SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kesefkesef op 17-07-2013 21:15:53 ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Kesefkesef het volgende:
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHH KK ZOOI IK MAK MEZELF NIET MEER INHOUDEN
kom op, trek hem uit je leggingquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Kesefkesef het volgende:
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHH KK ZOOI IK MAK MEZELF NIET MEER INHOUDEN
Jaloersmakend vetpercentage.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Christian Bale in The Machinist
We hebben een dieeter onder onsquote:
heb net alles zitte editten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef CarbonC het volgende:
Kesbefkesbef: repareer de OP. Wel goede TT.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Welkom anouk. mijn kaaklijn is zo scherp dat mjjn mesjes afbreken tijdens het scheren. Hoe krijg ik mijn gezicht weer iets voller?
Bvd
Daar val ik dus weer niet op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spesjaal voor jou fantastickje
Nee.Gewoon nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tegen deze durf je geen nee te zeggen
de roids zijn naar ze oren en neus gestegen geloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste poginganders weet ik het ook niet meer
scoobyquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste poginganders weet ik het ook niet meer
verander je van onderwerp?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
deze is gewoon zo hard, verwacht je niet van een moby mixje.
Would bang Heidi over that anyday.quote:
Welk punt probeer je te maken met die foto?quote:
2quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken met die foto?
noem ons topic aub geen "zustertopic"...dank je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Rustig, mensen. Ik zal me stilletjes terugtrekken en we doen of er niks gebeurd is. Lurk ik even in het zustertopic mee.
Blijf, je hebt tieten. Deze reeks is een sterk sausagefest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Rustig, mensen. Ik zal me stilletjes terugtrekken en we doen of er niks gebeurd is. Lurk ik even in het zustertopic mee.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Blijf, je hebt tieten. Deze reeks is een sterk sausagefest.
Prima bro. Hoe lang ben je nu bezig?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
GAINS MADDAFFAAAKKAAAA
[ afbeelding ]
Deze ging echt heerlijk, in een stuk doorvoor het eerst! Cardiotechnisch gaat mijn vooruitgang echt fucking snel
aesthetics, so close..
Deze is harder hahaha skkl lololol.quote:
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardioquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima bro. Hoe lang ben je nu bezig?
Christian Bale, geweldenaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Christian Bale in American Psycho:
[ afbeelding ]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardio"dagen ren ik naar de gym, die zit +/- 6,65 km vanaf huis vandaan. Vandaag voor het eerst afstand in een keer doorgezet met een kleine dipje maar dat was meer slow jogging.
Voelt nice he. Eerst deed ik 30 minuten over 4 km en nu doe ik 30 min over 5 km. Maar ik ren altijd een minuut volle bak en dan wandelen etc etc, interval. Vorige keer met 10 kg gerend van schiedam cs naar wilhelminaplein. Feelsgoodman.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardio"dagen ren ik naar de gym, die zit +/- 6,65 km vanaf huis vandaan. Vandaag voor het eerst afstand in een keer doorgezet met een kleine dipje maar dat was meer slow jogging.
Je kan ook gewoon met die app en gps doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?
Wat the fuck heeft dit met de gym te maken? Post dit maar in het ecto-hardlooptopic.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
GAINS MADDAFFAAAKKAAAA
[ afbeelding ]
Deze ging echt heerlijk, in een stuk doorvoor het eerst! Cardiotechnisch gaat mijn vooruitgang echt fucking snel
aesthetics, so close..
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ appquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?
Ja heerlijk is dat, ik zat onderweg funx te luisteren, ging over experimenteren met drugsquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voelt nice he. Eerst deed ik 30 minuten over 4 km en nu doe ik 30 min over 5 km. Maar ik ren altijd een minuut volle bak en dan wandelen etc etc, interval. Vorige keer met 10 kg gerend van schiedam cs naar wilhelminaplein. Feelsgoodman.
Nee CarbonCee, nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft dit met de gym te maken? Post dit maar in het ecto-hardlooptopic.
Doe je dat zonder hardloopschoenen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Christian Bale, geweldenaar.in de batmanfilms heeft hij wel die aesthetics.
#mancrush
i knowquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je dat zonder hardloopschoenen?goodbye sweet knees.
Je hebt niet eens renschoenen? Ik rende eerst opp nike airmax: hello shinsplits.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Hmmz...beetje naar pratende mensen luisteren, liever goede progressive/deep house met zonsondergang of hardstyle in brandende zon toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat, ik zat onderweg funx te luisteren, ging over experimenteren met drugs
Tom hardy...bang me pls.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook een mancrushquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 etha wordt bi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is ook een mancrusheen wijs man zei ooit dat je er 5 mag hebben voor je gay bent, ik zit nu op 4...
Ja ben onderweg, denk dat ik over 2 weken op 8 km zal zitten. Het is even lastig om mijn bear body in ren modus te krijgen, maar het komt eraan. Goede schoenen halen ook morgen, gelijk even in de pauze in Alexander.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Waarom ren je niet meer, je kan het wel! Ik ren gemiddeld 8 km.
Full homo ben je dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De 5de mancrush zal op mijzelf zijn over een half jaar.
Ja al die lompe bodybuilders die niet eens een trap op kunnen komen. Heb nog een redelijke conditie overgehouden ondanks heavy lifting.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ben onderweg, denk dat ik over 2 weken op 8 km zal zitten. Het is even lastig om mijn bear body in ren modus te krijgen, maar het komt eraan. Goede schoenen halen ook morgen, gelijk even in de pauze in Alexander.
je wilt héquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja al die lompe bodybuilders die niet eens een trap op kunnen komen. Heb nog een redelijke conditie overgehouden ondanks heavy lifting.
Kom je uit oost?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die smileys zijn zo smerig he.
kom maar dm bby, laat ze lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die smileys zijn zo smerig he.
Welke BB'er is geen narcist?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Full homo ben je dan.
Ik zou het JB alvast vertellen..dat je haar gaat inruilen voor jezelf.
Inb4 narcissus.
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Vibram five fingers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
)
Deze manquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Was voor haar een instant turnon..ze voelde zich gelijk trots en al om haar kontjequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."
hij weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze manen maar de indruk wekken dat je het voor haar doet.
gewoon schijt hebbonquote:
lekker een plaat op je pootquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
Dit zijn de enige schoenen die we in de gym nodig hebben:
[ afbeelding ]
nu train je niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef ChesterPerry het volgende:
trainde in andere gym ook altijd op blote voeten
Een schoen gaat niet veel helpen als je 20kg van je bar laat vallen.quote:
Ik toevallig vandaag door de weilanden, inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef no1uknow het volgende:
2,5 uur door de duinen gefietst, heerlijk
Heb net uur door de provincie gereden met mijn auto. Ook lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef no1uknow het volgende:
2,5 uur door de duinen gefietst, heerlijk
dat hoor ik van 65+quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik toevallig vandaag door de weilanden, inderdaad heerlijk.
Als ik een goede fiets heb wil ik heel NL doorfietsen. Wel katabool maar toch.
Nieuwe is uit?? Fuck ik kan niet wachten tot ik weer een laptop heb, is nu ter reparatie opgestuurd.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
En het mooiste is, ik woon een kwartiertje van die duinpaden fietsen af
Jammer van die Guetta, maar die Woods is HARD.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze is harder hahaha skkl lololol.
Onder welke sjanre vallen deze deuntjes?
Jij bent 19 meisje. Beter zet je gewoon een dvd van Bobby's world op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Die bilmassages ja...dan richting de dijen gaan.
Goede video broederquote:
Jim Buttonquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij bent 19 meisje. Beter zet je gewoon een dvd van Bobby's world op.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij bent 19 meisje. Beter zet je gewoon een dvd van Bobby's world op.
KLB / Krijg geen adem door mijn neus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik begin al te hijgen wanneer ik mijn eerste setje gedaan heb van 70kg squat, soms raak ik buiten adem en dan zit ik met ass-to-grass en dan blaas ik al mijn lucht uit mijn longen en dan moet ik weer inademen, gaat moeizaam.
Als ik cardio conditie train ga ik dan ook minder hijgen bij squats bv?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Die bilmassages ja...dan richting de dijen gaan.
Kijk!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
KLB / Krijg geen adem door mijn neus.
Kom eens leuk uit de hoek dimi soewajalie!
Volgens mij zijn die dingen wel chillquote:
Injecteer die omega 3 direct in je glutes voor snelle opname.quote:
Bro, that's no dream, that's a nightmare.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
Ik moet echt minder gaan fokken....drooomde vannacht dat ik een permban te pakken had
/fuckedup ZMA
lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
Ik moet echt minder gaan fokken....drooomde vannacht dat ik een permban te pakken had
/fuckedup ZMA
quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
26 graden warm? En je bent een Turk??
LOLquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
van zma of van 5htp of van GABA krijg je dat soort vage dromen. Soort Half wakker dromen.
Zul je toch echt half wakker zijn in 1 van die dromen, inloggen op je Ipad die naastje ligt op bed, en het hele forum vol spammen met vreselijke teksten e.d. En dan echt geband worden.
Dag daarna wordt je wakker weet je nergens meer van lol
haha 5-htp is geen riod, nor illegal drugg no nothing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
5htp klinkt als een computertaal of een roid.
Sup wid dat Ray??
badboiquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha 5-htp is geen riod, nor illegal drugg no nothing.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html
ja ik zit d'r aan![]()
![]()
Wat is dat voor werk dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik slaap al 2 weken 4uur gemiddeld per n8. Kut vakantiewerk is slegt voor me gains.
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.quote:
Prima werk toch? Heb in mijn tijd dat ik bij de Makro werkte ook mn reachtruckcertificaat gehaald. Lekker beetje rondtuffen en werk klaarzetten voor andere mensenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar elke dag 6 uur beginnen wat in mijn geval 5uur opstaan betekend. Als avondmens slaap ik echter nooit voor 1
Ja goed te doen allemaal en voor een tientje per uur netto is het best netjes voor mijn leeftijd. Heel de dag rondcrossen. Het magazijn hier is wel 10meter hoog en na een dag op de reach heb je wel harde nekpijn van het omhoog kijken. Daarom wissel ik meestal af met de OPTquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Prima werk toch? Heb in mijn tijd dat ik bij de Makro werkte ook mn reachtruckcertificaat gehaald. Lekker beetje rondtuffen en werk klaarzetten voor andere mensen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar elke dag 6 uur beginnen wat in mijn geval 5uur opstaan betekend. Als avondmens slaap ik echter nooit voor 1
Het is je gegund vriend. Geniet er van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zojuist 7 uur geslapen waarin ik door "julllie" geld mijn loon krijg!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het is je gegund vriend. Geniet er van.
Denken dat die certificaten wat waard zijn op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
@dannydeko, ja zeker chill als je van je vakantiebaantje ook later profijt hebt. Heb bij mijn vorige baantje als promoter ook diverse certificaten gehaald en nu krijg ik weer een korte cursus/ "opleiding".
certificaat zelf niet, ervaring wel. Heb aanbod gekregen bij iemands stand te staan bij flex cup in december bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denken dat die certificaten wat waard zijn op de arbeidsmarkt
Story of my life.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
"julllie" geld mijn loon.
Pagina 7 it is!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
4e pagina geclaimed voor klokov en akkaev (fuck mensen met 25 posts per pagina)
[ afbeelding ]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer. En overal op je gezicht scheren, ook plekken waar je nog geen haar hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wie hier heeft goede beard genetics en vanaf welke leeftijd kon je goede baard groeien??
stelt nog echt niks voor bij mij maar mijn vader heeft kk lange baard en mijn moeder een goede snor (omdat ze turks is) maar ik heb nu een week laten staan en is nog niet eens een klein baardje hoogstens bij de nek en kin wat dik
is een mythequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer.
heb soms nog puistje en daar durf ik dan neit overheen te scherenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Gewoon vaak scheren op je 18/19 dan komt het voller terug de volgende keer. En overal op je gezicht scheren, ook plekken waar je nog geen haar hebt.
>25quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Kesefkesef het volgende:
heb nu beetje zoiets;
[ afbeelding ]
maar wil dit :
[ afbeelding ]
zeg ff welke leeftijd is normaal dat je dit kan
sure thing buddyquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:05 schreef Djibril het volgende:
[..]
Bij mij werkte het wel, heb nu een volle baard
Wat is verschil naast feit dat bovenste kop zonder kapsel heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Kesefkesef het volgende:
heb nu beetje zoiets;
[ afbeelding ]
maar wil dit :
[ afbeelding ]
zeg ff welke leeftijd is normaal dat je dit kan
Gaat het meestal via je moeders familie of die van je vader?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef seto het volgende:
[..]
hopen dat je baardgroei later dikker wordt
is vooral genetics
dikkere goeiere baardgroeiquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is verschil naast feit dat bovenste kop zonder kapsel heeft.
Groot deel daarvan is bedrog. Meeste heeft te maken met de kleur van je baardgroei. Ik heb het zo goed als zwart, waardoor het er sowieso snel vol uitziet. Ook als je bruine kop en beetje strakke kaaklijn hebt ziet het er direct beter uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gaat het meestal via je moeders familie of die van je vader?
[..]
dikkere goeiere baardgroei
maar als je veel in de zon zit is niet zo dat je haren dan lichter worden, ook als je van jezelf zwart haar hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Groot deel daarvan is bedrog. Meeste heeft te maken met de kleur van je baardgroei. Ik heb het zo goed als zwart, waardoor het er sowieso snel vol uitziet. Ook als je bruine kop en beetje strakke kaaklijn hebt ziet het er direct beter uit.
Daar kun je ook op gaan letten ipv puur op je baard zelf. Zelf maak ik 3 dagen baardje ook vanaf dat ik helemaal glad geschoren ben... Een dag later pak ik dan nog keer alles onder de kin kaaklijn mee.
Succes kwajong.
Ja, op je hoofd kan het iets blonder worden als je in de zon ligt ja.. Maar ja zodra je je baard scheert komt daarna gewoon je eigen kleur weer. De verkleuring van je haar in de zomer is ook niet permanent. Dat is puur verkleuring van het haar dat je dan op je hoofd hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar als je veel in de zon zit is niet zo dat je haren dan lichter worden, ook als je van jezelf zwart haar hebt?
dus als je een goede donkere kleur wil houden moet je alles in de zomer lang later groeien en in de winter super kort zodat alles weer donker en schoon terug groeit ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, op je hoofd kan het iets blonder worden als je in de zon ligt ja.. Maar ja zodra je je baard scheert komt daarna gewoon je eigen kleur weer. De verkleuring van je haar in de zomer is ook niet permanent. Dat is puur verkleuring van het haar dat je dan op je hoofd hebt.
Maatje van mij heeft dat ook, maar dat komt door een uitzending in Afghanistan. Niet door wat horror (lees: lach) films!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef IrCute het volgende:
Ik heb issues![]()
Mijn vriend wou dat ik perse horror films ging kijken, jarenlang vermeden omdat ik er niet tegen kan.
Nu word ik wekelijks schreeuwend wakker van een nachtmerrie waarbij mijn vriend mij wakker moet maken, net had ik dus een nachtmerrie en zat ik in de hoek van de slaapkamer (ik slaapwandel nu ook) en zat daar te sschreeuwen. Mijn vriend flipje helemaal omdat hij niet wist waar ik was.
Nu heeft hij spijt dat hij horrors is gaan kijken met mij.
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dus als je een goede donkere kleur wil houden moet je alles in de zomer lang later groeien en in de winter super kort zodat alles weer donker en schoon terug groeit ?
ik zal wel pic posten in de winterquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!
Let dan ook op de bijwerkingen. Misschien dat je er op langere termijn gezondheidsklachten van krijgt.quote:
fuck gezondheid het gaat om een goede baardquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Let dan ook op de bijwerkingen. Misschien dat je er op langere termijn gezondheidsklachten van krijgt.
Als geen medicijn nodig hebt moet je het ook vooral niet nemen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft dat ook, maar dat komt door een uitzending in Afghanistan. Niet door wat horror (lees: lach) films!
haha.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef IrCute het volgende:
[..]ik was getraumatiseerd als kind door horror films ofzo
Hahaha, ik ken een meisje met clownfobie door chickie, het was een interessante carnavalquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
m'n zusje had dat vroeger met Chucky.
En ze is nu 30 en schijt nog 3 kleuren als ze die pop ziet![]()
![]()
Bedankt voor de tip, als ik kaal begin te worden ga ik dat sowieso overwegen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef Kesefkesef het volgende:
rogaine
http://en.wikipedia.org/wiki/Rogaine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet in misc. kijken daar wordt het goed uitgelegd, mensen met ervaring, epic pics enzo. Sommige daar zeggen ook dat paardensperma helpt, maar dat fake.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, als ik kaal begin te worden ga ik dat sowieso overwegen.
Ik zou niet kunnen leven met een kalend hoofd.
Ja klopt dat ene topic van "my hair loss journey" ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je moet in misc. kijken daar wordt het goed uitgelegd, mensen met ervaring, epic pics enzo. Sommige daar zeggen ook dat paardensperma helpt, maar dat fake.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=142250361quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt dat ene topic van "my hair loss journey" ofzo.
Nouja gelukkig heb ik er nu nog geen last van (27jr oud) en zit het ook niet echt in de familie. Beide opa's hebben tot hun dood een volle bos zwart haar gehad.
Gewoon Vin Dieseltje zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn pa begon op zijn 25ste al kaal te worden.. bij mij zelfs nog geen inhammen of iets dergelijks... Veel vrienden hebben al wel van die koekepannen aan de zeijkanten..!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wie hier heeft goede beard genetics en vanaf welke leeftijd kon je goede baard groeien??
stelt nog echt niks voor bij mij maar mijn vader heeft kk lange baard en mijn moeder een goede snor (omdat ze turks is) maar ik heb nu een week laten staan en is nog niet eens een klein baardje hoogstens bij de nek en kin wat dik
ook zonder die handen voor haar tietjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef Djibril het volgende:
[..]
Kijk gewoon Kick-Ass, leuke film en je ziet haar
Nope maar ik moet wel zeggen dat toen je haar rug zag in de film, en dan die kuiltjes in de onderrug, het de eerste keer was dat ik dacht damn dat meisje heeft een lekkere rugquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ook zonder die handen voor haar tietjes?
Kan niet opene op mobiel.. is dat dat plaatje dat ik laatst in op had gezet voor de oudjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef no1uknow het volgende:
hier een lekker donderdagmiddag liedje
dat ptssquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!
wie is john mayerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef no1uknow het volgende:
maar het is ook john mayer dus wellicht vinden jullie top40hoertjes het ook nog plezant
Nee man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef no1uknow het volgende:
ohja jullie luisteren allemaal van die kankerhouse enzo
true datquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
John mayer is ook player, mag hem wel! Hij neukt hollywood zoals fattehank Arnhem neukt..!
wie is het dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin hopelijk.
Tfw...
ik had het gister met die foto's van die anna nystromquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
Kap met die shit G. Zit al op 14dagen geen pmo en wilde net al een wcrol neuke
Geen idee, zit mobiel dus kan niet zo snel Google image search doen.quote:
haha, ik had dat gisteren na m'n eerste setje dumble shoulder pressesesquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik had het gister met die foto's van die anna nystrom
[ afbeelding ]
Fucking nice jij snapt het.quote:
je wou een wc rol neuken na shoulder press?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ik had dat gisteren na m'n eerste setje dumble shoulder presseses
oh nee dat neit, refereerde naar die gifquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef seto het volgende:
[..]
je wou een wc rol neuken na shoulder press?
mijn linker arm kantelde een tijd terug iets te ver naar achter tijdens DB press, nu nog steeds last van somsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nee dat neit, refereerde naar die gif
ah kut he. Met opgooien? Dan ben je net ff te enthousiast met opgooien van een zware dbl, en dan heb je doorschot naar achterquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
mijn linker arm kantelde een tijd terug iets te ver naar achter tijdens DB press, nu nog steeds last van soms
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef IrCute het volgende:
Ik heb issues![]()
Mijn vriend wou dat ik perse horror films ging kijken, jarenlang vermeden omdat ik er niet tegen kan.
Nu word ik wekelijks schreeuwend wakker van een nachtmerrie waarbij mijn vriend mij wakker moet maken, net had ik dus een nachtmerrie en zat ik in de hoek van de slaapkamer (ik slaapwandel nu ook) en zat daar te sschreeuwen. Mijn vriend flipje helemaal omdat hij niet wist waar ik was.
Nu heeft hij spijt dat hij horrors is gaan kijken met mij.
tijdens de eerste repquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah kut he. Met opgooien? Dan ben je net ff te enthousiast met opgooien van een zware dbl, en dan heb je doorschot naar achter
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
Kap met die shit G. Zit al op 14dagen geen pmo en wilde net al een wcrol neuke
haha jy metquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik had het gister met die foto's van die anna nystrom
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
Jongens ik wil ook de nofap/sop challenge doen is er een vrouwenversie met uitleg online?
Niet doen man, wanneer je dat als vrouw doet stijgt je test zo hoog dat je baard krijgt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
Jongens ik wil ook de nofap/sop challenge doen is er een vrouwenversie met uitleg online?
meisjes vingere toch niet :0quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
gevalletje deal with it.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet doen man, wanneer je dat als vrouw doet stijgt je test zo hoog dat je baard krijgt.
Nee... ik sliep pas om half 6 -.-'quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoi dima. Lekker geslape vrient?
Wat moet je daar nou mee? Weet je wat jouw nofap is! Dat je maar een tiende van de hoeveelheid test. in je lichaam hebt die een man heeft!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
hij is zo leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha jy met
Dat gife hihihi boef die post je altijd
errday hier manquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou mee? Weet je wat jouw nosop is! Dat je maar een tiende van de hoeveelheid test. in je lichaam hebt die een man heeft!
Met andere woorden jouw nosop is genetisch ingebouwd.![]()
What has been seen cannot be unseen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=142250361
Je bent gezegend, mijn ene opa was bijna kaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door McNulty op 18-07-2013 13:13:42 (Ik erger mij aan zijn hoofd) ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wordt tijd dat je het leger in gaat dus. "Im here for the gang bang".quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
errday hier mandus nosop is ff nodig
wauw mense kyk fanta one of the Guys zijn ze sopt dood dagelijks!!!! Kapot stoerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja heeft JB niet nodig toch, want ze heeft jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw mense kyk fanta one of the Guys zijn ze sopt dood dagelijks!!!! Kapot stoer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw mense kyk fanta one of the Guys zijn ze sopt dood dagelijks!!!! Kapot stoer
ik lees telkens justin bieber en dan denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heeft JB niet nodig toch, want ze heeft jou.
Ben je jelly dat Fanta een veel hogere libido heeft dan JB?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Kijk je pr0n, lees je romantische verhalen of Fanta-seer je wanneer je fapt? srsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
smoothquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijk je pr0n, lees je romantische verhalen of Fanta-seer je wanneer je fapt? srs
Ik vond het wel leuk bedacht.quote:
Jezelf pikstraf geven lmaoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die in nofap geloven. De enige bron is een of ander dubieus onderzoek onder Chinezen. Alsof die gasten uberhaupt enige vorm van test in hun lichaam hebben
.
Gewoon fappen, lekker boeiend. Enige wat legit is, is stoppen met porno kijken want dat zorgt voor een verstoord beeld, maar dat is gewoon een psychologisch effect geen testrelated ding.
jow ik kon deze reactie verwachtem maar wowowowo onder welke steen kom jij vandaan dat mannen wel over hun gefap mogen praten maar vrouwen nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij bent turks tog jij moet zeker maagd blijven tot je huwwelijk ? hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jow ik kon deze reactie verwachtem maar wowowowo onder welke steen kom jij vandaan dat mannen wel over hun gefap mogen praten maar vrouwen niet? Ben je preuts ofzo ga huilen.
Denk dat JB hem doormidden trekt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Etha kun je JB niet keer loslaten op dima...? Allemaal broers onder elkaar hier...
Ik ben dima's mentor en denk dat hij er klaar voor is.
Idd, pr0n is het voornaamste probleem. Ik zie op Reddit kereltjes die in paniek posten 'ik heb vandaag een half blote tiet op een advertentieposter gezien op straat; moet ik nu mijn badge resetten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die in nofap geloven. De enige bron is een of ander dubieus onderzoek onder Chinezen. Alsof die gasten uberhaupt enige vorm van test in hun lichaam hebben
.
Gewoon fappen, lekker boeiend. Enige wat legit is, is stoppen met porno kijken want dat zorgt voor een verstoord beeld, maar dat is gewoon een psychologisch effect geen testrelated ding.
Dezen topic een SC noemen, hoe durft zequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Kesefkesef het volgende:
KLB / [KLB SC] Slaapshizzle lol
ze make ons belachelijk
maak de knights gereed we gaan in de aanval
tijdens mijn nofap was het voor mijn gevoel vooral het placebo effect dat je jezelf kan beheersen door niet te fappen (want de urge wordt wel ernstig op een gegeven moment) waardoor je jezelf onoverwinnelijk voelt wat weer in je voordeel werkt bij sociaal contact e.d.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Idd, pr0n is het voornaamste probleem. Ik zie op Reddit kereltjes die in paniek posten 'ik heb vandaag een half blote tiet op een advertentieposter gezien op straat; moet ik nu mijn badge resetten?![]()
'
Ongeveer in de categorie: ik ben mijn whey vergeten, heeft deze training dan nog nut gehad?
deze ding kan niet, we moeten ten strijde trekkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Kesefkesef het volgende:
ze make ons belachelijk
Ja dat is dat onderzoek onder Chinezen. De heilige graal van de nofappers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Overigens ben ik wel een keer een linkje naar een onderzoek op pubmed tegengekomen wat mat wat er gebeurde als er een tijd geen orgasme plaats vond, wat uitwees dat test begon te pieken op de 7e dag van onthouding en daarna weer afnam oid
Er zijn mensen die serieus KLB SC lezen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Kesefkesef het volgende:
ze make ons belachelijk
Ja, en 2NutZ. Hij beoordeelt foto's.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die serieus KLB SC lezen?
Daar posten toch alleen maar stoners en uitkeringstrekkers of niet?
kwam tege heb ingebouwd whiteknight alertquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die serieus KLB SC lezen?
Daar posten toch alleen maar stoners en uitkeringstrekkers of niet?
quote:Ja behoorlijk gesfrustreerd ben je als je als meerderjarige man in een sauna zit met allemaal rondborstige jongedames. Heb vaak zat meegemaakt dat zo'n man heel ongemakkelijk met zijn benen over elkaar ging zitten omdat er een stijfje tevoorschijn kwam.
Wat ik al niet meegemaakt heb in de paar keer dat ik naar de sauna geweest ben, mijn god. Gasten die je aankijken en dan tegen hun piemel aan slaan en inderdaad een keer een stelletje in het zwembad die een poging deed naar ons toe, destijds stonden we daar alleen nog niet echt voor open.
Da's datzelfde matige onderzoek uit China waar Sapstengel naar verwees... tenzij daar een betere follow-up van komt kunnen we dat onderzoek beter negeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Overigens ben ik wel een keer een linkje naar een onderzoek op pubmed tegengekomen wat mat wat er gebeurde als er een tijd geen orgasme plaats vond, wat uitwees dat test begon te pieken op de 7e dag van onthouding en daarna weer afnam oid
ach so, niks gezegdquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's datzelfde matige onderzoek uit China waar Sapstengel naar verwees... tenzij daar een betere follow-up van komt kunnen we dat onderzoek beter negeren.
Nofap en nopr0n zijn voor mij twee verschillende dingen... denk dat er een punt zit in dat laatste.
asdfquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:
bij mij doet de quote melding het niet meer ;s
Ik zit ook al een paar dagen achter de PC. Rustige periode, helft van de collega's is op vakantie etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Kesefkesef het volgende:
kk zit al 3 dagen achter pcmijn vakantie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als je jezelf quote werkt het ook niet.
geen melding gekregen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |