fijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:58 schreef Kreator het volgende:
Vanmorgen om 00:45 ging het bedrijfsalarm af. Ik ben de 4e op de lijst en toch werd ik gebeld omdat de rest te lam was om op te pakken....genieten, zo midden in je remslaap naar het werk. En dan maar hopen dat het geen gewapende criminelen zijn.
ben kapot...
vanavond weer?quote:
Die 5 minuten daarvoor ook niet bereikbaar was per telefoon....die bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgende keer gewoon je collega er op af sturen en zelf verder slapen
moet je ook maar uitkijken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef Hexley het volgende:
Hoi hoi,...
Ze mogen Almelo ook wel eens auto vrij maken. Net met mijn fietsje nog bijna onder een auto terecht gekomen,...
too much infoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is sowieso warm, trui, shirt of alleen mn string
Waar moet je op reageren,, er gebeurd niets om het over te hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:15 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Hoest hier dan? NIemand zegt meer wat..
Je leven staat stil?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar moet je op reageren,, er gebeurd niets om het over te hebben.
Je weet wel dat je er met 'hoi' niet komt hč? dat je af en toe even moet zeggen dat je iets gekocht hebt, of iets aan het doen bent....om de discussies op gang te krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leven niet, deze topics wel blijkbaar. En om het hier nou over mijn leven te gaan hebben....
Ow werkt dat zo, nou ik heb dus niet gekocht en ik ben aan het werk. Dat was het dan welquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
Je weet wel dat je er met 'hoi' niet komt hč? dat je af en toe even moet zeggen dat je iets gekocht hebt, of iets aan het doen bent....om de discussies op gang te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow werkt dat zo, nou ik heb dus niet gekocht en ik ben aan het werk. Dat was het dan wel.
Kut, aangezien er niets lukt en er dingen na een halfjaar ineens omvallen. En dat zonder reden ^^.quote:
Deels mee eens, maar gaan zeer waarschijnlijk na 365, acceptatie is al niet al te groot dus vandaar eerst een brak product. Kan het alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef Kreator het volgende:
Sharepoint. 1 grote aidsbende. Snap niet dat het zo populair is.
TS begint.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, zullen we het eens over jullie sekslevens hebben dan?Ik hoop toch dat dat wat actiever is dan dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
TS begint..
Mijn seksleven is zo actief als dit topic. Zo heeel af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
popje tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn seksleven is zo actief als dit topic. Zo heeel af en toe
Als je de tijd hebt kijk ik morgen even. Wij verkopen ladders. Vraag ik na wat de beste is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met verschillende merken ladders?
ik moet een keuze maken tussen een altrex ladder en een solide ladder
Zodra ik in mijn huisje zit heb ik tijd om eens langs te komenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seks? Ach, datgene wat ik al 2 jaar niet heb gedaan
Zelfstandige Zonder Personeel, maar dat bedoelt ze waarschijnlijk nietquote:
Zeg, ik mag misschien blond zijn, maar ik weet wat ZZP inhoud.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
dit weekend maar ff naar de dealer, op zoek naar wat accessoires
[..]
Zelfstandige Zonder Personeel, maar dat bedoelt ze waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |