Je hebt niet eens renschoenen? Ik rende eerst opp nike airmax: hello shinsplits.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Hmmz...beetje naar pratende mensen luisteren, liever goede progressive/deep house met zonsondergang of hardstyle in brandende zon toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat, ik zat onderweg funx te luisteren, ging over experimenteren met drugs
Tom hardy...bang me pls.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook een mancrushquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan niet haten op vrouwen die willen fappen op Tom Hardy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 etha wordt bi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is ook een mancrusheen wijs man zei ooit dat je er 5 mag hebben voor je gay bent, ik zit nu op 4...
Ja ben onderweg, denk dat ik over 2 weken op 8 km zal zitten. Het is even lastig om mijn bear body in ren modus te krijgen, maar het komt eraan. Goede schoenen halen ook morgen, gelijk even in de pauze in Alexander.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Waarom ren je niet meer, je kan het wel! Ik ren gemiddeld 8 km.
Full homo ben je dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De 5de mancrush zal op mijzelf zijn over een half jaar.
Ja al die lompe bodybuilders die niet eens een trap op kunnen komen. Heb nog een redelijke conditie overgehouden ondanks heavy lifting.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ben onderweg, denk dat ik over 2 weken op 8 km zal zitten. Het is even lastig om mijn bear body in ren modus te krijgen, maar het komt eraan. Goede schoenen halen ook morgen, gelijk even in de pauze in Alexander.
je wilt héquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja al die lompe bodybuilders die niet eens een trap op kunnen komen. Heb nog een redelijke conditie overgehouden ondanks heavy lifting.
Kom je uit oost?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die smileys zijn zo smerig he.
kom maar dm bby, laat ze lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die smileys zijn zo smerig he.
Welke BB'er is geen narcist?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Full homo ben je dan.
Ik zou het JB alvast vertellen..dat je haar gaat inruilen voor jezelf.
Inb4 narcissus.
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Vibram five fingers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee nu voorlopig iphone me Nike+ app, maar ben van plan om renschoenen te kopen (so gay dit
)
Deze manquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik gaf mijn ex chick vroeger vaak bilmassage
Was voor haar een instant turnon..ze voelde zich gelijk trots en al om haar kontjequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ik doe het voor jou schatje, dan kan je lekker ontspannen."
hij weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze manen maar de indruk wekken dat je het voor haar doet.
gewoon schijt hebbonquote:
lekker een plaat op je pootquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef Levolution het volgende:
Dit zijn de enige schoenen die we in de gym nodig hebben:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |