Injecteer die omega 3 direct in je glutes voor snelle opname.quote:
Bro, that's no dream, that's a nightmare.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
Ik moet echt minder gaan fokken....drooomde vannacht dat ik een permban te pakken had
/fuckedup ZMA
lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
Ik moet echt minder gaan fokken....drooomde vannacht dat ik een permban te pakken had
/fuckedup ZMA
quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
26 graden warm? En je bent een Turk??
LOLquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
van zma of van 5htp of van GABA krijg je dat soort vage dromen. Soort Half wakker dromen.
Zul je toch echt half wakker zijn in 1 van die dromen, inloggen op je Ipad die naastje ligt op bed, en het hele forum vol spammen met vreselijke teksten e.d. En dan echt geband worden.
Dag daarna wordt je wakker weet je nergens meer van lol
haha 5-htp is geen riod, nor illegal drugg no nothing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
5htp klinkt als een computertaal of een roid.
Sup wid dat Ray??
badboiquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha 5-htp is geen riod, nor illegal drugg no nothing.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html
ja ik zit d'r aan![]()
![]()
Wat is dat voor werk dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik slaap al 2 weken 4uur gemiddeld per n8. Kut vakantiewerk is slegt voor me gains.
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.quote:
Prima werk toch? Heb in mijn tijd dat ik bij de Makro werkte ook mn reachtruckcertificaat gehaald. Lekker beetje rondtuffen en werk klaarzetten voor andere mensenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar elke dag 6 uur beginnen wat in mijn geval 5uur opstaan betekend. Als avondmens slaap ik echter nooit voor 1
Ja goed te doen allemaal en voor een tientje per uur netto is het best netjes voor mijn leeftijd. Heel de dag rondcrossen. Het magazijn hier is wel 10meter hoog en na een dag op de reach heb je wel harde nekpijn van het omhoog kijken. Daarom wissel ik meestal af met de OPTquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Prima werk toch? Heb in mijn tijd dat ik bij de Makro werkte ook mn reachtruckcertificaat gehaald. Lekker beetje rondtuffen en werk klaarzetten voor andere mensen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik rijd heel de dag in deze twee badboiis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar elke dag 6 uur beginnen wat in mijn geval 5uur opstaan betekend. Als avondmens slaap ik echter nooit voor 1
Het is je gegund vriend. Geniet er van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zojuist 7 uur geslapen waarin ik door "julllie" geld mijn loon krijg!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het is je gegund vriend. Geniet er van.
Denken dat die certificaten wat waard zijn op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
@dannydeko, ja zeker chill als je van je vakantiebaantje ook later profijt hebt. Heb bij mijn vorige baantje als promoter ook diverse certificaten gehaald en nu krijg ik weer een korte cursus/ "opleiding".
certificaat zelf niet, ervaring wel. Heb aanbod gekregen bij iemands stand te staan bij flex cup in december bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denken dat die certificaten wat waard zijn op de arbeidsmarkt
Story of my life.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
"julllie" geld mijn loon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |