gap als Turk is net zo lachwekkend als een "Hollander" die zulke opmerkingen maakt .quote:
Dan ga ik weer opstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je nu laatste etings zetten en dan niet meer suhur?
Schaam je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hm. Heb het sinds ik hier mijn dagen spendeer.
Oh! Succes, wat je ook gaat doen! Slaap lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan ga ik weer opstaan
proberen in ieder geval
Dat je 30 bent? Geloof ik best.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben 30 he. Dit is echt eens gezegd tegen mij
Sorry ik zal nooit meer schatten sws dan beledig je vrouwen alleen maar het is nooit goed als je eronder of erboven zit :quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb Beach gemeet, het is een schatje Ambi.
Eronder is altijd goed. Vorige week werd ik weer 24 geschat. Goed voor mijn ego man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik zal nooit meer schatten sws dan beledig je vrouwen alleen maar het is nooit goed als je eronder of erboven zit :
Ik ben ook een schatje. Let's meet Kinky.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
I'm in. Ik heb in oktober een plekje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben ook een schatje. Let's meet Kinky.
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I'm in. Ik heb in oktober een plekje.
Ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
WTF, Beach ben je zo geliefd?
[..]
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
WTF, Beach ben je zo geliefd?
[..]
Wat. Plan jij zo ver voor uit?! Hoe dan.....
Ik ook dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarommeestal ben ik nors.
jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.
[..]
Ik ook dus dat scheelt.
Vraag maar aan Jan of Leeell.
Ik snap het ook niet. Zo leuk kom je niet over?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarommeestal ben ik nors.
Waar gaan we meeten, wat gaan we eten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben binnenkort een maand op vakantie en in september heb ik ook allemaal andere dates staan. Dus dat. Blijft oktober over. Graag of niet.
[..]
Ik ook dus dat scheelt.
Vraag maar aan Jan of Leeell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |