kom maar dm bby, laat ze lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die smileys zijn zo smerig he.
Welke BB'er is geen narcist?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Full homo ben je dan.
Ik zou het JB alvast vertellen..dat je haar gaat inruilen voor jezelf.
Inb4 narcissus.
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Vibram five fingers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Deze manquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Was voor haar een instant turnon..ze voelde zich gelijk trots en al om haar kontjequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."
hij weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze manen maar de indruk wekken dat je het voor haar doet.
gewoon schijt hebbonquote:
lekker een plaat op je pootquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
Dit zijn de enige schoenen die we in de gym nodig hebben:
[ afbeelding ]
nu train je niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef ChesterPerry het volgende:
trainde in andere gym ook altijd op blote voeten
Een schoen gaat niet veel helpen als je 20kg van je bar laat vallen.quote:
Ik toevallig vandaag door de weilanden, inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef no1uknow het volgende:
2,5 uur door de duinen gefietst, heerlijk
Heb net uur door de provincie gereden met mijn auto. Ook lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef no1uknow het volgende:
2,5 uur door de duinen gefietst, heerlijk
dat hoor ik van 65+quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik toevallig vandaag door de weilanden, inderdaad heerlijk.
Als ik een goede fiets heb wil ik heel NL doorfietsen. Wel katabool maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |