Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
3ala mahlikquote:
Ik zag oreo's and dacht anything goes wazmetjouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kon je niet een ramadanthema TT verzinnen. Altijd alles op jezelf betrekken.
oreo - eten - geen eten- ramadan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag oreo's and dacht anything goes wazmetjou
Hij is mijn sugahdaddy.quote:
Does normaal tegen hem wowie doe echt even een stap terug jij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oreo - eten - geen eten- ramadan.
Ooglapje afdoen, zie je de link!!
Ik wil een boy toy.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is mijn sugahdaddy.
[..]
Does normaal tegen hem wowie doe echt even een stap terug jij.
Alhamdulillahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Fok is verdwenen uit mijn behoeftenpakket
Piraterij - boot leegroven - niks meer op de boot - ook geen eten meer - ramadanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oreo - eten - geen eten- ramadan.
Ooglapje afdoen, zie je de link!!
Te ver habibi, te ver.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Piraterij - boot leegroven - niks meer op de boot - ook geen eten meer - ramadan
1-1
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is mijn sugahdaddy.
[..]
Does normaal tegen hem wowie doe echt even een stap terug jij.
je herkent ze gelijk aan de vorm van het hoofd wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
Kk. Somaliers zijn echt lelijk. Ayca,moet dit.
je telefoon kon het genot van het eten niet handl'enquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdorie, ik wilde net een foto op instagram zetten en toen besloot mn telefoon dood te gaan en nu heb ik geen internet meer op mn telefoon opeens. WAT IS DIT.
En die lelijke gewaden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
je herkent ze gelijk aan de vorm van het hoofd wel.
ik schiet ze ook niet neer ?quote:
Truequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef leeell het volgende:
[..]
je herkent ze gelijk aan de vorm van het hoofd wel.
gelukkig maar dat we hier vrijheid van meningsuiting hebben danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie praten.Vinnik nie kunne nie.
Ammekkiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig maar dat we hier vrijheid van meningsuiting hebben dan
Ja tuulek!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef leeell het volgende:
[..]
gelukkig maar dat we hier vrijheid van meningsuiting hebben dan
praat niet zo over haar, kalbquote:
Natuurlijk niet. Maar dat is internetpiraterij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Djibril het volgende:
[..]
Dat is kut. Mogen jullie dan niks downloaden? (Illegaal)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
leeell, gedraag je gewoon als Hollander man. Dit is lachwekkend.
Je hebt vannacht nog over om te slapen dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg omg omg.. Beach die mij quote.. Vanavond niet meer slapen.
okok, rustig maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
leeell, gedraag je gewoon als Hollander man. Dit is lachwekkend.
Ja. Zal over je dromenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt vannacht nog over om te slapen dan.
Is niet erg. Al een tijd niet gehad. Vorige keer liep ik over een brug en voelde ik een vernietigende hitte die zeer deed en achter mij Jihad mongolen en schrok ik bijna huilend wakker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik wens je geen nachtmerries toe
watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is niet erg. Al een tijd niet gehad. Vorige keer liep ik over een brug en voelde ik een vernietigende hitte die zeer deed en achter mij Jihad mongolen en schrok ik bijna huilend wakker.
Heb dat wel gemist.
Kan ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OF hij heeft het over zn tante
Waarom belachelijk? Bekt wel lekker..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan ook
Belachelijk woord trouwens, ummidaak(i )
Same to you, ga je ons verlaten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
Veel succes alvast wie morgen meedoet en goed drinken straks
Wollah. Droom altijd raar. Oh trouwens, laatste keer werd ik bijna verkracht door een zwarte schim. Slaapverlamming. Best cool.quote:
Dat zegt ie, over 15 minuten is ie weer terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? Bekt wel lekker..
[..]
Same to you, ga je ons verlaten?
dat was Beach met zn Rohypnol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wollah. Droom altijd raar. Oh trouwens, laatste keer werd ik bijna verkracht door een zwarte schim. Slaapverlamming. Best cool.
Volgens mij heeft het geen enkele binding met de Arabische taalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wollah. Droom altijd raar. Oh trouwens, laatste keer werd ik bijna verkracht door een zwarte schim. Slaapverlamming. Best cool.
ditquote:
Ik zeg nooit wollahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt door jullie be......
[..]
Dan ben je serieus eng.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt door jullie be......
[..]
Dan ben je serieus eng.
Gezellig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zegt ie, over 15 minuten is ie weer terug.
Dat maakt onze dialect (want een taal is het niet toch) zo cool.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het geen enkele binding met de Arabische taal
Net als Chorbayah
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Same to you, ga je ons verlaten?
gap als Turk is net zo lachwekkend als een "Hollander" die zulke opmerkingen maakt .quote:
Dan ga ik weer opstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je nu laatste etings zetten en dan niet meer suhur?
Schaam je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hm. Heb het sinds ik hier mijn dagen spendeer.
Oh! Succes, wat je ook gaat doen! Slaap lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ga ik weer opstaan
proberen in ieder geval
Dat je 30 bent? Geloof ik best.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben 30 he. Dit is echt eens gezegd tegen mij
Sorry ik zal nooit meer schatten sws dan beledig je vrouwen alleen maar het is nooit goed als je eronder of erboven zit :quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb Beach gemeet, het is een schatje Ambi.
Eronder is altijd goed. Vorige week werd ik weer 24 geschat. Goed voor mijn ego man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik zal nooit meer schatten sws dan beledig je vrouwen alleen maar het is nooit goed als je eronder of erboven zit :
Ik ben ook een schatje. Let's meet Kinky.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
I'm in. Ik heb in oktober een plekje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben ook een schatje. Let's meet Kinky.
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm in. Ik heb in oktober een plekje.
Ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
WTF, Beach ben je zo geliefd?
[..]
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
WTF, Beach ben je zo geliefd?
[..]
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....
Ik ook dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarommeestal ben ik nors.
jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.
[..]
Ik ook dus dat scheelt.
Vraag maar aan Jan of Leeell.
Ik snap het ook niet. Zo leuk kom je niet over?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarommeestal ben ik nors.
Waar gaan we meeten, wat gaan we eten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.
[..]
Ik ook dus dat scheelt.
durf niet zo goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:01 schreef leeell het volgende:
beach wanneer kom je weer eens barebacken.
truequote:Op woensdag 17 juli 2013 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ook dus dat scheelt.
dank je Ambiquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zo leuk kom je niet over?
[..]
Waar gaan we meeten, wat gaan we eten?
jammer.quote:
op je herstel dan maarquote:
Als het maar vlees isquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en kijk iedereen bevestigen dat ik nors ben![]()
zeg maar waar we gaan eten ambipur,
dank je broederquote:
neenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je moslim bent geworden?
de zon schijnt, schaarsgeklede mensen buiten, koud bier, dit is een tijd voor genot.quote:
Ik heb je vaak genoeg zien posten om te weten hoe je kan zijnquote:
das waarquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
de zon schijnt, schaarsgeklede mensen buiten, koud bier, dit is een tijd voor genot.
Moet ik iets anders eten dan! Echte mannen weten!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weenie hoor so op een meet meat gaan eten hoor
viespeuk, estagfirullah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik iets anders eten dan! Echte mannen weten!
Iedereen is er stil van..quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt me... Cool. Ook zo'n viespeuk als ik dus.
Ik ben ook enorm gegrooid, vroeger was ik best stilletjes enzo, tegenwoordig laat ik ook graag mijn mening horen en ben ik aanwezigerquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch. Zo'n schreeuwende viswijf als ik is niet altijd leuk.
Gooi jij er eens een onderwerp in..quote:
slaap hardquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
slapen xx fijne etensnacht enzo nog schatjes
Slaap lekker. Succes met opstaan straksquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
Slaap lekker Beachsels.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Mijn moeder belt mij net: doe je deur en balkondeur goed op slot! Check de ramen ook ajb.
Dit nav de blowende Poolse buurjongens onder mij, die zij vandaag voor het eerst zagAhhhh mama je moest eens weten.
Nee, maar ze zag deze jongens voor het eerst.. Ze zijn nog superlief ook, heb nooit last van ze.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker Beachsels.
[..]Lief wel, was ze vandaag voor het eerst bij je langs geweest sinds de verhuizing?
Dan gaat je wekker af en moet je sommen uitrekenen om de wekker af te zetten, waardoor je wakker wordt.quote:
Ja, maar had voor het slapen alleen een dadel en water gegeten/gedronken. En toen diclofenac erachteraanquote:
Ja... Tut.. That's too much... Gaat wel over. Vanzelfquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar had voor het slapen alleen een dadel en water gegeten/gedronken. En toen diclofenac erachteraansteken in mn maag sindsdien.
Op dit moment denk ik van nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja... Tut.. That's too much... Gaat wel over. Vanzelf
Nee living on the edge tok.quote:
Gewoon gaan. Is altijd zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik van niet![]()
Moet straks ook naar de kno maar mn oor doet geen pijn meer ook
[..]
Nee living on the edge tok.
Chillquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heerlijk zelfs! Ik slaap altijd heel diep en bijna altijd erg goedEn jij?
Te laat komen op je werk, omdat je het alarm dat al 45 min afgaat niet hoort? Check..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chillik heb dus altijd het tegenover gestelde
Installeer puZZedquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Te laat komen op je werk, omdat je het alarm dat al 45 min afgaat niet hoort? Check..
Wtfquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Te laat komen op je werk, omdat je het alarm dat al 45 min afgaat niet hoort? Check..
Klap op je neus. Dat is realisme.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:58 schreef Peunage het volgende:
Het is geen vrouwenhaat, het is realisme.
ZIT IN ONS CULTUUR JA.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus mannenhaat. Meteen agressie en geweld.
Soort van bladerdeeg met gepureerde, gekookte gekruide aardappels erin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:
Wat heb je gekookt?
Oreo's waren vanmorgen lekker.
Weyo. weet je hoe lekker mama dat maaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Soort van bladerdeeg met gepureerde, gekookte gekruide aardappels erin.
Groter, Alsof je turkse pizza dubbel vouwtquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens, wat voor bladerdeeg? Zijn het echt hapjes of is het een groter geheel met filodeeg?
Ik zit nu met calzone in mijn hoofd als je dit zegt...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Groter, Alsof je turkse pizza dubbel vouwt
Gozleme is lastig, moet op speciale oven gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je geen recept hoe je dat brood maakt?
Dat wat jullie gözleme noemen is ook heel lekker
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gozleme is lastig, moet op speciale oven gemaakt worden.
Ik vind haar recepten goed: http://www.turksekok.nl/50/pogaca
Met gehakt is lekker, met aardappelpuree ook. Je kunt er ook kaas in doen of linzen. Of hashas als je het zo schrijft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
dit maken ze ook gewoon zonder gehakt toch soms dus als normale brood
het zag er allemaal erg goed uit en de pijn komt niet uit mijn oor volgens de artsquote:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9Fquote:
Kaak?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zag er allemaal erg goed uit en de pijn komt niet uit mijn oor volgens de artsmeh
Vasten gaat wel goed nog, beetje hongerig wel..
ja kaak of uit mn nek, maar ja, stomquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9F
Trippen op brood.. JWT.
[..]
Kaak?
Mijn tante heeft mij gisteren gemasseerd, voel mij nu beter. Laat je nek even lekker masserenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja kaak of uit mn nek, maar ja, stom
Gelukkig maar dokter Chequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat zijn normale symptomen, niks om je druk over te maken
ahh lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn tante heeft mij gisteren gemasseerd, voel mij nu beter. Laat je nek even lekker masserenScheelt pijn.
Oke, als je toch geen pijn hebt, wil je mij dan masseren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar dokter Che
[..]
ahh lekker
niemand die dat wil doen vior me, en het is ook niet dat ik echt kei veel nekpijn heh, integendeel
ik heb carpaal tunnel syndroom gecombineerd met cans en frozen shoulderquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, als je toch geen pijn hebt, wil je mij dan masseren?
Ik moet echt eens aan de man. Op zulke momenten zijn ze echt handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb carpaal tunnel syndroom gecombineerd met cans en frozen shoulder
Sorry
Vind ze nooit echt handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet echt eens aan de man. Op zulke momenten zijn ze echt handig
Zijn ze wel hoor eigenlijkquote:
Steenoven of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn ze wel hoor eigenlijk![]()
Ik ga nu mijn oven halen en als het allemaal lukt vanavond calzone maken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eens, of ze gaan opeens populair doen met hun doktertitel of betweter spelen ;')
Hoe dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Gozleme thuis maken is super makkelijk joh.
Fornuis?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef expans het volgende:
En speciale oven voor gozleme? Je kan dat toch gewoon maken op zo'n oude gas kookplaat (naam ff kwijt). Zo'n ding dat elke Turk gebruikte voor er allemaal fancy pizza ovens en shit uit duitsland kwamen.
Welke blog? Als je daarover eentje zou kunnen maken, graagquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volg mijn blog. Misschien maak ik er wel een post over.
Oh diequote:
Traditionele gozleme is gewoon een ronde pannenkoek uitgerold van brooddeeg, gevuld met van alles en nog wat. Ik maak het iets anders, maak er deze week een post over denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke blog? Als je daarover eentje zou kunnen maken, graag
[..]
Oh die
Bakken als in afbakken/gaar maken. Geen extra olie of boter. Je gebruikt de koekenpan zoals je een sac zou gebruiken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:46 schreef expans het volgende:
Bakken? Te veel yag man, niet lekker.
Wij hebben thuis zo'n sac-dinges compleet met gastube net als in Turkije, zon pizzapan en zo'n nieuwe tosti-ijzer achtig ding die je open kan klappen (100% zeker dat jullie hem gezien hebben in die Turkse Tell Sell reclames).
Special sarma diskquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Traditionele gozleme is gewoon een ronde pannenkoek uitgerold van brooddeeg, gevuld met van alles en nog wat. Ik maak het iets anders, maak er deze week een post over denk ik.
Check homepage.
(link verwijderd, ben er niet zeker van of je zo reclame mag maken hier)
Valla geen idee. Dalijk even aan mijn moeder vragen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Special sarma diskwel handig, waar haal je zoiets.
Ja, ouders wel. En die dikke gasflessenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dit thuis trouwens?
[ afbeelding ]
Wij wel.
Dit is die speciale oven die ik bedoeldequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dit thuis trouwens?
[ afbeelding ]
Wij wel.
Magnetron zeker met 'ovenfunctie'quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is die speciale oven die ik bedoelde
Heb eindelijk een oven
Nee. Ik zei: zeker geen combi/magnetron. Gewoon old fashion. Aangesmeerd door een suri: nooo kun je lekker je kippetjes bakken.quote:
Nu nog leren koken en het is compleetquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik zei: zeker geen combi/magnetron. Gewoon old fashion. Aangesmeerd door een suri: nooo kun je lekker je kippetjes bakken.
jahoor, alleen hongerigquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou je het nog vol vandaagniet weer breken he
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.quote:
Werk je tot zo laat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ok, je kan niet koken. Het smaakte nergens naar.
Jaquote:
OMG! You Love me!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb lobi voor je hoor, vond het alleen een briljante reactie.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.
Ja was best wel warmquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Lukt het nog met vasten, vanmiddag had je het even moeilijk?
Ik ook niet. Thanks man. Boks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik haat niet zo snel mensen. Zo ben ik niet.
Bezweet, moe, volgevreten, jij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weyooooowwwwwwwwww zo hard gelachen gewoon en alles!
Naber?
Na een week kom je daar pas achter. Volgens mij eet jij echt als een beest bij iftarquote:
Die hebben hun best gedaan. I fucked it upquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders jou slecht opgevoed.
Ik ben ook een beestquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Na een week kom je daar pas achter. Volgens mij eet jij echt als een beest bij iftar
stoplichten habibaquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we gingen rond :15 etenstoplichten niet gevolgd.
shit men. Dat is dus wat ik vandaag ben vergeten te kopen. Watermeloen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erg bijzonder weer JFM.
Ik heb straks watermeloen en mona brownie pudding.
Dat hoor je standaard in huis te hebben habiba.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
shit men. Dat is dus wat ik vandaag ben vergeten te kopen. Watermeloen.
Ja ik vond hem ook echtquote:
Ja I know, blegh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat hoor je standaard in huis te hebben habiba.
Ik zeg je eerlijk man, ik heb oreo's nooit zo geweldig gevonden en vooral niet na de mislukkingen van gisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Ambipur het volgende:
Gatver jfm. Ik eet nooit meer oreo. Ik ga morgen of vrijdag wel appeltaart bakkenI missed that
Ja, te laat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook echt. Maar ik vind hem niet zo lief en alles, dus snorrie.
Ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltaart moet je zelf maken, period.
Ok...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't get yo panties in a twist.
als ik een poesjekitten had zou ik hem ook mais voerenquote:
7.gifquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw poes andere dingen lekkerder vindt.
gewoon opblijven dan toch, of heel vroeg opquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat mn buik vol zit maar ik wil nog wT dingetjes eten. . .
Tering wat een josti..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een nutteloos filmpje...mijn God.
hmhmmquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon opblijven dan toch, of heel vroeg op
wat zei jij, ik word ook ziek van het feit dat je me steeds wakker maaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhmm
Ik ben kei moeging vet laat slapen en broeg wakker door zon en toen moest ik bed uit en rolluik nog meer omlaag doen en even later broertje in mn kamer om te melden dat hij ziek was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |