En je huidige auto dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat is wel beter
ik wou m'n vorige auto ook nog wel een keer oppoetsen, maar die deuk maakte het zo onmogelijk
daar heb ik weinig zin inquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik weinig zin in
vind deze eigenlijk een stuk minder leuk
quote:
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschedeeeuuh! Floraparkstraat
Ik zie een trio gebeurenquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)
Omgeving is echt mooi. Alles op 5/10 minuten afstand. Dus echt chillquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd. Is wel een leuke omgeving daar. (mijn vriendin woont daar vlakbij)
Ja, veel groen in de omgeving. Enige dat wat verder weg is, is de snelweg. Is haast sneller om naar Oldenzaal te rijden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omgeving is echt mooi. Alles op 5/10 minuten afstand. Dus echt chill
Congrats!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschedeeeuuh! Floraparkstraat
quote:
Gefeliciteerdquote:
Maar ik heb toch geen auto, dus dat is voor mij dan niet zo boeiend nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, veel groen in de omgeving. Enige dat wat verder weg is, is de snelweg. Is haast sneller om naar Oldenzaal te rijden.
Als je wil, ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet (Dm huisnummer ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |