Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krea, vertel nog eens over vroeger.
Gelukkig ben je wel van de details.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
Vlak daarvoor heb ik ergens midden in de 80 jarige oorlog nog een bezoekje gebracht aan Parijs. Dat was mooi, maar het stonk wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.
[ afbeelding ]
Zo is dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
Getinte ruiten zijn irritant. Je kunt geen oogcontact maken met andere verkeersdeelnemers.
De nukkige verkoper zei: Wij verkopen Skyworks ladders, anders niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met verschillende merken ladders?
ik moet een keuze maken tussen een altrex ladder en een solide ladder
Mijn eerste was 18 jaar terug, had hem van mijn moeder omdat ik naar Barcelona ging. In de bus keek iedereen al en in Barcelona was het ontvangt vrij slecht, binnen zelfs onmogelijk, dus zal ik als 15 jarige op straat te bellen. Ik ging me er gewoon voor schamen joh,....quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst iemand zag bellen met een mobiele telefoon. Het was voor de Hema en je zag mensen wijzen en eigenlijk vond iedereen het zeer asociaal dat er zomaar iemand op straat stond te bellen.
[ afbeelding ]
20 liter heb je niet zoveel keuze.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Hexley het volgende:
Wat ik met die bak met water ga doen, weet ik eigenlijk niet zogoed. In dat aquarium topic heb ik gisteren lopen bladeren.
Eerst eens uitzoeken wat in kan stoppen. Iets wat ik wel weet is alles behalve goudvissen.
je hebt tint en je hebt tint.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Kreator het volgende:
Getinte ruiten zijn irritant. Je kunt geen oogcontact maken met andere verkeersdeelnemers.
Dat zei die ene turk gister ook tegen mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt tint en je hebt tint.
niet alles over een kam scheren
Zodra ik iemands ogen niet meer zie (en dat is al vrij snel) dan vind ik het irritant. Ik zie sowieso de voordelen er niet van in, behalve pimpen als een 19 jarige sloppenwijk-sjonny.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt tint en je hebt tint.
niet alles over een kam scheren
Daar was ik al achter gekomen ja. Heb het ding dus weer gedumpt, heb nu een Jewel 60 als vervanger staan,...quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
20 liter heb je niet zoveel keuze.. Garnaaltjes, misschien een paar rasbora's.
klopt, mijn ruiten hebben iets van een zwarte tintquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Redbaron het volgende:
echt die ophef van jullie over getinte ruiten. Groot deel van de nieuwe auto's hebben dit af fabriek..
Beetje laat, maar bedankt voor het vragenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
De nukkige verkoper zei: Wij verkopen Skyworks ladders, anders niet.
Dus ik kan je niet helpen..
Wow,, pracht vissenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef Hexley het volgende:
Op speciaal voor Kreator een plaatje,...![]()
[ afbeelding ]
Helemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef Hexley het volgende:
[..]
Bedoel je misschien ditte?
[ afbeelding ]
Links twee maal de neontetra en rechts twee vuurneon's, het zijn wel kleine dingen hoor.
Weet ik, dat is ook met vuurneon's en daar zitten er zes van in. Het is ook een tetra soort, dus regelmatig mixen ze zich met de vijf neontetra's.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
Morge.
Mooie bak. Planten zien er nog fris uit. Enige dingetje: neon tetra's enzo leven graag in scholen, dus eigenlijk moeten die met minimaal 5 zijn..
Nice. Ik zit nu aan een joint en kruip lekker optijd mn bedje inquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook wel, vanavond rustig avondje... morgen zwemmen & bbqen
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice. Ik zit nu aan een joint en kruip lekker optijd mn bedje in![]()
Morgen vroeg opstaan om te kitten en sauzen in mn huisje, tot een uurtje of 1. Wanneer het echt te warm wordt dat het ook niet meer goed is voor de saus. Daarna uiteten met mn beste vriendin en dr vriend omdat zij dan van hun oude huisje af zijn en we dat gaan vieren + dat we alledrie dus een nieuw huisje hebben
Eigenlijk moet alleen álles gesaust en geschilderd worden. Er lag nog een prima vloer in. Voorlopig laat ik die dan ook lekker liggen tot ik geld heb voor een écht mooie vloer. Het is wel smerig, dus na het sauzen en verven moet er wel flink schoongemaakt worden, voor ik mijn spullen erin zet. Maar dat komt wel goed. Denk dat ik er met een week of 2 in kanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]moet er veel aan je nieuwe huisje gebeuren?
achja, beetje het 'standaard' werk dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alleen álles gesaust en geschilderd worden. Er lag nog een prima vloer in. Voorlopig laat ik die dan ook lekker liggen tot ik geld heb voor een écht mooie vloer. Het is wel smerig, dus na het sauzen en verven moet er wel flink schoongemaakt worden, voor ik mijn spullen erin zet. Maar dat komt wel goed. Denk dat ik er met een week of 2 in kan
Hoi Remcoquote:
Hoiiquote:
O gaaf!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alleen álles gesaust en geschilderd worden. Er lag nog een prima vloer in. Voorlopig laat ik die dan ook lekker liggen tot ik geld heb voor een écht mooie vloer. Het is wel smerig, dus na het sauzen en verven moet er wel flink schoongemaakt worden, voor ik mijn spullen erin zet. Maar dat komt wel goed. Denk dat ik er met een week of 2 in kan
Jepquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
achja, beetje het 'standaard' werk dus
Lekker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Remco
[..]
HoiiHet gaat wel goed hoor. Vanavond uit met Kim.
Zekerquote:
Ik doe juist het liefst alles zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurd. Ik moet alleen fulltime werken, helaas. Dus ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel het een en ander misgaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef Hexley het volgende:
Tja verhuizen, het liefst besteed ik zoveel mogelijk uit.
Vooral mijn broertje is een mooi slachtoffer voor klusjes en zo,...
tja, dat is altijd klote. Maar alles wat een ander doet, kun je altijd wel wat op vinden. Dat blijft klotequote:Op zondag 21 juli 2013 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe juist het liefst alles zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurd. Ik moet alleen fulltime werken, helaas. Dus ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel het een en ander misgaat.
Mja. Opzich gaat het wel goed hoor. Alleen nu is er bijvoorbeeld al een muur wit gesausd die zwart moet worden. Bijvoorbeeld. Maargoed. Die gaan ze dan maar gewoon overnieuw sauzenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, dat is altijd klote. Maar alles wat een ander doet, kun je altijd wel wat op vinden. Dat blijft klote
en misschien is dan een leraars-vis ook wel handigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
Morge.
Mooie bak. Planten zien er nog fris uit. Enige dingetje: neon tetra's enzo leven graag in scholen, dus eigenlijk moeten die met minimaal 5 zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Dag schoonheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nou nee. Buiten bloedheet en hier binnen is het 31 graden.quote:
Koelt het bij jou thuis later op de avond wel af dan? Hier niet namelijk, zolder(!)etage op het westen enzo...quote:
Moet dat kleine beetje wind wel uit de juiste richting komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
heb zoveel mogelijk ramen openstaan, waait er volgens mij wel mooi door
heb zoveel ramen openstaan, het waait er altijd wel ergens in (hoop ik)quote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet dat kleine beetje wind wel uit de juiste richting komen.
Hoop ik ook voor je. Ik wacht nog even tot de zon ondergaat en het aangenaam wordt buiten en dan ga ik net als gisteren tot een uurtje of 2, 3 buiten zitten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb zoveel ramen openstaan, het waait er altijd wel ergens in (hoop ik)
ja, voor een beetje frisse lucht moet je haast wel tot zo laat blijven zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je. Ik wacht nog even tot de zon ondergaat en het aangenaam wordt buiten en dan ga ik net als gisteren tot een uurtje of 2, 3 buiten zitten.
Dan heb je mooi wat aan je dag. Al is uitslapen met dit weer toch niet heel makkelijk merkte ik van het weekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wakker worden in de veronderstelling dat je moet werken, op je rooster kijken om te kijken welke dagen je nou eigenlijk vrij bent deze week, ben je gewoon vandaag vrij.
Hoe chill
Nee, ik kan nu mooi een hoop doen voor mn huisje! Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je mooi wat aan je dag. Al is uitslapen met dit weer toch niet heel makkelijk merkte ik van het weekend.
Ja, mooi wat aan de dag dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu mooi een hoop doen voor mn huisje! Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!
lig aan het water vandaagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!
Haha. Of het nou koud is of niet, ik kan toch niet uitslapenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, mooi wat aan de dag dusDat bedoelde ik ook.
Zo van het is handig dat je nu al wakker bent, zo heb je wat aan de dag, ipv uitslapen, wat toch niet makkelijk is met dit weer. (zo blijft het nog een kromme zin) (zonnesteek)
Langer dan half 10 lukt mij vaak niet. Mits heul veul drank.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Of het nou koud is of niet, ik kan toch niet uitslapenBen altijd rond 8 uur/half 9 wakker.
kijk, lekkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wakker worden in de veronderstelling dat je moet werken, op je rooster kijken om te kijken welke dagen je nou eigenlijk vrij bent deze week, ben je gewoon vandaag vrij.
Hoe chill
quote:
Uh, is dat kind vegetarisch? Zo niet dan hoef ik niets hoor, ik eet namelijk niets waar dode dieren in verwerkt zijn,...quote:
Waar is hier? ik heb 7 druppels geteld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh
Het heeft hier net even flink geregend.
Nou hier in Almelo vielen even van die grote druppels, maar het ging vrij snel in mot over,...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is hier? ik heb 7 druppels geteld..
almelo, op mijn werk maar daar viel echt wel meer dan 7 druppels.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar is hier? ik heb 7 druppels geteld..
Dat wel ja, een graadje of 23 is meer als genoeg,...quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk. Beetje afkoelen. Fucking Nederland met 33 graden en 90% luchtvochtigheid..
quote:
toen lag ik zeker nog in bedquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
hier (niet ver van Wouter) vanmorgen wel een paar kleine buitjes gehad
kans is groot.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, was ergens tussen half 11 en half 1 ofzo...
kachel nog aan/te hoog staan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net waaide het bij mij thuis ook lekker door maar het wordt nu steeds warmer en warmer.
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.quote:
wel raar jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.
Raar toch dat het buiten koeler wordt en hier binnen warmer? Lijkt me sterk dat het komt door een summier zonnetje.
Jij trekt warmte aan. Jeweettoch!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.
Raar toch dat het buiten koeler wordt en hier binnen warmer? Lijkt me sterk dat het komt door een summier zonnetje.
ik wil je wel even onder een koude douche zettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen fatsoenlijke regenbui gezien...
Mijn kamer is al lekker doorgewaaid, en kom net onder een lauwe douche vandaan. Vind het goed zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil je wel even onder een koude douche zetten
Wat lievvvvquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
24 augustus mag hij bij zn moeder weg
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
Katten zijn na een week of 3 al zindelijk. Dat hoef je ze ook niet aan te leren. Gewoon eenmalig de kattenbak aanwijzen en ze gaan vanzelf altijd daar hun behoefte doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:38 schreef Hexley het volgende:
Is het beestje dan al zinlijk of moet je dat zelf doen? Leren dat de bril omhoog bij het pissen enzo,...
Ik heb wel een aantal tweedehandsjes katten gehad. Maar dat het zo makkelijk met kleintjes ging had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Katten zijn na een week of 3 al zindelijk. Dat hoef je ze ook niet aan te leren. Gewoon eenmalig de kattenbak aanwijzen en ze gaan vanzelf altijd daar hun behoefte doen.
Gevalletje Utreg - Spakenburg dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
5 goals tegenkrijgen van de nummer 4 van Luxemburg, volgens de commentator van EL te vergelijken met de Topklasse hier in Nederland
gaat lekker dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
5 goals tegenkrijgen van de nummer 4 van Luxemburg, volgens de commentator van EL te vergelijken met de Topklasse hier in Nederland
zeker wel! waait mooi hard door het huis heen en de tuin heeft een lading water gehadquote:
Zekers!quote:
x2quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, Bas, lul, nog gefeliciteerd!
Het klaart alweer op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, de storm is gaan liggen; in de verte rommelt het nog iets, maar de wind is gaan liggen en de regen valt ook wel mee...
Selma, wat zie je er lekker uit met dat zwarte haarquote:
Daar gaat het verbeterende imago opgebouwd door Twente Promotie endergelijken, en dat binnen 2 keer 40 minutenquote:
Wat moeten ze in het buitenland wel niet denken ja!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar gaat het verbeterende imago opgebouwd door Twente Promotie endergelijken, en dat binnen 2 keer 40 minuten.
Ik had net het idee dat ze in de 'Randstad' wat minder vreemd tegen een Twentenaar aankeken, dat wordt er met deze series niet beter op gok ik zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:40 schreef Hexley het volgende:
Wat moeten ze in het buitenland wel niet denken ja!
Nederland bestaat voor mij alleen uit Twente en stukkie van de buren, Nordhorn, Gronau enzo,...![]()
hij vroeg wat leuksquote:
Er zijn mensen die dat leuk vinden of zo iets,...quote:
Dat dacht ik wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef rulerofdeath het volgende:
De ardennen is toch al het franstalige deel van België?
joah, die woont hier tegenoverquote:
dat is dan wel een beetje jammer.quote:
quote:
*dikke knuf*quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hals over kop zit ik nu in mijn eigen huisje
Gisteren een mental breakdown gehad. Vandaag ziek gemeld van werk om de rust te pakken die ik nodig heb, begint mn vader weer te zeiken. Ergste ruzie ever gehad waarop ik besloot op eigen houtje mn laatste dingen over te slepen, zodat ik vanavond al hier kan slapen. Voorlopig wil ik geen contact met mn vader. Ik moet nu echt rust aan mn hoofd krijgen wil ik niet overspannen beginnen aan mn opleiding. En dat kan alleen als ik mijn vader (even) niet zie of spreek.
Dat moest ik even kwijt
ff rustig bijkomen en settelen, en dan komt er vast wel een keer een goed moment. Maar denk nu lekker aan jezelf zodat je fris aan je nieuwe opleiding begint.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hals over kop zit ik nu in mijn eigen huisje
Gisteren een mental breakdown gehad. Vandaag ziek gemeld van werk om de rust te pakken die ik nodig heb, begint mn vader weer te zeiken. Ergste ruzie ever gehad waarop ik besloot op eigen houtje mn laatste dingen over te slepen, zodat ik vanavond al hier kan slapen. Voorlopig wil ik geen contact met mn vader. Ik moet nu echt rust aan mn hoofd krijgen wil ik niet overspannen beginnen aan mn opleiding. En dat kan alleen als ik mijn vader (even) niet zie of spreek.
Dat moest ik even kwijt
Through every dark night, theres a bright day after that.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Komt ook wel goed. Maar voorlopig even niet. Alleen al omdat mn vader toch nooit luistert. Ben het nu wel even zat.
Nu is het gewoon weer ik, ik en nog eens ik. En over een maandje Zazu
Denk het ook. Er is nu ook heel wat last van mn schouders, scheelt ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Through every dark night, theres a bright day after that.
Slaap fijnquote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het ook. Er is nu ook heel wat last van mn schouders, scheelt ook.
Nu lekker slapen
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Through every dark night, theres a bright day after that.
Ja vrijdag stijlvroeg de wekker om te gaan hardlopen. Anders is het gewoon te warm.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
met zulke gruwelijke temperaturen op de rol voor morgen en overmorgen, ben ik blij dat ik airco-koel op m'n werk kan zitten
Ja ik gebruik dat woord wel vakerquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar je bedoeld dus 'heel vroeg' ofzo?
Geen mogelijkheid om op 't werk te douchen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoewel ik morgen om half 9 moet beginnen op het werk. Dus kwart voor 8 weg.
Kwart voor 6 eruit ofzo zodat ik van 6 tot 7 kan lopen en dan nog mooi de tijd heb om te douchen en alles.
Dan moet ik van Nijverdal naar Zwolle rennen. Dat is me nog iets te ver.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om op 't werk te douchen?
Met Gluten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, pa en ma zijn uit eten met wat vrienden en ik ga zometeen aan de spaghetti
Bek hol'n.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met Gluten?![]()
Toetje ijsje bij vdp?
A'j vrettn wol dan ku'j de bek beter los hoaln.quote:
Lekker! Ik heb er ook wel zin in. Nog 1 maand wachten...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, vakantie met de vriendin is geboekt8 dagen naar Marmaris
Je hebt al een huis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik ook op vakantie ging
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt al een huis..
Ik ook en daarom heb ik een cheap-ass vakantie.
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik ook op vakantie ging
Jongerenvakantiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef Hexley het volgende:
[..]
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.![]()
Neejoh. Verstandig zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Hexley het volgende:
[..]
God wat voel ik me plotseling oud, misschien maar weer eens beginnen met zuipen,..
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Kreator het volgende:
Binnenkort maar eens een puzzel maken..
http://www.amazon.com/gp/(...)de=as2&tag=wek075-20
Drink ruim tweeënhalf geen alcohol meer.quote:
Klopt. Maar dat doe ik niet op vakanties.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef Hexley het volgende:
[..]
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.![]()
Ik wil zo nog even naar het tankstation om shag te halen, maar zie er tegen op om in die oven die auto heet te stappenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet ook nog eerst 2 weken werken voordat ik vakantie heb
toen ik net de auto instapte gaf hij 40 graden aan, zo voelde het ook wel
Ligt eraan wat, waar en hoe je verwacht dat dat bij jou komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef Crazy-Al het volgende:
Tukkers!
Ik heb jullie nodig
er is een winkel in Enschede die iets mij niet wil toezenden, het moet fysiek in de winkel opgehaald worden... is er iemand die tegen een kleine vergoeding iets voor mij op zou kunnen halen, mochten ze toch in de buurt zijn?
In de blote kont.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, waar en hoe je verwacht dat dat bij jou komt.
Niet bestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen bij jou J
Hoe is het met jou?
Kakquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bestHeb net stokbroodje en rundvleessalade enzo met pa en ma gegeten. Eten was op, ma kijkt zomaar even op de ingrediëntenlijst van die salade en oeps! Tarwe.
Allergie? :Lquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bestHeb net stokbroodje en rundvleessalade enzo met pa en ma gegeten. Eten was op, ma kijkt zomaar even op de ingrediëntenlijst van die salade en oeps! Tarwe.
Playstation Vita gaming handheld+Acc, in Enschede bij Videoland Gameshop Glanerbrug, via de post of via iemand die toevallig binnenkort in regio Noord-Holland isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, waar en hoe je verwacht dat dat bij jou komt.
Glanerbrug is geen Enschedequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:31 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Allergie? :L
[..]
Playstation Vita gaming handheld+Acc, in Enschede bij Videoland Gameshop Glanerbrug, via de post of via iemand die toevallig binnenkort in regio Noord-Holland is
Grootste probleem is de mogelijkheid om langs te komen. Volgende mogelijkheid voor mij wordt pas volgende week, en er ligt maar een..... En ze willen er vanaf dus een spotgoedkope prijs
De website zegt iets andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Glanerbrug is geen Enschede![]()
Sorry, daar kom ik nou niet echt in de buurt met mn fietsje.
Neurologische coeliakiequote:
Zeer zeldzaam, je zult er weinig over vinden, alleen maar neurologische neveneffecten die op kunnen treden bij iemand met gewone coeliakie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:49 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik leef alvast met je mee terwijl ik Wikipedia opstart, zometeen een beter antwoord!
Ik vond al een klein beetje, maar tis niet mijn plaats/wenselijk voor anderen om te vragen dus laat het maar gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeer zeldzaam, je zult er weinig over vinden, alleen maar neurologische neveneffecten die op kunnen treden bij iemand met gewone coeliakie.
Het valt tot nu toe erg mee, heb wel erger meegemaakt (draaierig, heel prikkelbaar, oorsuizen en daarna kotsen)... heb nu alleen een licht gevoel in m'n hoofd, de hyperventilatie (kreeg ik er gratis en voor niets bij) speelt op en ik voel me slapjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:09 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik vond al een klein beetje, maar tis niet mijn plaats/wenselijk voor anderen om te vragen dus laat het maar gaan.
Voor de rest gaat het wel een beetje? Ga je het flink merken of wordt het gewoon eventjes irritant/lastig?
kutzooi :Lquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het valt tot nu toe erg mee, heb wel erger meegemaakt (draaierig, heel prikkelbaar, oorsuizen en daarna kotsen)... heb nu alleen een licht gevoel in m'n hoofd, de hyperventilatie (kreeg ik er gratis en voor niets bij) speelt op en ik voel me slapjes.
Als het echt erg is ben ik 3 dagen achtereen een zombie die echt NIKS kan hebben, beetje hetzelfde idee als migraine maar dan zonder koppijn.
Mja, ik kan ook bijna geen snacks eten, want gluten... paprikachips bijvoorbeeld, dat poeder zit met gluten aan het chipje vastgeplakt. Even een patatje halen bij de cafetaria? Nope. Pilsje drinken op het terras? Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
kutzooi :L
klinkt best wel heftig. Op dit soort momenten ben ik blij met mijn gevoelige huid, lijkt me echt zwaar om altijd maar op je eten te moeten letten :x
Kom een keer langs in Alkmaar, dan gaan we met de kooktopiccrew kijken of we een nice glutenvrij maaltijd kunnen makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook bijna geen snacks eten, want gluten... paprikachips bijvoorbeeld, dat poeder zit met gluten aan het chipje vastgeplakt. Even een patatje halen bij de cafetaria? Nope. Pilsje drinken op het terras? Vergeet het maar.
Nah, ik blijf mooi in het Twentse landquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Kom een keer langs in Alkmaar, dan gaan we met de kooktopiccrew kijken of we een nice glutenvrij maaltijd kunnen maken
Over koken gesproken, ik doe nog steeds zeer van die curry die ik gemaakt heb... Shit was HEET niet normaal meer, en ik kan pepers eten :x
Nooit meer neem ik advies aan van kleine thaise dametjes in de toko.
uurtje werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Kreator het volgende:
Binnenkort maar eens een puzzel maken..
http://www.amazon.com/gp/(...)de=as2&tag=wek075-20
Hij zingt de hele dag al "ring of fire" van Johhny Cash.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, ik blijf mooi in het Twentse land
Stond je reet de volgende dag in de fik?
Foto's toevallig, en zit je in het centrum of..?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, weer een lange dag achter de rug met klussen in mn huisje. Beetje bij beetje wordt het echt mijn huisje
Foto's komen zodra het echt af is en ik internet in huis heb.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Foto's toevallig, en zit je in het centrum of..?
Jow! Wat doe je daar dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
zo maar eens een parkeerplek zoeken bij Schiphol...
ik ben er nu niet, heb online parkeerplek gezocht voor als ik straks 8 dagen naar Marmaris gaquote:
Ik wel hoor, nog ff een uurtje de kroeg en geweest en vond het wel mooi.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Jow! Wat doe je daar dan?
En Bas, heb je je nog vermaakt gister?
Geen idee. Ben nog naar De 3, merlijn en vast nog wel ergens geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wel hoor, nog ff een uurtje de kroeg en geweest en vond het wel mooi.
Jij nog lang op terras gezeten?
Je moet dat check drive in ofzoiets doen. Moet ideaal zijn. Moetje ff oopzoekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, parkeerplaats ook gereserveerd; P3 it is
jup, alleen niet in die caravanquote:
http://www.schiphol.nl/Re(...)n/DriveInchecken.htmquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet dat check drive in ofzoiets doen. Moet ideaal zijn. Moetje ff oopzoeken
zo'n gevoel had ik alquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, alleen niet in die caravan
voor de duidelijkheid: die foto is vandaag genomen op het campingterrein van wacken open air
Ik droomde vannacht (nou ja, net nog) dat ik met het hele zooitje naar Graspop was geweest, thuiskwam en ontdekte dat ik AL m'n zooi daar had laten staanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, alleen niet in die caravan
voor de duidelijkheid: die foto is vandaag genomen op het campingterrein van wacken open air
Mogguhquote:
Ja dat dus. Vrienden die nu in Egypte zitten hebben dat ook gedaan. Ideaal zeiden ze.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)n/DriveInchecken.htm
dat is best wel nice! gewoon inchecken en bagage afgeven bij P3 en daarna met alleen je handbagage richting het vliegveld
[..]
zo'n gevoel had ik al
we zullen het zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vrienden die nu in Egypte zitten hebben dat ook gedaan. Ideaal zeiden ze.
je was gewoon de paraplu vergetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Hexley het volgende:
[..]
Als ze nou ook rekening hielden net mijn plannen. Nou moest ik door de regen fietsen,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |