Gewoon Vin Dieseltje zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn pa begon op zijn 25ste al kaal te worden.. bij mij zelfs nog geen inhammen of iets dergelijks... Veel vrienden hebben al wel van die koekepannen aan de zeijkanten..!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef Kesefkesef het volgende:
wie hier heeft goede beard genetics en vanaf welke leeftijd kon je goede baard groeien??
stelt nog echt niks voor bij mij maar mijn vader heeft kk lange baard en mijn moeder een goede snor (omdat ze turks is) maar ik heb nu een week laten staan en is nog niet eens een klein baardje hoogstens bij de nek en kin wat dik
ook zonder die handen voor haar tietjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef Djibril het volgende:
[..]
Kijk gewoon Kick-Ass, leuke film en je ziet haar
Nope maar ik moet wel zeggen dat toen je haar rug zag in de film, en dan die kuiltjes in de onderrug, het de eerste keer was dat ik dacht damn dat meisje heeft een lekkere rugquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ook zonder die handen voor haar tietjes?
Kan niet opene op mobiel.. is dat dat plaatje dat ik laatst in op had gezet voor de oudjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef no1uknow het volgende:
hier een lekker donderdagmiddag liedje
dat ptssquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je me loopt te trollen zoek ik je op he maatje!
wie is john mayerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef no1uknow het volgende:
maar het is ook john mayer dus wellicht vinden jullie top40hoertjes het ook nog plezant
Nee man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef no1uknow het volgende:
ohja jullie luisteren allemaal van die kankerhouse enzo
true datquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
John mayer is ook player, mag hem wel! Hij neukt hollywood zoals fattehank Arnhem neukt..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |