achja, beetje het 'standaard' werk dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alleen álles gesaust en geschilderd worden. Er lag nog een prima vloer in. Voorlopig laat ik die dan ook lekker liggen tot ik geld heb voor een écht mooie vloer. Het is wel smerig, dus na het sauzen en verven moet er wel flink schoongemaakt worden, voor ik mijn spullen erin zet. Maar dat komt wel goed. Denk dat ik er met een week of 2 in kan
Hoi Remcoquote:
Hoiiquote:
O gaaf!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alleen álles gesaust en geschilderd worden. Er lag nog een prima vloer in. Voorlopig laat ik die dan ook lekker liggen tot ik geld heb voor een écht mooie vloer. Het is wel smerig, dus na het sauzen en verven moet er wel flink schoongemaakt worden, voor ik mijn spullen erin zet. Maar dat komt wel goed. Denk dat ik er met een week of 2 in kan
Jepquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
achja, beetje het 'standaard' werk dus
Lekker!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Remco
[..]
HoiiHet gaat wel goed hoor. Vanavond uit met Kim.
Zekerquote:
Ik doe juist het liefst alles zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurd. Ik moet alleen fulltime werken, helaas. Dus ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel het een en ander misgaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef Hexley het volgende:
Tja verhuizen, het liefst besteed ik zoveel mogelijk uit.
Vooral mijn broertje is een mooi slachtoffer voor klusjes en zo,...
tja, dat is altijd klote. Maar alles wat een ander doet, kun je altijd wel wat op vinden. Dat blijft klotequote:Op zondag 21 juli 2013 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe juist het liefst alles zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurd. Ik moet alleen fulltime werken, helaas. Dus ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel het een en ander misgaat.
Mja. Opzich gaat het wel goed hoor. Alleen nu is er bijvoorbeeld al een muur wit gesausd die zwart moet worden. Bijvoorbeeld. Maargoed. Die gaan ze dan maar gewoon overnieuw sauzenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, dat is altijd klote. Maar alles wat een ander doet, kun je altijd wel wat op vinden. Dat blijft klote
en misschien is dan een leraars-vis ook wel handigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
Morge.
Mooie bak. Planten zien er nog fris uit. Enige dingetje: neon tetra's enzo leven graag in scholen, dus eigenlijk moeten die met minimaal 5 zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Dag schoonheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |