SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
WheelieeeeeeeeeeeeeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik aan het begin allemaal al ingevuld, kom je niet voor verassingen te staan.
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hiezo moet ik in het BNW gaan posten ?
Louis zou het niet beter kunnenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.
Je zag hoe goed dat ging.
Ik zal het ze een dezer dagen eens voorleggen, maar op BNW houden we ons meer bezig met de ónmenselijke maat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat vinden ze bij BNW over de menselijke maat?
Ze mogen best weten hoor dat ik rechts ben.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.
Als je daar een keer beweert dat ze uit hun nek lullen krijg je voor drie maanden leesvoer op obscure blogjes voorgeschoteld.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Juist wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het enige subforum wat niet uitgebreid door het pentagon wordt gescreend.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
BNW modus: "Die hele waaier etappe was gewoon een false flag." BNW modus uit.
Johnny H. is het hier niet mee eens, en WE vragen ons af, wat is waar?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de man die boogerd aan de dope heeft gebracht
Wat houd bnw in ?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal het ze een dezer dagen eens voorleggen, maar op BNW houden we ons meer bezig met de ónmenselijke maat.
of maatjés als we het over de Illuminati hebben
Gewoon, leukquote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
welke kant waaide die false flag?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
BNW modus: "Die hele waaier etappe was gewoon een false flag." BNW modus uit.
Je begon een beetje naast je schoenen te lopen als Mr Bigstar van de FOK! poule. Daarna de lokale notabele uithangen op de plezierboot. Nee jij komt er wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat pas de dag voor de etappe, zo kan ik de recente ontwikkelingen in mijn team toepassen voor een optimaal randement.
Je zag hoe goed dat ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |