Daar gaat het verbeterende imago opgebouwd door Twente Promotie endergelijken, en dat binnen 2 keer 40 minutenquote:
Wat moeten ze in het buitenland wel niet denken ja!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar gaat het verbeterende imago opgebouwd door Twente Promotie endergelijken, en dat binnen 2 keer 40 minuten.
Ik had net het idee dat ze in de 'Randstad' wat minder vreemd tegen een Twentenaar aankeken, dat wordt er met deze series niet beter op gok ik zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:40 schreef Hexley het volgende:
Wat moeten ze in het buitenland wel niet denken ja!
Nederland bestaat voor mij alleen uit Twente en stukkie van de buren, Nordhorn, Gronau enzo,...![]()
hij vroeg wat leuksquote:
Er zijn mensen die dat leuk vinden of zo iets,...quote:
Dat dacht ik wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:58 schreef rulerofdeath het volgende:
De ardennen is toch al het franstalige deel van België?
joah, die woont hier tegenoverquote:
dat is dan wel een beetje jammer.quote:
quote:
*dikke knuf*quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hals over kop zit ik nu in mijn eigen huisje
Gisteren een mental breakdown gehad. Vandaag ziek gemeld van werk om de rust te pakken die ik nodig heb, begint mn vader weer te zeiken. Ergste ruzie ever gehad waarop ik besloot op eigen houtje mn laatste dingen over te slepen, zodat ik vanavond al hier kan slapen. Voorlopig wil ik geen contact met mn vader. Ik moet nu echt rust aan mn hoofd krijgen wil ik niet overspannen beginnen aan mn opleiding. En dat kan alleen als ik mijn vader (even) niet zie of spreek.
Dat moest ik even kwijt
ff rustig bijkomen en settelen, en dan komt er vast wel een keer een goed moment. Maar denk nu lekker aan jezelf zodat je fris aan je nieuwe opleiding begint.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hals over kop zit ik nu in mijn eigen huisje
Gisteren een mental breakdown gehad. Vandaag ziek gemeld van werk om de rust te pakken die ik nodig heb, begint mn vader weer te zeiken. Ergste ruzie ever gehad waarop ik besloot op eigen houtje mn laatste dingen over te slepen, zodat ik vanavond al hier kan slapen. Voorlopig wil ik geen contact met mn vader. Ik moet nu echt rust aan mn hoofd krijgen wil ik niet overspannen beginnen aan mn opleiding. En dat kan alleen als ik mijn vader (even) niet zie of spreek.
Dat moest ik even kwijt
Through every dark night, theres a bright day after that.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Komt ook wel goed. Maar voorlopig even niet. Alleen al omdat mn vader toch nooit luistert. Ben het nu wel even zat.
Nu is het gewoon weer ik, ik en nog eens ik. En over een maandje Zazu
Denk het ook. Er is nu ook heel wat last van mn schouders, scheelt ook.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Through every dark night, theres a bright day after that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |