verander je van onderwerp?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
deze is gewoon zo hard, verwacht je niet van een moby mixje.
Would bang Heidi over that anyday.quote:
Welk punt probeer je te maken met die foto?quote:
2quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken met die foto?
noem ons topic aub geen "zustertopic"...dank je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Rustig, mensen. Ik zal me stilletjes terugtrekken en we doen of er niks gebeurd is. Lurk ik even in het zustertopic mee.
Blijf, je hebt tieten. Deze reeks is een sterk sausagefest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Rustig, mensen. Ik zal me stilletjes terugtrekken en we doen of er niks gebeurd is. Lurk ik even in het zustertopic mee.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Blijf, je hebt tieten. Deze reeks is een sterk sausagefest.
Prima bro. Hoe lang ben je nu bezig?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
GAINS MADDAFFAAAKKAAAA
[ afbeelding ]
Deze ging echt heerlijk, in een stuk doorvoor het eerst! Cardiotechnisch gaat mijn vooruitgang echt fucking snel
aesthetics, so close..
Deze is harder hahaha skkl lololol.quote:
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardioquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima bro. Hoe lang ben je nu bezig?
Christian Bale, geweldenaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Christian Bale in American Psycho:
[ afbeelding ]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardio"dagen ren ik naar de gym, die zit +/- 6,65 km vanaf huis vandaan. Vandaag voor het eerst afstand in een keer doorgezet met een kleine dipje maar dat was meer slow jogging.
Voelt nice he. Eerst deed ik 30 minuten over 4 km en nu doe ik 30 min over 5 km. Maar ik ren altijd een minuut volle bak en dan wandelen etc etc, interval. Vorige keer met 10 kg gerend van schiedam cs naar wilhelminaplein. Feelsgoodman.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles bij elkaar 3 weken, 6 runs en 27,65 km totaal afgelegd totaal. Op mijn "cardio"dagen ren ik naar de gym, die zit +/- 6,65 km vanaf huis vandaan. Vandaag voor het eerst afstand in een keer doorgezet met een kleine dipje maar dat was meer slow jogging.
Je kan ook gewoon met die app en gps doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?
Wat the fuck heeft dit met de gym te maken? Post dit maar in het ecto-hardlooptopic.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
GAINS MADDAFFAAAKKAAAA
[ afbeelding ]
Deze ging echt heerlijk, in een stuk doorvoor het eerst! Cardiotechnisch gaat mijn vooruitgang echt fucking snel
aesthetics, so close..
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ appquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké Nice, speciale schoenen met een chipje voor gekocht?
Ja heerlijk is dat, ik zat onderweg funx te luisteren, ging over experimenteren met drugsquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voelt nice he. Eerst deed ik 30 minuten over 4 km en nu doe ik 30 min over 5 km. Maar ik ren altijd een minuut volle bak en dan wandelen etc etc, interval. Vorige keer met 10 kg gerend van schiedam cs naar wilhelminaplein. Feelsgoodman.
Nee CarbonCee, nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat the fuck heeft dit met de gym te maken? Post dit maar in het ecto-hardlooptopic.
Doe je dat zonder hardloopschoenen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Christian Bale, geweldenaar.in de batmanfilms heeft hij wel die aesthetics.
#mancrush
i knowquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je dat zonder hardloopschoenen?goodbye sweet knees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |