SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
WheelieeeeeeeeeeeeeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik aan het begin allemaal al ingevuld, kom je niet voor verassingen te staan.
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hiezo moet ik in het BNW gaan posten ?
Louis zou het niet beter kunnenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.
Je zag hoe goed dat ging.
Ik zal het ze een dezer dagen eens voorleggen, maar op BNW houden we ons meer bezig met de ónmenselijke maat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat vinden ze bij BNW over de menselijke maat?
Ze mogen best weten hoor dat ik rechts ben.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.
Als je daar een keer beweert dat ze uit hun nek lullen krijg je voor drie maanden leesvoer op obscure blogjes voorgeschoteld.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Juist wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
BNW modus: "Die hele waaier etappe was gewoon een false flag." BNW modus uit.
Johnny H. is het hier niet mee eens, en WE vragen ons af, wat is waar?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de man die boogerd aan de dope heeft gebracht
Wat houd bnw in ?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal het ze een dezer dagen eens voorleggen, maar op BNW houden we ons meer bezig met de ónmenselijke maat.
of maatjés als we het over de Illuminati hebben
Gewoon, leukquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
welke kant waaide die false flag?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
Je begon een beetje naast je schoenen te lopen als Mr Bigstar van de FOK! poule. Daarna de lokale notabele uithangen op de plezierboot. Nee jij komt er wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.
Je zag hoe goed dat ging.
idd, de dynamiek is vaak ver te zoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef JimboSlice het volgende:
weer drie van die saaie flapdrollen aan tafel
Dat is wat ze willen dat je denkt, terwijl zij weten dat je niet weet wat zij denken dat jij weet.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
Maar Parijs is nog ver.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je begon een beetje naast je schoenen te lopen als Mr Bigstar van de FOK! poule. Daarna de lokale notabele uithangen op de plezierboot. Nee jij komt er wel.
Johnny wordt ook wel Johnny Testeroni genoemd...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnny H. is het hier niet mee eens, en WE vragen ons af, wat is waar?
Kan wel hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
je kan niet iedere dag Rob Harmeling en Frans Timmermans aan tafel hebben
Vive le velo is geen optie, daar zit nog een veel vervelendere man (al is het nu afgelopen).quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Zeeman heeft zo'n irritante blik die je aanspoort om te gaan zappen, mensenkinderen.
Dat die waaide was juist zo verdacht omdat het windstil was. Deze etappe is dan ook opgenomen in een studio in Hollywood.quote:
En wat wordt daarmee bedoelt ?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brave New World van Aldous Huxley
+ Lambiekje
Ik vind dat Jan van Halst al meer aandacht krijgt dan hij verdient.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brave New World van Aldous Huxley
+ Lambiekje
Hij zit er nog steeds.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vive le velo is geen optie, daar zit nog een veel vervelendere man (al is het nu afgelopen).
Luc is een demente debiel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vive le velo is geen optie, daar zit nog een veel vervelendere man (al is het nu afgelopen).
Ik kan Merijn ook niet uitspreken zonder dat het heel beledigend klinktquote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Zeeman heeft zo'n irritante blik die je aanspoort om te gaan zappen, mensenkinderen.
Allerlei geheimzinnige dingen.quote:
Familie van Bauke Mollema.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wie is dat? De chick van Renske?
Ik ga zaterdag op vakantie dus die tijd hou ik nog wel vol.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allerlei geheimzinnige dingen.
Lees er maar eens.
Het duurt toch nog even voor de voetbal weer begint.
Maak even jouw eigen topic.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef THEFXR het volgende:
nu op canvas een mooie docu over mont ventoux
Bruggetje: Burt jij schreef ook een boek over de Ventoux...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef THEFXR het volgende:
Ik doe even een Emieletje en laat een subtiel kuchje waarna ik mijn hoofd afkeurend afwend.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Lucille Werner wel eens scharen?
Dat bewaart ze voor Tijs van den Brink.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat wijf wat bij Claudia steeds haar tietjes laat zien.
dank voor de tipquote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef THEFXR het volgende:
Dat is nog veel beter! Alvast veel plezier gewenstquote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag op vakantie dus die tijd hou ik nog wel vol.
Je moet ergens opletten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef JimboSlice het volgende:
Engels heeft net zo'n 'nonchalante' lok als Zonneveld eerder deze week
Uh was soort van sarcastisch bedoeld Johannes.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel origineel ook. Nog nooit gezien in VBL. Uh, oké.
TJAKAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe even een Emieletje en laat een subtiel kuchje waarna ik mijn hoofd afkeurend afwend.
Geen idee maar het kan raar lopen dus wie weet...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou Lucille Werner wel eens scharen?
Tijd voor die fles Sherry.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh was soort van sarcastisch bedoeld Johannes.
Ik verveel me dood trouwens.
Je bent zelf Johannes.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh was soort van sarcastisch bedoeld Johannes.
Ik verveel me dood trouwens.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel origineel ook. Nog nooit gezien in VBL. Uh, oké.
Heb je al gelezen van een mogelijke hereniging van het wonderduo Andries Jonker - Louis van Gaal?quote:
Dat zijn de meeste ploegleiders als ze nog actief zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk onderwerpje. De gasten zijn boring.
Podium.quote:
Wereldkampioenschap kan niet uitblijvenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gelezen van een mogelijke hereniging van het wonderduo Andries Jonker - Louis van Gaal?
Nee, maar ik vind dat Andries inmiddels zelf wel een kans verdient bij een club als Barcelona of Real Madrid.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gelezen van een mogelijke hereniging van het wonderduo Andries Jonker - Louis van Gaal?
Andries zou het ook niet onverdienstelijk doen als ploegleider van Belkin.,quote:Op maandag 15 juli 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat Andries inmiddels zelf wel een kans verdient bij een club als Barcelona of Real Madrid.
Knevel is te oud man.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat Andries inmiddels zelf wel een kans verdient bij een club als Barcelona of Real Madrid.
Goh had ik niet doorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Andries Jonker, de enige echte.
Dan word je denk ik zo stijf als een plank.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Ok, domme vraag. 2uur fietsen op een rustdag. Zou je dat niet over kunnen slaan?
keihard op z'n bek gegaan. Meerdere malen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef JimboSlice het volgende:
Is er ook nog een verband tussen de staat van je tanden en doping? Of heeft Ten Dam jarenlang aan de crystal meth gezeten?
Terpstra rijdt toch niet op rustdagen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan word je denk ik zo stijf als een plank.
Die tijdrit in de regen in Baskenland danquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
In Zwitserland was het ook geen goed weer, toen reed Mollema ook goed.
P'sies, ook bijvoorbeeld een supertijdrit in het regenachtige Baskenland in 2012.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Redefine het volgende:
In Zwitserland was het ook geen goed weer, toen reed Mollema ook goed.
Dat is voor elke renner anders. Ik persoonlijk zou wat herhalingen van Buren gaan kijken. En Clips.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Ok, domme vraag. 2uur fietsen op een rustdag. Zou je dat niet over kunnen slaan?
Deed Gertje ook nooit, behalve op zijn vrouw dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Terpstra rijdt toch niet op rustdagen?
Mooi een mond gesnoerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
keihard op z'n bek gegaan. Meerdere malen.
toch ff het bloed doorpompenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef computergirl het volgende:
Zijn overwinning in Polen was ook in de regen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die tijdrit in de regen in Baskenland dan
Het moet weer ordinair worden hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed Gertje ook nooit, behalve op zijn vrouw dan.
24/7 Burenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is voor elke renner anders. Ik persoonlijk zou wat herhalingen van Buren gaan kijken. En Clips.
buiten de rustdagen ook amperquote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Oh sorry hoor wist niet dat je preuts was.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het moet weer ordinair worden hoor.
Die dekselse Bauke Mollema, goede genade, wat een klasbak is dat. Oh-hohoooo!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef Evertjan het volgende:
gaan we met zijn allen nu verbazen over het feit dat Mollema zo gewoon is gebleven?
Ik wil me niet tot dat niveau verlagen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorry hoor wist niet dat je preuts was.
De tandwielen zijn geslepen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die dekselse Bauke Mollema, goede genade, wat een klasbak is dat. Oh-hohoooo!
de berg herkent Bauke ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Mollema heeft nu al last van dementie. Hij herkend de berg niet meer.
donderdag wint die de tourquote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zijn overwinning in Polen was ook in de regen.
Jij ook. Je kent de doodeenvoudige regel stam+t niet meer.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
nog zo jong en dan al die neus, hoe moet dat als hij 40 isquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Hed is wad.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij ook. Je kent de doodeenvoudige regel stam+t niet meer.
Fedrigo heeft er 4 etappes mee gewonnen, Pineau 1 in de Giro. Prima gereedschap dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog zo jong en dan al die neus, hoe moet dat als hij 40 is
Is gewoon aanlegquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Maar jij bent een vrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gewoon aanlegIk mis dat talent ook volkomen, kan ergens al honderd keer geweest zijn, zet je me er met m'n neus de andere kant op neer: geen idee.
Die zin heb je al twintig keer geplaatstquote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gewoon aanlegIk mis dat talent ook volkomen, kan ergens al honderd keer geweest zijn, zet je me er met m'n neus de andere kant op neer: geen idee.
Omwille van de tijd...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mart neem het over ! Je gasten zijn onintressant.
Je bent een barre man.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de rustdag ook een flinke 36km gefietst, sjonge, wat een barre tocht was dat zeg.
Je bent een barre manquote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de rustdag ook een flinke 36km gefietst, sjonge, wat een barre tocht was dat zeg.
Qua geld wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zeggen serieus dat ze een goede tour rijden tot nu toe
Juri.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Het is toch helemaal geen mosseltijd? Dat is toch als de R in de maand zit?
Aart zit bij het volgende shot niet meer aan tafel. Kwaad weggelopen.quote:
Komt door deze topshow.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]sjongejonge volgens mij is iedereen melig.
okquote:Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan was die opmerking voor jou bedoeld.
Ja echt niet te geloven, paar kansloze ontsnappingen en dat is dan een goede tour, tsja.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zeggen serieus dat ze een goede tour rijden tot nu toe
Welke Bert? Over de Bert die hier aan tafel zit kun je het niet hebben.quote:
witte trui, jonguh!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef stark72 het volgende:
[..]
Ja echt niet te geloven, paar kansloze ontsnappingen en dat is dan een goede tour, tsja.
Hij heeft wel een mooie mond.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is niets zonder echte bijdrage van GGMM.
Hij is 19...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef De_Fietser het volgende:
Van Poppel is een keer derde..
Joepiewauw voor een sprinter.
Jazeker! De Apotheker!quote:
de enige etappe dat ze mee hadden moeten zitten, zaten ze in de patat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:45 schreef stark72 het volgende:
[..]
Ja echt niet te geloven, paar kansloze ontsnappingen en dat is dan een goede tour, tsja.
Mij viel dat ook nu pas op.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ze hebben allebei hetzelfde witte hemd aan zie ik nu.
Botoxquote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie mond.
Bert Wagendorp.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke Bert? Over de Bert die hier aan tafel zit kun je het niet hebben.
volume voordeelweek bij de Hema.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ze hebben allebei hetzelfde witte hemd aan zie ik nu.
Zolang ie maar niet nog een nummer van Springsteen vernaggeldquote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Redefine het volgende:
Addy reed altijd door. Want Addy was Addy.
Ja dan wordt er wellicht teveel van hem verwacht.quote:
Een zilte?quote:
Bert Wagendorp de man die niet meer serieus te nemen is na zijn columns? Burt Carvillage die zo op zichzelf geilt dat elke tweet over zijn eigen boek gaat? Die Bert Wagendorp, echt een held ja.quote:
Zoals hij ook al zei, hij heeft nog minstens 10 jaarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ja dan wordt er wellicht teveel van hem verwacht.
Maar als nog.
Ja ik stond aan de kant, zag je me niet staan?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Hugo, die heb jij nog zien rijden toch, Karina?
Bert schrijft heerlijke columns.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bert Wagendorp de man die niet meer serieus te nemen is na zijn columns? Burt Carvillage die zo op zichzelf geilt dat elke tweet over zijn eigen boek gaat? Die Bert Wagendorp, echt een held ja.
werdtquote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef xzaz het volgende:
"Het leven werdt nog afgespeeld in schokkerig zwart-wit"
jazeker, toen had je nog geen snorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik stond aan de kant, zag je me niet staan?
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jazeker, toen had je nog geen snor
Vooral over die over Froomequote:
Die site is niet embedded.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
http://nl.wikiquote.org/w(...)13_.28Avondetappe.29
Kut dat ze hem aanspreken idd. Stom dat ze het niet over het boek van van der Gijp hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bert Wagendorp de man die niet meer serieus te nemen is na zijn columns? Burt Carvillage die zo op zichzelf geilt dat elke tweet over zijn eigen boek gaat? Die Bert Wagendorp, echt een held ja.
" Mollema en ten Dam, "Brosers in Arms"quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
http://nl.wikiquote.org/w(...)13_.28Avondetappe.29
Nee, hij doet het bij alles.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut dat ze hem aanspreken idd. Stom dat ze het niet over het boek van van der Gijp hebben.
quote:
Dat hebben ze een paar jaar geleden al een keer gedaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Ik wacht nog steeds tot Joost over Abdel-Kader Zaaf gaat vertellen.
Niet door Joostquote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hebben ze een paar jaar geleden al een keer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |