Als het maar vlees isquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en kijk iedereen bevestigen dat ik nors ben![]()
zeg maar waar we gaan eten ambipur,
dank je broederquote:
neenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je moslim bent geworden?
de zon schijnt, schaarsgeklede mensen buiten, koud bier, dit is een tijd voor genot.quote:
Ik heb je vaak genoeg zien posten om te weten hoe je kan zijnquote:
das waarquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
de zon schijnt, schaarsgeklede mensen buiten, koud bier, dit is een tijd voor genot.
Moet ik iets anders eten dan! Echte mannen weten!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weenie hoor so op een meet meat gaan eten hoor
viespeuk, estagfirullah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik iets anders eten dan! Echte mannen weten!
Iedereen is er stil van..quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt me... Cool. Ook zo'n viespeuk als ik dus.
Ik ben ook enorm gegrooid, vroeger was ik best stilletjes enzo, tegenwoordig laat ik ook graag mijn mening horen en ben ik aanwezigerquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch. Zo'n schreeuwende viswijf als ik is niet altijd leuk.
Gooi jij er eens een onderwerp in..quote:
slaap hardquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
slapen xx fijne etensnacht enzo nog schatjes
Slaap lekker. Succes met opstaan straksquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
Slaap lekker Beachsels.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:28 schreef Beach het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Mijn moeder belt mij net: doe je deur en balkondeur goed op slot! Check de ramen ook ajb.
Dit nav de blowende Poolse buurjongens onder mij, die zij vandaag voor het eerst zagAhhhh mama je moest eens weten.
Nee, maar ze zag deze jongens voor het eerst.. Ze zijn nog superlief ook, heb nooit last van ze.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekker Beachsels.
[..]Lief wel, was ze vandaag voor het eerst bij je langs geweest sinds de verhuizing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |