Ja en nee. Ik vond allebei niet echt wauws. Ik had KB een foto gestuurd en ze vond het "speciaal"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met jouw courgette en oreo's
Laat zien danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vond allebei niet echt wauws. Ik had KB een foto gestuurd en ze vond het "speciaal"
wauw, ik wil ook!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Imgur werkt stinkie op mn telefoon
Ik mis groenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Imgur werkt stinkie op mn telefoon
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik mis groenMaar je hebt het iig door dat de vulling lekker veel moet zijn. I like.
Ik ga morgen oven halen verdomme. Ik mis bakken en zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!
En inderdaad, soms krijg je echt een pizza met alleen salade en drie korreltjes lahm
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga morgen oven halen verdomme. Ik mis bakken en zo.
Wat is snelle foto... drukte je heel snel op knopje ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!
geen gestylede foto, gewoon foto om te sharen even snel, niet geschikt voor instagramquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is snelle foto... drukte je heel snel op knopje ofzo?
en dat jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moeders die al het werk doen.
Zonde om die pracht te verdoezelen met instagram ; (quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen gestylede foto, gewoon foto om te sharen even snel, niet geschikt voor instagram
refereren naar films ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef Che_ het volgende:
Die oreo 'knikkers' mocht je ook wel helemaal aan haar overlaten ja
Heb eentje gegeten omdat die uit elkaar was gevallen en ben er nog waus van. Ik hou niet van zoet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weekend lekker brood bakken
JFM, lekkere oreo's man. Heb nog kotsneigingen
Mijn tante heeft er 6 gegetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb eentje gegeten omdat die uit elkaar was gevallen en ben er nog waus van. Ik hou niet van zoet.
jij bent pas een zondequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonde om die pracht te verdoezelen met instagram ; (
Haar tanden vallen uit haar mond vanavond.quote:
Wow. wow.quote:
quote:
Ja. Ik word erg gelukkig van familie. Verder hebben ze mijn balkon schoongemaakt, dus ik ben happy, want dat durfde ik niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Haar tanden vallen uit haar mond vanavond.Was het wel leuk?
[..]
Wow. wow.
Janboekkannier, abi , waar heb je gezeten a zemmel.quote:
Zo spreken wij hier niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Janboekkannier, abi , waar heb je gezeten a zemmel.
How sweet of you.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe gewoon hier tssk
[..]
er is nog veel over, kom maar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |