Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvangquote:
Speciaal voor jou gaan we dan NIET spammenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvang
We kunnen ook een modje vragen om de TT vrijdag aan te passenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvang
Het was er weer tijd voorquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gaan we dan NIET spammen
Dat kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef norich het volgende:
[..]
We kunnen ook een modje vragen om de TT vrijdag aan te passen
Neu. Ik denk ook dat ik bewust niet ga kijken, puur omdat ik nu al weet dat het in dit topic zal zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil je wel helpen met volspammen. Maar verwacht je veel felicitaties in dit dooie topic?
Een paarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
Hoeveel 'kontneuk'n' topictitels heb je nou al gepost eigenlijk, Drizzt?
Selma in een kontneuktopicquote:
Laat de TT maar lekker zoals 'ie is, meidquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Misstique het volgende:
Zeg TGND hou es op.
Als je nou gewoon ff had gevraagd voor een TT change.
Okequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Misstique het volgende:
Zeg TGND hou es op.
Als je nou gewoon ff had gevraagd voor een TT change.
Zie editquote:
voorgoed?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallon
Ik ga Twente verlaten
Dag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voorgoed?
of tijdelijk?Waarschijnlijk voorgoed, tenzij m'n vriendin en ik weer hierheen verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
waar gaan jullie heen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voorgoed, tenzij m'n vriendin en ik weer hierheen verhuizen
Ik zou naar een kamer in Almelo gaan. Daar aangekomen bleek het een onbewoonbaar holquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar gaan jullie heen dan?en waarom weg uit Twente?
samenwonen met schoonmoeders, toe maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou naar een kamer in Almelo gaan. Daar aangekomen bleek het een onbewoonbaar holFucking ranzig, 0 onderhouden en totaal fucked up.
Toen met de vriendin en schoonmoeder overlegd en ik kan daar komen wonen. Voorlopig zit ik nog even bij Bolletje, maar zodra ik daar weg ben, ga ik naar het Gelderse land.
Vanuit daar maar met de vriendin zelf zoeken naar iets zonder schoonmoeders
In de rook van Nijmegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
samenwonen met schoonmoeders, toe maarwaar in het Gelderse ga je precies heen?
Ja sorry, maar 't is echt nodigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, DKom ik hier wonen, ga jij weg
Zit mijn vet in de weg?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar 't is echt nodig
Ja donder maar op vdommequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallon
Ik ga Twente verlaten
Dag hoor
Als je je maar uitgerust voelt. En goedemorgen Kreaquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef Kreator het volgende:
4 uur geslapen vannacht. Geen idee waarom.
dag poppedijntjequote:
Nóg wel, maar ik stort straks wel in.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je je maar uitgerust voelt. En goedemorgen Krea
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nóg wel, maar ik stort straks wel in.. En dat terwijl ik gisteravond toch echt wel heerlijke seks heb gehad, na anderhalve week (!!) rooie klats aan de mossel vd vriendin.
quote:
Mja, maar de kans is aanwezig dat we saampjes naar Eanske gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Jammer dat je het mooie twente gaat verlaten David
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar de kans is aanwezig dat we saampjes naar Eanske gaan
Mooi manquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar de kans is aanwezig dat we saampjes naar Eanske gaan
* rulerofdeath stopt z'n kop d'r tussenquote:
hoiquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1366&bih=655
Jammer weer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1366&bih=655
Thanks!!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:32 schreef Kreator het volgende:
Van harte met je 19e verjaardag!
Ik had nog een topictitelchange aangevraagd, maar daar hebben ze niks mee gedaan..
nu nog een dikke stevige knuffelquote:
quote:
Dankjequote:
Ja. Ik weet hoe oud je bent geworden. 19 is een compliment en een soort standaard grapje op Fok omdat 19 "de ideale leeftijd" is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, je maakte een grapje toch?
Achzo! Oke.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Ik weet hoe oud je bent geworden. 19 is een compliment en een soort standaard grapje op Fok omdat 19 "de ideale leeftijd" is..
1000 wekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Ik weet hoe oud je bent geworden. 19 is een compliment en een soort standaard grapje op Fok omdat 19 "de ideale leeftijd" is..
Goed topicquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
Dit topic: R&P / zoveelste probleem schoondochter
The cake is a lie.quote:
There is no spoon.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
en gefeliciteerd meid achter de volgende deur![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:08 schreef Mdrop het volgende:
Vakantie,, op een assesment over 2 weken na.
Gefeliciteerd TGND [ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ja hoivandaag dagje vrij, broertje had diploma-uitreiking
gefeliciteerd Nathalie
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik voel me vereerd dat je mijn felicitatie negeert
quote:
Hoiquote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Hallo, popjes.
[..]
...herkenbaar..
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!quote:
laatste halve jaar ofzo wel.quote:
Tijd om het topic nieuw leven in te blazen dus!quote:
oke, voor de studie hier?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!
Hoi en welkom in dit topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!
En zo ineens posten we 2 of 3 topics op één dag vol.quote:
Een VVV-kantoor binnenstappen dan? Of bestaan die niet meer?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Iemand een leuke insiders tip (dus niet de standaard dingen die ook makkelijk online te vinden zijn) voor een dagje uit in omgeving Enschede?
Er zijn zoveel 'leuke' dingen te doen, maar voor hoeveel personen en actief of juist nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Iemand een leuke insiders tip (dus niet de standaard dingen die ook makkelijk online te vinden zijn) voor een dagje uit in omgeving Enschede?
Gezelligquote:
Ik weet niet wat je onder een dagje uit verstaat... maar er zijn vooral vlak over de grens wel veel leuke dingen te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
In de fik gevlogen met deze hitte?quote:
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
In de fik gevlogen met deze hitte?
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder een dagje uit verstaat... maar er zijn vooral vlak over de grens wel veel leuke dingen te doen.
Winkelen in Munster, heeft een prachtig centrum (of de enorme Dierentuin) maar dat is wel 45 min rijden, het kasteel in Bad Bentheim (15 minuten), etc.
Bij het Buurse meertje kun je prachtig wandelen, heb je het gevoel dat je niet in Nederland bent.
In Rheine zit ook wel een leuke kleinere dierentuin trouwens.
In de omgeving van de Lutte is het ook prachtig. (Lutterzand).
Op een uur rijden zit ook nog Centro-O (Oberhausen), daar kun je dan weer kleding winkelen.
...en zo blijkt maar weer. Een dagje uit in Enschede, is een dagje weg uit Enschede..
Ah. Wij verkopen die poetsspullen aan schadeherstelbedrijven enzo. Knetterduur wel. Werkt wel goed. Kun je beter zelf kopen en doen, scheelt je zeker een 100 euro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Redbaron het volgende:
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werken
Graag gedaan. Verder is het vooral wachten op evenementen, zoals dat internationaal eten afgelopen weekend. En de proefeet. Zo zijn er wel vaak leuke dingen te doen in het centrum, maar dat zijn niet echt geheime dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemiddag inmiddels alweer!
[..]
Hahaha
Dankjewel! Staan al wat dingen tussen waar ik nog niet eerder van gehoord heb!
Ik laat het nu doen want veel swirls ed. Zij hebben er ervaring mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Wij verkopen die poetsspullen aan schadeherstelbedrijven enzo. Knetterduur wel. Werkt wel goed. Kun je beter zelf kopen en doen, scheelt je zeker een 100 euro.
ah, dat is wel beterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werken
En je huidige auto dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat is wel beter
ik wou m'n vorige auto ook nog wel een keer oppoetsen, maar die deuk maakte het zo onmogelijk
daar heb ik weinig zin inquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik weinig zin in
vind deze eigenlijk een stuk minder leuk
quote:
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschedeeeuuh! Floraparkstraat
Ik zie een trio gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)
Omgeving is echt mooi. Alles op 5/10 minuten afstand. Dus echt chillquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)
Ja, veel groen in de omgeving. Enige dat wat verder weg is, is de snelweg. Is haast sneller om naar Oldenzaal te rijden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omgeving is echt mooi. Alles op 5/10 minuten afstand. Dus echt chill
Congrats!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschedeeeuuh! Floraparkstraat
quote:
Gefeliciteerdquote:
Maar ik heb toch geen auto, dus dat is voor mij dan niet zo boeiend nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, veel groen in de omgeving. Enige dat wat verder weg is, is de snelweg. Is haast sneller om naar Oldenzaal te rijden.
Als je wil, ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet (Dm huisnummer ofzo).
ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb toch geen auto, dus dat is voor mij dan niet zo boeiend nog![]()
Nummer app ik je wel even!
Morgenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:07 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
[..]
ik ben ook wel benieuwd
wanneer krijg je de sleutel eigenlijk?
Voor mij alleen is het groot zatquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ziet er wel relaxed uit moet ik zeggen. Volgens mij nog best wel groot. Nice...
Tis idd weer mooi beeld dat ie van Hengelo weergeeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:17 schreef Hexley het volgende:
Als ik aan Hengelo denk, dan is dat niet aan boeren maar eerder:
Stalkertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:08 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er gisteren nog even langsgereden, TGND.... als een echte stalkert.
(ik was in de buurt)
Heb je een ander wasmiddel trouwens? Deze ruikt anders...quote:
Ha lekker ding! Bijna weekend...quote:
Heb er een tijdje op kantoor gezeten en als ik toen uit het raam keek was het chloorfabriek of het andere raam zout,...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis idd weer mooi beeld dat ie van Hengelo weergeeftMaar ach, liedje is wel relaxed.
Mijn moeder heeft inderdaad een ander wasmiddel gekocht...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je een ander wasmiddel trouwens? Deze ruikt anders...
fijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:58 schreef Kreator het volgende:
Vanmorgen om 00:45 ging het bedrijfsalarm af. Ik ben de 4e op de lijst en toch werd ik gebeld omdat de rest te lam was om op te pakken....genieten, zo midden in je remslaap naar het werk. En dan maar hopen dat het geen gewapende criminelen zijn.
ben kapot...
vanavond weer?quote:
Die 5 minuten daarvoor ook niet bereikbaar was per telefoon....die bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgende keer gewoon je collega er op af sturen en zelf verder slapen
moet je ook maar uitkijken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef Hexley het volgende:
Hoi hoi,...
Ze mogen Almelo ook wel eens auto vrij maken. Net met mijn fietsje nog bijna onder een auto terecht gekomen,...
too much infoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is sowieso warm, trui, shirt of alleen mn string
Waar moet je op reageren,, er gebeurd niets om het over te hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:15 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Hoest hier dan? NIemand zegt meer wat..
Je leven staat stil?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar moet je op reageren,, er gebeurd niets om het over te hebben.
Je weet wel dat je er met 'hoi' niet komt hè? dat je af en toe even moet zeggen dat je iets gekocht hebt, of iets aan het doen bent....om de discussies op gang te krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leven niet, deze topics wel blijkbaar. En om het hier nou over mijn leven te gaan hebben....
Ow werkt dat zo, nou ik heb dus niet gekocht en ik ben aan het werk. Dat was het dan welquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
Je weet wel dat je er met 'hoi' niet komt hè? dat je af en toe even moet zeggen dat je iets gekocht hebt, of iets aan het doen bent....om de discussies op gang te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow werkt dat zo, nou ik heb dus niet gekocht en ik ben aan het werk. Dat was het dan wel.
Kut, aangezien er niets lukt en er dingen na een halfjaar ineens omvallen. En dat zonder reden ^^.quote:
Deels mee eens, maar gaan zeer waarschijnlijk na 365, acceptatie is al niet al te groot dus vandaar eerst een brak product. Kan het alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef Kreator het volgende:
Sharepoint. 1 grote aidsbende. Snap niet dat het zo populair is.
TS begint.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, zullen we het eens over jullie sekslevens hebben dan?Ik hoop toch dat dat wat actiever is dan dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
TS begint..
Mijn seksleven is zo actief als dit topic. Zo heeel af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
popje tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn seksleven is zo actief als dit topic. Zo heeel af en toe
Als je de tijd hebt kijk ik morgen even. Wij verkopen ladders. Vraag ik na wat de beste is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met verschillende merken ladders?
ik moet een keuze maken tussen een altrex ladder en een solide ladder
Zodra ik in mijn huisje zit heb ik tijd om eens langs te komenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seks? Ach, datgene wat ik al 2 jaar niet heb gedaan
Zelfstandige Zonder Personeel, maar dat bedoelt ze waarschijnlijk nietquote:
Zeg, ik mag misschien blond zijn, maar ik weet wat ZZP inhoud.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
dit weekend maar ff naar de dealer, op zoek naar wat accessoires
[..]
Zelfstandige Zonder Personeel, maar dat bedoelt ze waarschijnlijk niet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, ik mag misschien blond zijn, maar ik weet wat ZZP inhoud.
Ik was dus inderdaad benieuwd naar haar definitie ervan
Die broer van jou trouwens.. godquote:
Ah, in die zin.quote:
fixedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die broerDat broertje van jou trouwens.. godHij kan echt té vervelend zijn
Oh, volgens mij zei hij dat jij jonger was.quote:
hij is toch echt 2 jaar en 9 maanden jongerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, volgens mij zei hij dat jij jonger was.
Dat bedoel ik dus
Ik geloof je direct.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is toch echt 2 jaar en 9 maanden jonger
Ow, heb eindelijk een aquariumpje,...quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet wel dat je er met 'hoi' niet komt hè? dat je af en toe even moet zeggen dat je iets gekocht hebt, of iets aan het doen bent....om de discussies op gang te krijgen.
*zak krabt*
Dat is wel iets wat Krea interesseert, goed gekozen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Hexley het volgende:
[..]
Ow, heb eindelijk een aquariumpje,...
Het is maar zo'n gevalletje twintig liter, niet echt spectaculair of zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat Krea interesseert, goed gekozen!
welke ruiten ga/wil je blinderen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Redbaron het volgende:
Hier nog mensen die bedrijven kennen die ruiten van auto's kunnen blinderen?
Heb er twee gebeld maar beide na een telefoontje geen enkele reactie meer.
Alles. Voorruit, voorste portieren, achterste portieren en achterruit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke ruiten ga/wil je blinderen dan?
wat zijn de regels tegenwoordig, hoeveel licht moeten ze doorlaten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alles. Voorruit, voorste portieren, achterste portieren en achterruit.
Vooral de voor- en achterruit kan ik niet zelf
Voor is minimaal 50%, voorruit minimaal 70% en vanaf de B-stijl maakt het niets meer uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat zijn de regels tegenwoordig, hoeveel licht moeten ze doorlaten?
ik zit al tijdje te zoeken op internet, maar fatsoenlijke website voor Ibiza-onderdelen (grill, sierlijsten etc.etc.) kan ik nauwelijks vinden
met 70%-50%-100% krijg je mooie tint erop denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Voor is minimaal 50%, voorruit minimaal 70% en vanaf de B-stijl maakt het niets meer uit.
Welk type heb je? Ebay staat vaak nog wel spul op. Of kijken bij teamibiza.nl
http://www.ebay.nl/sch/Au(...)trksid=p3286.c0.m283quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef Redbaron het volgende:
De auto toch een beetje personaliserenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit te denken aan grill met honingraat (zoals bij een FR), zoals de roosters in de bumper ook zijn... daarnaast sierlijsten bij de deuren, want dat is nu een soort 3-traps en dat is niet echt mooien daarna zien we wel, de middenarmsteun ligt ook nog altijd in de kast
http://www.vanlochemautomotive.nl/ , beste in de omgeving naar mijn idee qua HIFI en andere moeilijke dingen voor je autoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Redbaron het volgende:
Vind m veeeeel te duur en heb geen goed gevoel bij die persoon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.vanlochemautomotive.nl/ , beste in de omgeving naar mijn idee qua HIFI en andere moeilijke dingen voor je auto.
Persoon? Man is zelf nooit aanwezig, je hebt over het algemeen alleen te maken met het personeel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Redbaron het volgende:
Vind m veeeeel te duur en heb geen goed gevoel bij die persoon.
die zwarte lijsten passen mooi bij zwarte velgen, spiegels en schuifdak; maar chroom/RVS is ook niet lelijk...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik evt voor je moet bestellen moet je ff melden
Ben toen geholpen door hem. Ik kom er niet weer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Persoon? Man is zelf nooit aanwezig, je hebt over het algemeen alleen te maken met het personeel.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef Redbaron het volgende:
Ben toen geholpen door hem. Ik kom er niet weer.
Zijlstra kom ik voor mn audio, blinderen laat ik daar ook niet doen
Het speeltje voor de gemiddelde lease rijder met zn 1.2 ECO dingesquote:
Ik hou meer van logoloos.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die zwarte lijsten passen mooi bij zwarte velgen, spiegels en schuifdak; maar chroom/RVS is ook niet lelijk...
zo'n dichte?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het speeltje voor de gemiddelde lease rijder met zn 1.2 ECO dinges.
gewoon strakke 'lege' lijst in zwart/chroom/RVS?quote:
idd, een lege.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo'n dichte?ik heb nu deze;
[ afbeelding ]
[..]
gewoon strakke 'lege' lijst in zwart/chroom/RVS?
daar heb je sowieso gelijk inquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, een lege.
Chroom/rvs is wel heel mooi om het net ff iets te breken, maar zonde denk ik als je voor de rest niets in chroom hebt.
Dat is iets persoonlijks, vandaar dat personaliseren
Maar aan de andere kant, doe je m in het zwart wordt het zo saai,quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je sowieso gelijk inen afgezien van lijst om de grill is niks chroom
Nou die zit er standaard op die dingen ja, maar die vervangen ze dan door een normale of zelfs een cupra gril. Nog erger dan die lui met een Golf 4 1.4 en er dan een VR6 stikker opquote:
een stikker nog welquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou die zit er standaard op die dingen ja, maar die vervangen ze dan door een normale of zelfs een cupra gril. Nog erger dan die lui met een Golf 4 1.4 en er dan een VR6 stikker op.
Ik probeerde tenminste nog een onderwerp aan te snijden waar iedereen over mee kan praten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja weet ik hoe zo iets genoemd wordt.
[..]
't is ook nooit goed.
topquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt kijk ik morgen even. Wij verkopen ladders. Vraag ik na wat de beste is.
Nou ik gok zomaar dat mn kennis niet verder reikt dan die van Uquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet meepraten over auto's
Jongen toch, ben je nou nog niet over die sjonniefase heen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Redbaron het volgende:
En wat heeft dat te maken met sjonniefase???quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jongen toch, ben je nou nog niet over die sjonniefase heen?
Tof. Foto's? Wat ga je erin stoppen? 20 liter houdt niet over voor haaien en walvissenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Hexley het volgende:
[..]
Ow, heb eindelijk een aquariumpje,...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:20 schreef Kreator het volgende: Wat ga je erin stoppen? 20 liter houdt niet over voor haaien en walvissen
U?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou ik gok zomaar dat mn kennis niet verder reikt dan die van U
Eh.. zegmaar.. alles?quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met sjonniefase???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |