Slaap fijnquote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk het ook. Er is nu ook heel wat last van mn schouders, scheelt ook.
Nu lekker slapen
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Through every dark night, theres a bright day after that.
Ja vrijdag stijlvroeg de wekker om te gaan hardlopen. Anders is het gewoon te warm.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
met zulke gruwelijke temperaturen op de rol voor morgen en overmorgen, ben ik blij dat ik airco-koel op m'n werk kan zitten
Ja ik gebruik dat woord wel vakerquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, maar je bedoeld dus 'heel vroeg' ofzo?
Geen mogelijkheid om op 't werk te douchen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoewel ik morgen om half 9 moet beginnen op het werk. Dus kwart voor 8 weg.
Kwart voor 6 eruit ofzo zodat ik van 6 tot 7 kan lopen en dan nog mooi de tijd heb om te douchen en alles.
Dan moet ik van Nijverdal naar Zwolle rennen. Dat is me nog iets te ver.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om op 't werk te douchen?
Met Gluten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, pa en ma zijn uit eten met wat vrienden en ik ga zometeen aan de spaghetti
Bek hol'n.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met Gluten?![]()
Toetje ijsje bij vdp?
A'j vrettn wol dan ku'j de bek beter los hoaln.quote:
Lekker! Ik heb er ook wel zin in. Nog 1 maand wachten...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:32 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, vakantie met de vriendin is geboekt8 dagen naar Marmaris
Je hebt al een huis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik ook op vakantie ging
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt al een huis..
Ik ook en daarom heb ik een cheap-ass vakantie.
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wou dat ik ook op vakantie ging
Jongerenvakantiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef Hexley het volgende:
[..]
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.![]()
Neejoh. Verstandig zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:19 schreef Hexley het volgende:
[..]
God wat voel ik me plotseling oud, misschien maar weer eens beginnen met zuipen,..
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Kreator het volgende:
Binnenkort maar eens een puzzel maken..
http://www.amazon.com/gp/(...)de=as2&tag=wek075-20
Drink ruim tweeënhalf geen alcohol meer.quote:
Klopt. Maar dat doe ik niet op vakanties.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:11 schreef Hexley het volgende:
[..]
Thuis kun je toch ook wel zuipen, kotsen en tot vijf uur uitslapen.![]()
Ik wil zo nog even naar het tankstation om shag te halen, maar zie er tegen op om in die oven die auto heet te stappenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet ook nog eerst 2 weken werken voordat ik vakantie heb
toen ik net de auto instapte gaf hij 40 graden aan, zo voelde het ook wel
Ligt eraan wat, waar en hoe je verwacht dat dat bij jou komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:38 schreef Crazy-Al het volgende:
Tukkers!
Ik heb jullie nodig
er is een winkel in Enschede die iets mij niet wil toezenden, het moet fysiek in de winkel opgehaald worden... is er iemand die tegen een kleine vergoeding iets voor mij op zou kunnen halen, mochten ze toch in de buurt zijn?
In de blote kont.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, waar en hoe je verwacht dat dat bij jou komt.
Niet bestquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen bij jou J
Hoe is het met jou?
Kakquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet bestHeb net stokbroodje en rundvleessalade enzo met pa en ma gegeten. Eten was op, ma kijkt zomaar even op de ingrediëntenlijst van die salade en oeps! Tarwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |