SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nou nee. Buiten bloedheet en hier binnen is het 31 graden.quote:
Koelt het bij jou thuis later op de avond wel af dan? Hier niet namelijk, zolder(!)etage op het westen enzo...quote:
Moet dat kleine beetje wind wel uit de juiste richting komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
heb zoveel mogelijk ramen openstaan, waait er volgens mij wel mooi door
heb zoveel ramen openstaan, het waait er altijd wel ergens in (hoop ik)quote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet dat kleine beetje wind wel uit de juiste richting komen.
Hoop ik ook voor je. Ik wacht nog even tot de zon ondergaat en het aangenaam wordt buiten en dan ga ik net als gisteren tot een uurtje of 2, 3 buiten zitten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb zoveel ramen openstaan, het waait er altijd wel ergens in (hoop ik)
ja, voor een beetje frisse lucht moet je haast wel tot zo laat blijven zittenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor je. Ik wacht nog even tot de zon ondergaat en het aangenaam wordt buiten en dan ga ik net als gisteren tot een uurtje of 2, 3 buiten zitten.
Dan heb je mooi wat aan je dag. Al is uitslapen met dit weer toch niet heel makkelijk merkte ik van het weekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wakker worden in de veronderstelling dat je moet werken, op je rooster kijken om te kijken welke dagen je nou eigenlijk vrij bent deze week, ben je gewoon vandaag vrij.
Hoe chill
Nee, ik kan nu mooi een hoop doen voor mn huisje! Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je mooi wat aan je dag. Al is uitslapen met dit weer toch niet heel makkelijk merkte ik van het weekend.
Ja, mooi wat aan de dag dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu mooi een hoop doen voor mn huisje! Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!
lig aan het water vandaagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zweetn alsn idioot, moet dan maar, maar ik ga aan de slag vandaag!
Haha. Of het nou koud is of niet, ik kan toch niet uitslapenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, mooi wat aan de dag dusDat bedoelde ik ook.
Zo van het is handig dat je nu al wakker bent, zo heb je wat aan de dag, ipv uitslapen, wat toch niet makkelijk is met dit weer. (zo blijft het nog een kromme zin) (zonnesteek)
Langer dan half 10 lukt mij vaak niet. Mits heul veul drank.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Of het nou koud is of niet, ik kan toch niet uitslapenBen altijd rond 8 uur/half 9 wakker.
kijk, lekkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wakker worden in de veronderstelling dat je moet werken, op je rooster kijken om te kijken welke dagen je nou eigenlijk vrij bent deze week, ben je gewoon vandaag vrij.
Hoe chill
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |