Vergelijk jij maar eens een V&D overhemd met een beter merk als Seidensticker, of een nog beter merk als Elton. Dingen die je meteen merkt: pasvorm en kwaliteit van knoopjes, het naaiwerk en natuurlijk de stof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef handboek het volgende:
Ben jij geen vent of wat? Wat boeien die merkjes nou. Zit het goed, dan zit het goed. Zo niet, dan gebruik je het als poetslap..
Wat is Seidensticker en wat is LIV?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vergelijk jij maar eens een V&D overhemd met een beter merk als Seidensticker, of een nog beter merk als Elton. Dingen die je meteen merkt: pasvorm en kwaliteit van knoopjes, het naaiwerk en natuurlijk de stof.
Op de lange termijn houd een duurder overhemd een stuk langer dezelfde vorm, kwaliteit en kleur.
Prima als jij LIV overhemden etc. goed genoeg vind, maar zo'n overhemden kunnen niet tippen aan de betere merken (although Hollister niet veel beter is, A&F is wel redelijk).
Er zijn mensen (zoals jij) die liever ieder jaar een nieuw paar schoenen van de Van Haren hebben, en er zijn mensen die liever iets langer lopen op kwalitatief betere (maat-)schoenen. Neem een Burberry trenchcoat: hij kost waarschijnlijk een euro of 800, afhangend van het model natuurlijk. Niet alleen zal hij langer meegaan dan bijvoorbeeld eentje van de C&A, ook is hij waardevaster. Je kunt zo'n jas nog makkelijk voor een mooi bedrag verkopen als je hem beu bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat is Seidensticker en wat is LIV?
Kans is aanwezig dat het beide in mijn kledingkast ligt aangezien mijn vriendin mij van kleding voorziet. Neemt ze wat mee wat past, prima. Past het niet, dan heb ik een nieuwe poetslap.
En over de kwaliteit? Dan koop je na een paar maanden toch gewoon een nieuwe? Lijkt mij nog economischer ook. Zo kan ik bij de van Haren een paar schoenen van 10 euro kopen. Daar kan ik een half jaar mee lopen. Dan koop ik weer een nieuw paar. Dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik om de 2 jaar 200 euro voor een paar schoenen uitgeef.
Verder snap ik nog steeds niet dat er mannen zijn welke het boeien of zij merkkleding dragen. Dat is toch iets voor vrouwen?
Haten op heren die meer verstand van zaken, stijl en smaak hebben dan jijzelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef hoink581 het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik moeten concluderen dat je een overduidelijke kasthomoseksueel bent, TS.
Ik adviseer je dan ook om zo snel mogelijk voor je liefhebberij van bockworst uit te komen voor je nog meer schade aanricht.
Tot op heden heb ik nog niets van dat alles in dit topic kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Haten op heren die meer verstand van zaken, stijl en smaak hebben dan jijzelf.
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik nog niets van dat alles in dit topic kunnen ontdekken.
Potentie voor wat? Blaaskakerij?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.
Sommige mensen waarderen nou eenmaal mooie spullen en kwaliteit. Dat krijg je niet voor een tientje bij de van harenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef handboek het volgende:
[..]
Wat is Seidensticker en wat is LIV?
Kans is aanwezig dat het beide in mijn kledingkast ligt aangezien mijn vriendin mij van kleding voorziet. Neemt ze wat mee wat past, prima. Past het niet, dan heb ik een nieuwe poetslap.
En over de kwaliteit? Dan koop je na een paar maanden toch gewoon een nieuwe? Lijkt mij nog economischer ook. Zo kan ik bij de van Haren een paar schoenen van 10 euro kopen. Daar kan ik een half jaar mee lopen. Dan koop ik weer een nieuw paar. Dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit dan dat ik om de 2 jaar 200 euro voor een paar schoenen uitgeef.
Verder snap ik nog steeds niet dat er mannen zijn welke het boeien of zij merkkleding dragen. Dat is toch iets voor vrouwen?
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middelquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middel
Ik krijg het nou al benauwd.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Awesome_ het volgende:
Sinds je bekend hebt gemaakt dat je slechts roze 5kg dumbells lift dacht je 'Fuck it, nu ga ik ook volle bak gay op fok ook!' ?
ja, met ingescheurde mouwen, de onderkant v.h. shirt tot boven je navel, en als je ff niest een scheur op de rug. nooit dat jij een s-je over je sjest krijgt lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik pas wel in een S stretch v-neck alleen dan zie ik eruit als Ansswa.
wenefer ik kan jouw hulp wel gebruikenv oor kleding adviesquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch zie ik dat Susteren al aanzienlijk meer potentie heeft dan hoink581.
Gewoon maatje S toch, anders zit het veel te los. Mensen die overhemden te groot kopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat past toch nooit! Mijn god. schouders even wijdtd als de lats en het middel
Ik krijg het nou al benauwd.
Dat is het punt, ik kan het ook betalen. Maar waarom zou ik het dan kopen? Als die schoenen van 10 euro mooier zijn dan die van 200, waarom zou ik dan die van 200 moeten kopen? Alleen maar omdat dat paar 200 kost? Dat is gewoonweg je reinste onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Sommige mensen waarderen nou eenmaal mooie spullen en kwaliteit. Dat krijg je niet voor een tientje bij de van haren. Voor 200 euro heb je nog steeds niet echt iets bijzonders btw. En ach, als je het kan betalen, waarom niet?
Waar vind je schoenen van 10 euro die mooier zijn dan die van 200?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik kan het ook betalen. Maar waarom zou ik het dan kopen? Als die schoenen van 10 euro mooier zijn dan die van 200, waarom zou ik dan die van 200 moeten kopen? Alleen maar omdat dat paar 200 kost? Dat is gewoonweg je reinste onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |