quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik voel me vereerd dat je mijn felicitatie negeert
quote:
Hoiquote:Op maandag 8 juli 2013 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Hallo, popjes.
[..]
...herkenbaar..
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!quote:
laatste halve jaar ofzo wel.quote:
Tijd om het topic nieuw leven in te blazen dus!quote:
oke, voor de studie hier?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!
Hoi en welkom in dit topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:41 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oei, late reactie.. Oorspronkelijk uit regio Utrecht, maar nu woon ik in Enschede!
En zo ineens posten we 2 of 3 topics op één dag vol.quote:
Een VVV-kantoor binnenstappen dan? Of bestaan die niet meer?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Iemand een leuke insiders tip (dus niet de standaard dingen die ook makkelijk online te vinden zijn) voor een dagje uit in omgeving Enschede?
Er zijn zoveel 'leuke' dingen te doen, maar voor hoeveel personen en actief of juist nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
Iemand een leuke insiders tip (dus niet de standaard dingen die ook makkelijk online te vinden zijn) voor een dagje uit in omgeving Enschede?
Gezelligquote:
Ik weet niet wat je onder een dagje uit verstaat... maar er zijn vooral vlak over de grens wel veel leuke dingen te doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
In de fik gevlogen met deze hitte?quote:
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
In de fik gevlogen met deze hitte?
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder een dagje uit verstaat... maar er zijn vooral vlak over de grens wel veel leuke dingen te doen.
Winkelen in Munster, heeft een prachtig centrum (of de enorme Dierentuin) maar dat is wel 45 min rijden, het kasteel in Bad Bentheim (15 minuten), etc.
Bij het Buurse meertje kun je prachtig wandelen, heb je het gevoel dat je niet in Nederland bent.
In Rheine zit ook wel een leuke kleinere dierentuin trouwens.
In de omgeving van de Lutte is het ook prachtig. (Lutterzand).
Op een uur rijden zit ook nog Centro-O (Oberhausen), daar kun je dan weer kleding winkelen.
...en zo blijkt maar weer. Een dagje uit in Enschede, is een dagje weg uit Enschede..
Ah. Wij verkopen die poetsspullen aan schadeherstelbedrijven enzo. Knetterduur wel. Werkt wel goed. Kun je beter zelf kopen en doen, scheelt je zeker een 100 euro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Redbaron het volgende:
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werken
Graag gedaan. Verder is het vooral wachten op evenementen, zoals dat internationaal eten afgelopen weekend. En de proefeet. Zo zijn er wel vaak leuke dingen te doen in het centrum, maar dat zijn niet echt geheime dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef miesjelle112 het volgende:
Goedemiddag inmiddels alweer!
[..]
Hahaha
Dankjewel! Staan al wat dingen tussen waar ik nog niet eerder van gehoord heb!
Ik laat het nu doen want veel swirls ed. Zij hebben er ervaring mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Wij verkopen die poetsspullen aan schadeherstelbedrijven enzo. Knetterduur wel. Werkt wel goed. Kun je beter zelf kopen en doen, scheelt je zeker een 100 euro.
ah, dat is wel beterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, hij staat bij een poetsbedrijf om alle krasjes en imperfecties weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |