wie is het dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vriendin hopelijk.
Tfw...
ik had het gister met die foto's van die anna nystromquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
Kap met die shit G. Zit al op 14dagen geen pmo en wilde net al een wcrol neuke
Geen idee, zit mobiel dus kan niet zo snel Google image search doen.quote:
haha, ik had dat gisteren na m'n eerste setje dumble shoulder pressesesquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik had het gister met die foto's van die anna nystrom
[ afbeelding ]
Fucking nice jij snapt het.quote:
je wou een wc rol neuken na shoulder press?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ik had dat gisteren na m'n eerste setje dumble shoulder presseses
oh nee dat neit, refereerde naar die gifquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef seto het volgende:
[..]
je wou een wc rol neuken na shoulder press?
mijn linker arm kantelde een tijd terug iets te ver naar achter tijdens DB press, nu nog steeds last van somsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh nee dat neit, refereerde naar die gif
ah kut he. Met opgooien? Dan ben je net ff te enthousiast met opgooien van een zware dbl, en dan heb je doorschot naar achterquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
mijn linker arm kantelde een tijd terug iets te ver naar achter tijdens DB press, nu nog steeds last van soms
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:22 schreef IrCute het volgende:
Ik heb issues![]()
Mijn vriend wou dat ik perse horror films ging kijken, jarenlang vermeden omdat ik er niet tegen kan.
Nu word ik wekelijks schreeuwend wakker van een nachtmerrie waarbij mijn vriend mij wakker moet maken, net had ik dus een nachtmerrie en zat ik in de hoek van de slaapkamer (ik slaapwandel nu ook) en zat daar te sschreeuwen. Mijn vriend flipje helemaal omdat hij niet wist waar ik was.
Nu heeft hij spijt dat hij horrors is gaan kijken met mij.
tijdens de eerste repquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah kut he. Met opgooien? Dan ben je net ff te enthousiast met opgooien van een zware dbl, en dan heb je doorschot naar achter
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Awesome_ het volgende:
Kap met die shit G. Zit al op 14dagen geen pmo en wilde net al een wcrol neuke
haha jy metquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik had het gister met die foto's van die anna nystrom
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
Jongens ik wil ook de nofap/sop challenge doen is er een vrouwenversie met uitleg online?
Niet doen man, wanneer je dat als vrouw doet stijgt je test zo hoog dat je baard krijgt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
Jongens ik wil ook de nofap/sop challenge doen is er een vrouwenversie met uitleg online?
meisjes vingere toch niet :0quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |