Fedrigo heeft er 4 etappes mee gewonnen, Pineau 1 in de Giro. Prima gereedschap dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog zo jong en dan al die neus, hoe moet dat als hij 40 is
Is gewoon aanlegquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
Mollema heeft nu al last van dementie. Hij herkend de berg niet meer.
Maar jij bent een vrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gewoon aanlegIk mis dat talent ook volkomen, kan ergens al honderd keer geweest zijn, zet je me er met m'n neus de andere kant op neer: geen idee.
Die zin heb je al twintig keer geplaatstquote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is gewoon aanlegIk mis dat talent ook volkomen, kan ergens al honderd keer geweest zijn, zet je me er met m'n neus de andere kant op neer: geen idee.
Omwille van de tijd...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mart neem het over ! Je gasten zijn onintressant.
Je bent een barre man.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de rustdag ook een flinke 36km gefietst, sjonge, wat een barre tocht was dat zeg.
Je bent een barre manquote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vanmiddag op de rustdag ook een flinke 36km gefietst, sjonge, wat een barre tocht was dat zeg.
Qua geld wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze zeggen serieus dat ze een goede tour rijden tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |