kachel nog aan/te hoog staan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net waaide het bij mij thuis ook lekker door maar het wordt nu steeds warmer en warmer.
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.quote:
wel raar jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.
Raar toch dat het buiten koeler wordt en hier binnen warmer? Lijkt me sterk dat het komt door een summier zonnetje.
Jij trekt warmte aan. Jeweettoch!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee verwarming staat uit. Mijn Honeywell thermostaat ding geeft nu een temperatuur van 29,5 aan.
Raar toch dat het buiten koeler wordt en hier binnen warmer? Lijkt me sterk dat het komt door een summier zonnetje.
ik wil je wel even onder een koude douche zettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen fatsoenlijke regenbui gezien...
Mijn kamer is al lekker doorgewaaid, en kom net onder een lauwe douche vandaan. Vind het goed zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil je wel even onder een koude douche zetten
Wat lievvvvquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
24 augustus mag hij bij zn moeder weg
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katertje
[ afbeelding ]
Katten zijn na een week of 3 al zindelijk. Dat hoef je ze ook niet aan te leren. Gewoon eenmalig de kattenbak aanwijzen en ze gaan vanzelf altijd daar hun behoefte doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:38 schreef Hexley het volgende:
Is het beestje dan al zinlijk of moet je dat zelf doen? Leren dat de bril omhoog bij het pissen enzo,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |