Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvangquote:
Speciaal voor jou gaan we dan NIET spammenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvang
We kunnen ook een modje vragen om de TT vrijdag aan te passenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik vrijdag jarig ben en liever niet in een topic met zo'n TT mijn felicitaties ontvang
Het was er weer tijd voorquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gaan we dan NIET spammen
Dat kan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef norich het volgende:
[..]
We kunnen ook een modje vragen om de TT vrijdag aan te passen
Neu. Ik denk ook dat ik bewust niet ga kijken, puur omdat ik nu al weet dat het in dit topic zal zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil je wel helpen met volspammen. Maar verwacht je veel felicitaties in dit dooie topic?
Een paarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
Hoeveel 'kontneuk'n' topictitels heb je nou al gepost eigenlijk, Drizzt?
Selma in een kontneuktopicquote:
Laat de TT maar lekker zoals 'ie is, meidquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Misstique het volgende:
Zeg TGND hou es op.
Als je nou gewoon ff had gevraagd voor een TT change.
Okequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef Misstique het volgende:
Zeg TGND hou es op.
Als je nou gewoon ff had gevraagd voor een TT change.
Zie editquote:
voorgoed?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallon
Ik ga Twente verlaten
Dag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voorgoed?
of tijdelijk?Waarschijnlijk voorgoed, tenzij m'n vriendin en ik weer hierheen verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
waar gaan jullie heen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voorgoed, tenzij m'n vriendin en ik weer hierheen verhuizen
Ik zou naar een kamer in Almelo gaan. Daar aangekomen bleek het een onbewoonbaar holquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar gaan jullie heen dan?en waarom weg uit Twente?
samenwonen met schoonmoeders, toe maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou naar een kamer in Almelo gaan. Daar aangekomen bleek het een onbewoonbaar holFucking ranzig, 0 onderhouden en totaal fucked up.
Toen met de vriendin en schoonmoeder overlegd en ik kan daar komen wonen. Voorlopig zit ik nog even bij Bolletje, maar zodra ik daar weg ben, ga ik naar het Gelderse land.
Vanuit daar maar met de vriendin zelf zoeken naar iets zonder schoonmoeders
In de rook van Nijmegenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
samenwonen met schoonmoeders, toe maarwaar in het Gelderse ga je precies heen?
Ja sorry, maar 't is echt nodigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme, DKom ik hier wonen, ga jij weg
Zit mijn vet in de weg?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar 't is echt nodig
Ja donder maar op vdommequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallon
Ik ga Twente verlaten
Dag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |