Bakken als in afbakken/gaar maken. Geen extra olie of boter. Je gebruikt de koekenpan zoals je een sac zou gebruiken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:46 schreef expans het volgende:
Bakken? Te veel yag man, niet lekker.
Wij hebben thuis zo'n sac-dinges compleet met gastube net als in Turkije, zon pizzapan en zo'n nieuwe tosti-ijzer achtig ding die je open kan klappen (100% zeker dat jullie hem gezien hebben in die Turkse Tell Sell reclames).
Special sarma diskquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Traditionele gozleme is gewoon een ronde pannenkoek uitgerold van brooddeeg, gevuld met van alles en nog wat. Ik maak het iets anders, maak er deze week een post over denk ik.
Check homepage.
(link verwijderd, ben er niet zeker van of je zo reclame mag maken hier)
Valla geen idee. Dalijk even aan mijn moeder vragen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Special sarma diskwel handig, waar haal je zoiets.
Ja, ouders wel. En die dikke gasflessenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dit thuis trouwens?
[ afbeelding ]
Wij wel.
Dit is die speciale oven die ik bedoeldequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie dit thuis trouwens?
[ afbeelding ]
Wij wel.
Magnetron zeker met 'ovenfunctie'quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is die speciale oven die ik bedoelde
Heb eindelijk een oven
Nee. Ik zei: zeker geen combi/magnetron. Gewoon old fashion. Aangesmeerd door een suri: nooo kun je lekker je kippetjes bakken.quote:
Nu nog leren koken en het is compleetquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik zei: zeker geen combi/magnetron. Gewoon old fashion. Aangesmeerd door een suri: nooo kun je lekker je kippetjes bakken.
jahoor, alleen hongerigquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou je het nog vol vandaagniet weer breken he
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.quote:
Werk je tot zo laat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ok, je kan niet koken. Het smaakte nergens naar.
Jaquote:
OMG! You Love me!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb lobi voor je hoor, vond het alleen een briljante reactie.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet werk van mensen boven mijn functie doen, waardoor ik ALLES solo heb moeten doen.
Ja was best wel warmquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. Lukt het nog met vasten, vanmiddag had je het even moeilijk?
Ik ook niet. Thanks man. Boks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik haat niet zo snel mensen. Zo ben ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |