/xl/#/u/a2442a06-5585-3fa5-9d27-5c35da3c668e/ (zie 16:00) Misschien een paar mooi bruin leren schoenen met een leren riem in dezelfde kleur of ga ik nu in een te snel tempo. Iets studentikozer kan ook en koop dan een mooi paar sneaker (Vans, New Balance) en draag dit met een wat meer informelere riem zoals een gevlochten leren/katoenen riem. Werk met het kiss principe.
Haha wat een pauperprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus begin met een goede basis. 2 verschillende jeans, 2 verschillende chino's 3 (over)hemden (2 wit, 1 lichtblauw), 1 paar sneakers, 1 paar nette schoenen.
Mijd dus overhemden met korte mouwen en t-shirts. Draag dan liever een polo als het erg warm word. De kraag van een polo accentueert je gezicht ook veel beter en presenteert het ook veel beter dan bijvoorbeeld een V-hals.!!!
Weet ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Haha wat een pauperprogramma!!!
Welke aflevering is het beste? Ben nu aan het kijken....quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Weet ik.Maar ik kan er wel van genieten.
Jammer genoeg.
__
Het was een toch een pauperprogramma?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Welke aflevering is het beste? Ben nu aan het kijken....
Ik kijk voor de lolzquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het was een toch een pauperprogramma?Geen idee maar veel mensen ergeren zich aan Jan Kooijmans als presentator dus als je daar een hekel aan hebt zal ik die afleveringen skippen.
Wat een vervelende kutstem heeft die harry zeg, jezus.quote:
Harry zit vol levenslust joh, die neger die voor hem kwam was zo'n kneusje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat een vervelende kutstem heeft die harry zeg, jezus.Verder begint die Kooijmans na een tijdje ook wel te wennen en is dan best prima.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef Kesefkesef het volgende:
Godverdomme mijn pc crashte door die kankersite, wenfer
Eerst haten op Take Me Out en nu over niks anders meer kunnen praten. Trouwens wat een PROGRESSIEVE MODERNE marokkanenn daar in marokko.quote:
Chino's van Superdry hebben een mooie pasvorm vind ik, Hilfiger staat nét wat sjieker though.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik bedoel tshirt
maar mooie kleding hebben ze daar bij suitsupply
Zelfs de gemiddelde puber hecht niet zoveel waarde aan merkjes als jij vrees ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:55 schreef hmmmz het volgende:
Mensen die hier hip willen doen met hollister of abercrombieIk hoop dat je niet veel ouder bent dan 16. Pubermerk waar je als jong volwassene niet in gezien wilt worden. In de VS kan je het dragen tot het einde van je highschool tijd. Als je het daarna op de uni gaat dragen ben je echt een douche en kijken ze je raar aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |