het zag er allemaal erg goed uit en de pijn komt niet uit mijn oor volgens de artsquote:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9Fquote:
Kaak?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het zag er allemaal erg goed uit en de pijn komt niet uit mijn oor volgens de artsmeh
Vasten gaat wel goed nog, beetje hongerig wel..
ja kaak of uit mn nek, maar ja, stomquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9F
Trippen op brood.. JWT.
[..]
Kaak?
Mijn tante heeft mij gisteren gemasseerd, voel mij nu beter. Laat je nek even lekker masserenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja kaak of uit mn nek, maar ja, stom
Gelukkig maar dokter Chequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dat zijn normale symptomen, niks om je druk over te maken
ahh lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn tante heeft mij gisteren gemasseerd, voel mij nu beter. Laat je nek even lekker masserenScheelt pijn.
Oke, als je toch geen pijn hebt, wil je mij dan masseren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar dokter Che
[..]
ahh lekker
niemand die dat wil doen vior me, en het is ook niet dat ik echt kei veel nekpijn heh, integendeel
ik heb carpaal tunnel syndroom gecombineerd met cans en frozen shoulderquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, als je toch geen pijn hebt, wil je mij dan masseren?
Ik moet echt eens aan de man. Op zulke momenten zijn ze echt handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb carpaal tunnel syndroom gecombineerd met cans en frozen shoulder
Sorry
Vind ze nooit echt handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet echt eens aan de man. Op zulke momenten zijn ze echt handig
Zijn ze wel hoor eigenlijkquote:
Steenoven of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn ze wel hoor eigenlijk![]()
Ik ga nu mijn oven halen en als het allemaal lukt vanavond calzone maken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eens, of ze gaan opeens populair doen met hun doktertitel of betweter spelen ;')
Hoe dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Gozleme thuis maken is super makkelijk joh.
Fornuis?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef expans het volgende:
En speciale oven voor gozleme? Je kan dat toch gewoon maken op zo'n oude gas kookplaat (naam ff kwijt). Zo'n ding dat elke Turk gebruikte voor er allemaal fancy pizza ovens en shit uit duitsland kwamen.
Welke blog? Als je daarover eentje zou kunnen maken, graagquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volg mijn blog. Misschien maak ik er wel een post over.
Oh diequote:
Traditionele gozleme is gewoon een ronde pannenkoek uitgerold van brooddeeg, gevuld met van alles en nog wat. Ik maak het iets anders, maak er deze week een post over denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke blog? Als je daarover eentje zou kunnen maken, graag
[..]
Oh die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |