Dat zegt ie, over 15 minuten is ie weer terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom belachelijk? Bekt wel lekker..
[..]
Same to you, ga je ons verlaten?
dat was Beach met zn Rohypnol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wollah. Droom altijd raar. Oh trouwens, laatste keer werd ik bijna verkracht door een zwarte schim. Slaapverlamming. Best cool.
Volgens mij heeft het geen enkele binding met de Arabische taalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wollah. Droom altijd raar. Oh trouwens, laatste keer werd ik bijna verkracht door een zwarte schim. Slaapverlamming. Best cool.
ditquote:
Ik zeg nooit wollahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt door jullie be......
[..]
Dan ben je serieus eng.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Komt door jullie be......
[..]
Dan ben je serieus eng.
Gezellig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zegt ie, over 15 minuten is ie weer terug.
Dat maakt onze dialect (want een taal is het niet toch) zo cool.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het geen enkele binding met de Arabische taal
Net als Chorbayah
Ik ga slapenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Same to you, ga je ons verlaten?
gap als Turk is net zo lachwekkend als een "Hollander" die zulke opmerkingen maakt .quote:
Dan ga ik weer opstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je nu laatste etings zetten en dan niet meer suhur?
Schaam je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hm. Heb het sinds ik hier mijn dagen spendeer.
Oh! Succes, wat je ook gaat doen! Slaap lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ga ik weer opstaan
proberen in ieder geval
Dat je 30 bent? Geloof ik best.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben 30 he. Dit is echt eens gezegd tegen mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |