Geen idee. Ben nog naar De 3, merlijn en vast nog wel ergens geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik wel hoor, nog ff een uurtje de kroeg en geweest en vond het wel mooi.
Jij nog lang op terras gezeten?
Je moet dat check drive in ofzoiets doen. Moet ideaal zijn. Moetje ff oopzoekenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, parkeerplaats ook gereserveerd; P3 it is
jup, alleen niet in die caravanquote:
http://www.schiphol.nl/Re(...)n/DriveInchecken.htmquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet dat check drive in ofzoiets doen. Moet ideaal zijn. Moetje ff oopzoeken
zo'n gevoel had ik alquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, alleen niet in die caravan
voor de duidelijkheid: die foto is vandaag genomen op het campingterrein van wacken open air
Ik droomde vannacht (nou ja, net nog) dat ik met het hele zooitje naar Graspop was geweest, thuiskwam en ontdekte dat ik AL m'n zooi daar had laten staanquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, alleen niet in die caravan
voor de duidelijkheid: die foto is vandaag genomen op het campingterrein van wacken open air
Mogguhquote:
Ja dat dus. Vrienden die nu in Egypte zitten hebben dat ook gedaan. Ideaal zeiden ze.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)n/DriveInchecken.htm
dat is best wel nice! gewoon inchecken en bagage afgeven bij P3 en daarna met alleen je handbagage richting het vliegveld
[..]
zo'n gevoel had ik al
we zullen het zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vrienden die nu in Egypte zitten hebben dat ook gedaan. Ideaal zeiden ze.
je was gewoon de paraplu vergetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Hexley het volgende:
[..]
Als ze nou ook rekening hielden net mijn plannen. Nou moest ik door de regen fietsen,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |