Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:24 schreef Thermo16 het volgende:
Zou Sagan nog proberen echte sprinters te lossen op dat heuveltje 10km voor de finish?
Daar is dat klimmetje normaal gesproken veel te kort voor (klik voor Streetview).quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:24 schreef Thermo16 het volgende:
Zou Sagan nog proberen echte sprinters te lossen op dat heuveltje 10km voor de finish?
Zo dat valt even tegen met wat er op dat kaartje te zien isquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is dat klimmetje normaal gesproken veel te kort voor (klik voor Streetview).
Daar is het niet te steil genoeg voor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:24 schreef Thermo16 het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ze de plaatjes boven op dat heuveltje weghalen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is dat klimmetje normaal gesproken veel te kort voor (klik voor Streetview).
Weer een mooie hindernis voor Cavendishquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig dat ze de plaatjes boven op dat heuveltje weghalen...
Heb 'm effe in Google Earth gezet. 1,5 km. aan 3,2%. No problemo dus idd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar is het niet te steil genoeg voor.
Lees iets meer dan alleen de OP en je hebt een antwoord.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef flyguy het volgende:
Kan dat ongeclassificeerde klimmetje op 10km van de streep nog wat te weeg brengen?
Je hebt gelijk. Toe aan weekend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lees iets meer dan alleen de OP en je hebt een antwoord.
Idd, vandaag is de laatste etappe met een hectische finale. Morgen een kopgroepje en daarna alleen nog maar bergen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef starbeach het volgende:
Hopelijk komen de NLse klassementsmannen weer ongeschonden uit de strijd vandaag...
Parcours van morgen en dinsdag gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle etappes of pure sprintetappes, of echte etappes voor de klimmers?![]()
Geef vluchters een keer een parcours waar ze enige kans van slagen hebben. Dit wordt weer de laatste vijftien minuten inschakelen.
Wel beter ja. Mogen er van mij wel wat meer in zitten. Maar goed, de sprinters moeten ook helaas hun etappes hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Parcours van morgen en dinsdag gezien?
Met bijna volledige vlakke ritten wordt het hoe dan ook lastig voor vluchters. Sprintersetappes zijn megasaai, alleen leuk in de laatste kilometers in de meeste gevallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er nu 3 gelijkwaardige sprinters zijn die allemaal een ploeg hebben die willen en kunnen werken voor hun kopman. Vaak zie je dat één sprinter alles wint en dat er al veel ploegen verzwakt zijn. Dan is er veel meer mogelijk voor de vluchters.
Morgen is wel een beetje overgangsetappequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat er geen fatsoenlijke overgangsetappe is opgenomen in het parcours. Op de TT na en de laatste etappe van deze week kan je de hele week net zo goed overslaan.
Echt he, daar begrijp ik ook niks vanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten ook eens kappen met het verneuken van de bergetappes door de eindstreep in de afdaling te plaatsen.
Waarom? Bij een finish bergop weet je al vantevoren hoe het gaat verlopen, terwijl de aankomst na een afdaling een heel ander soort spanning geeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten ook eens kappen met het verneuken van de bergetappes door de eindstreep in de afdaling te plaatsen.
Commercie, beter de finish in een dorp of stad dan bovenop een colletje in niemandsland.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan stond het ook in de sterren geschrevenquote:
Vroeger bleven vluchters regelmatig weg, ook op vlakke parcoursen (zo wonnen "we" nog regelmatig ritten in de jaren 90), maar de controle van sprintersploegen is de laatste jaren enorm toegenomen en er zijn ook meer sprinters gekomen die iets lastigere parcoursen aan kunnen. Zo ook morgen, ik gok gewoon weer op Sagan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:57 schreef Breekfast het volgende:
Waarom zijn alle etappes of pure sprintetappes, of echte etappes voor de klimmers?![]()
Geef vluchters een keer een parcours waar ze enige kans van slagen hebben. Dit wordt weer de laatste vijftien minuten inschakelen.
Onzin, sommige van de mooiste ritten hadden aankomst na afdaling. Zoals bijvoorbeeld afgelopen zondag, of de etappe over de Madeleine een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De belangen van de Tour zijn nog zoveel groter dan pakweg 10 tot 15 jaar geleden. Daarnaast waren er maar een aantal treintjes, die dan ook nog vaak een klassementsman in de rangen hadden (Telekom met Zabel en Ullrich/Riis, Mapei met Steels en Rominger/Tonkov). Vaak hield je alleen Saeco en TVM over die echt bijna elke dag wel wilde rijden. Maar al in de eerste jaren van het nieuwe millennium zag je dat veranderen en die verandering heeft zich gewoon doorgezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vroeger bleven vluchters regelmatig weg, ook op vlakke parcoursen (zo wonnen "we" nog regelmatig ritten in de jaren), maar de controle van sprintersploegen is de laatste jaren enorm toegenomen en er zijn ook meer sprinters gekomen die iets lastigere parcoursen aan kunnen. Zo ook morgen, ik gok gewoon weer op Sagan.
Zaz met Je Veux. In het vervolg is dit het juiste topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:02 schreef sp3c het volgende:
geen idee of ik in het juiste topic zit maar nu net begon het Tour de France programma op NL1 met een liedje (in het Frans) en ik wil weten hoe het heet, iemand enig idee?
En dan de hele dag naar Scirea kijken die op kop van het peloton liep te beukenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
De belangen van de Tour zijn nog zoveel groter dan pakweg 10 tot 15 jaar geleden. Daarnaast waren er maar een aantal treintjes, die dan ook nog vaak een klassementsman in de rangen hadden (Telekom met Zabel en Ullrich/Riis, Mapei met Steels en Rominger/Tonkov). Vaak hield je alleen Saeco en TVM over die echt bijna elke dag wel wilde rijden. Maar al in de eerste jaren van het nieuwe millennium zag je dat veranderen en die verandering heeft zich gewoon doorgezet.
Er mag geen rotonde in de laatste km ofzo.quote:
Klopt, dat is de redenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er mag geen rotonde in de laatste km ofzo.
Seriously? Nee dit is lekker veiligquote:
Maar in principe zit ie er nog steeds in, of zie ik het verkeerd.quote:
Waarbij Cipollini het ook al voor gezien hield na een weekje, zodat er nog een ploeg minder was in de tweede week. En TVM was ondanks Blijlevens ook vaak aan het vrijbuiteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
De belangen van de Tour zijn nog zoveel groter dan pakweg 10 tot 15 jaar geleden. Daarnaast waren er maar een aantal treintjes, die dan ook nog vaak een klassementsman in de rangen hadden (Telekom met Zabel en Ullrich/Riis, Mapei met Steels en Rominger/Tonkov). Vaak hield je alleen Saeco en TVM over die echt bijna elke dag wel wilde rijden. Maar al in de eerste jaren van het nieuwe millennium zag je dat veranderen en die verandering heeft zich gewoon doorgezet.
Vorig jaar toen Millar won, dacht ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarbij Cipollini het ook al voor gezien hield na een weekje, zodat er nog een ploeg minder was in de tweede week. En TVM was ondanks Blijlevens ook vaak aan het vrijbuiteren.
Wanneer was de laatste op papier sprintersetappe die geen sprint werd?
Ik denk Voeckler die nog net het peloton voorbleef in 2009? Met Albert Timmer toen ook in de aanval.
Dat was een behoorlijk lastige rit, Cavendish was bv. gelost uit het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:21 schreef Maraten het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Millar won, dacht ik.
Ja ik twijfelde na mijn post ook al, was toch een andere rit dan, maar nog redelijk recent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk lastige rit, Cavendish was bv. gelost uit het peloton.
Als we elke rit die Sagan had kunnen winnen als gemiste sprintersetappe gaan bestempelen kunnen we die van Bakelants nog noemen
Die reken ik goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde na mijn post ook al, was toch een andere rit dan, maar nog redelijk recent.
Frederigo dan naar Pau?
Ook laat. Wilde al helemaal enthousiast naar letour.fr gaanquote:
Dat kan nog steedsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook laat. Wilde al helemaal enthousiast naar letour.fr gaan
Niet zo heel vreemd, die gasten rijden de hele dag naast elkaar in elke etappe. Behalve dan in de tijdrit, waar ze blijkbaar even goed in zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Niet eens, tijdrit scheelde 2 minuten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd, die gasten rijden de hele dag naast elkaar in elke etappe. Behalve dan in de tijdrit, waar ze blijkbaar even goed in zijn
Altijd al gedacht dat Danny beter wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Ik vind een massasprint veel mooier, maar het voorafgaande is altijd zo saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de jaren rond 2000 toen er regelmatig kopgroepen tot het einde vooruit bleven in vlakke etappes.... Zo won Dekker een paar etappes, Van Bon 2x en verder ook nog Kroon en Knaven. Zoiets is tegenwoordig bijna niet meer mogelijk.
Met etappes als die van gisteren en dinsdag wordt de kritiek van veel mensen waarheid dat je van een wielerkoers echt net zo goed de laatste 20 km kunt kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind een massasprint veel mooier, maar het voorafgaande is altijd zo saai.
Want die 1,5 km tegen 3% kunnen sprinters niet tegenop bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef Tchock het volgende:
Die steenpuist vlak voor het eind van de etappe vergroot de kansen van een eventuele ontsnapping ook niet trouwens, zeker niet als er wat wind staat
Natuurlijk wel. Ik zeg alleen dat het niet gaat helpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Want die 1,5 km tegen 3% kunnen sprinters niet tegenop bedoel je?
Benieuwd of de Kort is gekortquote:Has Koen de Kort's hair been cut short?
After the celebrations of Argos-Shimano's third stage win in the 100th Tour de France there were some matters that needed tending to at the team hotel. Marcel Kittel explains: “Koen de Kort was a bit afraid that I might win again because we had a bet that, if I win three stages he has to shave his head,” said the triple stage winner yesterday. “This is going to happen now.”
We are yet to see a photo of the Dutch rider who was the last lead-out man for the German winner of stage 12 but Kittel seemed intent on following through with the bet..
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:35:46#sporza #tdf - kopgroep 6 man - Gene - Perez - Niemec - Boeckmans -Mate - Lemoine - het pel laat begaan ze hebben na 3 km 1' reageer retweet
Hij dacht natuurlijk "laat ik maar mee gaan met de ontsnapping, krijg ik iig geen ruzie mat Sagan tijdens de tussensprint."quote:
Boeckmans is inmiddels wel de meest kansloze renner van het pelotonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij dacht natuurlijk "laat ik maar mee gaan met de ontsnapping, krijg ik iig geen ruzie mat Sagan tijdens de tussensprint."
Hij wil koste wat kost niet weer de meest onopvallende renner worden. Dit jaar al meerdere keren in beeld/in de aanval.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boeckmans is inmiddels wel de meest kansloze renner van het peloton_
http://www.nusport.nl/tou(...)ident-met-sagan.htmlquote:Boeckmans krijgt boete voor incident met Sagan
Kris Boeckmans vindt het onbegrijpelijk dat hij een boete van 160 euro heeft gekregen voor zijn manier van sprinten donderdag in de twaalfde etappe van de Ronde van Frankrijk.
''Waarom moet ik betalen? Dan moeten ze het halve peloton een boete opleggen. Tom Veelers week van zijn lijn af en die gaven ze toch ook geen boete?", doelde de coureur van Vacansoleil-DCM op het veelbesproken incident eerder deze week met Mark Cavendish.
Boeckmans ging donderdag in een tussensprint de strijd aan met onder anderen Peter Sagan, de drager van de groene trui. Daarbij werd de snelle Slowaak bijna de hekken ingereden.
''Wellicht heeft Sagan een klacht ingediend. Belachelijk'', stelt Boeckmans in zijn dagboek in de Gazet van Antwerpen.
En dan ook nog zeggen dat Veelers geen boete kreeg, ipv Cavendish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
http://www.nusport.nl/tou(...)ident-met-sagan.html
Inderdaad, wat een idioot
Genee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou geniaal zijn als Gene vandaag wint.
Hmmmmquote:LeTour.fr has been considering the consistency of the riders in the peloton of the 2013 Tour and, like man, we have noted how often one man in particular has finished in the top 10 of stages in the Tour de France... but he's not won one yet.
A clue for this quiz: he's been in the top 10 27 times since making his debut in the Tour in 2009. Can you guess who it is?
Als Kwiatkowski zo door gaat, gaat hij nog wel een keer winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Over een paar jaar kun je denk ik Kwiatkowski ook in dat rijtje zetten.
Maar het moet wel Rojas zijn ja.
quote:Here is a breakdown of his top 10 placings at the Tour:
2009: 7th in stage five, 3rd in stage six, 5th in stage eight, 6th in stage nine, 5th in stage 10 and 7th in stage 21
2010: 7th in stage one, 7th in stage four, 4th in stage five, 7th in stage six, 4th in stage 11, 5th in stage 13 and 8th in stage 18.
2011: 4th in stage one, 3rd in stage three, 3rd in stage 5, 5th in stage six, 9th in stage seven, 3rd in stage 10, 7th in stage 11 and 5th in stage 15.
2012: No start.
2013: 9th in stage one, 3rd in stage three, 10th in stage 5, 7th in stage six, 10th in stage 10 and 7th in stage 12.
Ik gun het hem wel eigenlijk. Hij is wel Spaans kampioen geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Rojas is zelfs nooit tweede geworden.Respect dat-ie het toch blijft proberen, though.
Hij deed wel 1x serieus mee om de groene trui, volgens mij in 2011.
Ik ben heel benieuwd naar je redenering...'quote:
Eurosport heeft niet voor elk land de rechten, dus het zou zo kunnen dat ze dat niet doen daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Tour wordt in Duitsland toch gewoon door Eurosport uitgezonden?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Tour wordt in Duitsland toch gewoon door Eurosport uitgezonden?
Oh ik gun het hem ook wel, maar als iemand zovaak in de top 10 komt en nooit wint kun je wat vraagtekens zetten bij zijn winnaarsmentaliteitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel eigenlijk. Hij is wel Spaans kampioen geweestDat is ook wel wat natuurlijk.
Alle sprinters er gewoon bij dus.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:22:01Net finale gefietst. Klein beetje zijwind. Klimmetje in de laatste tien kilometer stelt niet veel voor. reageer retweet
Niet bij zijn mentaliteit, maar wel bij zijn tactiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ik gun het hem ook wel, maar als iemand zovaak in de top 10 komt en nooit wint kun je wat vraagtekens zetten bij zijn winnaarsmentaliteit
Beide denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet bij zijn mentaliteit, maar wel bij zijn tactiek.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:24:35Eén-na-laatste bocht is een rare terugdraaier, meer dan 90 graden. Hoop dat de renners dat weten, anders liggen er een paar in de hekken. reageer retweet
Z'n tactiek is juist wel goed, hij zit bijna altijd goed geplaatst in een sprint, vandaar ook al die ereplaatsen, qua snelheid hoort hij zeker niet bij de besten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet bij zijn mentaliteit, maar wel bij zijn tactiek.
Dat is wel de meest logische verklaring inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n tactiek is juist wel goed, hij zit bijna altijd goed geplaatst in een sprint, vandaar ook al die ereplaatsen, qua snelheid hoort hij zeker niet bij de besten.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef Fides het volgende:
Op het profielkaartje zie ik net voor de finish nog wel een heuveltje zitten, stelt dat wat voor denken jullie?
Als ze het routeboekje hebben bekeken wel. Lijkt me dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:24:35Eén-na-laatste bocht is een rare terugdraaier, meer dan 90 graden. Hoop dat de renners dat weten, anders liggen er een paar in de hekken. reageer retweet
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef Fides het volgende:
Op het profielkaartje zie ik net voor de finish nog wel een heuveltje zitten, stelt dat wat voor denken jullie?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef Fides het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Alle sprinters er gewoon bij dus.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 14:22:01Net finale gefietst. Klein beetje zijwind. Klimmetje in de laatste tien kilometer stelt niet veel voor. reageer retweet
Freire...maar ja die is er niet meer bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze het routeboekje hebben bekeken wel. Lijkt me dat ze dat doen.
Of jij. Die bocht zit rond de 140 man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:30 schreef Pino112 het volgende:
Minder dan 90 graden btw. Thijsje kan niet zo goed rekenen.
Hij mag toch wel een beetje rekening houden met Sagan lijkt me.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt Boeckmans dan een boete?! Hij deed imo niet zo veel verkeerd.
Omdat hij een topper in de weg zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt Boeckmans dan een boete?! Hij deed imo niet zo veel verkeerd.
Waaiersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd de Twitter van Thijs 'ns in de gaten.
Hoho, TwitterThijs is heel iemand andersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd de Twitter van Thijs 'ns in de gaten.
Misschien dat de bocht scherper is dan op dit kaartje? Gisteren was de bocht simpeler dan hij op het plaatje leek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was geslaagd voor wiskunde? Hoe dan?
Gonio, wat mis ik dat ontzettend niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijs Slegers, de beste vriend van Zlatan, heeft altijd de grootste scoops die 9 van de 10 gevallen blijken te kloppen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoho, TwitterThijs is heel iemand anders
*Thijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijs Slegers, de beste vriend van Zlatan, heeft altijd de grootste scoops die 9 van de 10 gevallen blijken te kloppen.
Je weet hoeveel 90 graden is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rond middernacht komen we pas aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef Maver24 het volgende:
hoelaat verwachten we ongeveer de finish ?. Ik moet zometeen nog even de deur uit, zal toch niet veel gaan missen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond middernacht komen we pas aan.
Over te laat zijn gesproken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef INViCTuS het volgende:
quote:
In de richting waarin ze rijden moeten ze dus meer dan 90 graden draaien om door die bocht te komenquote:
Ja, Rolland was ook boos omdat De Gendt durfde meesprinten voor de bollen, die ging na de aankomst een verklaring eisen en wist blijkbaar niet goed meer hoe te reageren nadat De Gendt vertelde dat hij voor de punten had meegesprint omdat hij gewoon die punten wildequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat hij een topper in de weg zat.![]()
Nee 180, aan de binnen én buitenzijdequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een haarspeldbocht is zeker ook 0 graden dan?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een haarspeldbocht is zeker ook 0 graden dan?
Ligt eraan welke kant je van de lijn meet. een lijn met een hoek van 45 graden heeft ook een hoek van 315.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is het toch juist meer dan 90 graden?
Laten we het er gewoon op houden dat het een scherpe hoek -> bocht is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is het toch juist meer dan 90 graden?
Laten we het er gewoon op houden dat de menselijke maat terug is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat het een scherpe hoek -> bocht is.
Stompe hoekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat het een scherpe hoek -> bocht is.
Of stukjes tapijt voor Ducrot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien gooit de reclame karavaan van die lekkere snoepjes het commentaarhok binnen.
En dat volgens de balansmethode Irizar gelijkstaat aan Bakelants.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat de menselijke maat terug is.
Een bocht is een bochtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon scherpe bocht die je neemt.
Wie is dat nou dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het er gewoon op houden dat de menselijke maat terug is.
*Veelersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een bocht is een bocht![]()
Dus of het nu een haarspeldbocht is of de bocht waardoor Leezer tegen Cavendish crashte, allemaal details. Een bocht is een bocht
Volgens mij uit Vriezenveen en volgens mij runt ie een tegeltokoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Drebbelman het volgende:
Waar komt Albert Timmer eigenlijk vandaan, hebben ze dat al gezegd?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef Felagund het volgende:
Ik snap niet waarom Quickstep niet gaat rijden.
mongolenwaaiers ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Zit Kittel er niet bij en dan rijden ze bij OPQS opeens niet door..
Gr grquote:
Patatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
Ik schakel net in, wat is er nou gebeurd dat de groep in stukken ligt?
Waaiers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
Er is wind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
Ze hadden geen zin meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
Heli boven het peloton.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
Brokstukken van een raket kwamen ter aarde, extra nieuws op Nederland 2.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef HPLC het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Afdrijven door de wind zit in Voeckler zijn bloed.
57 is op gr voecklerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat geeft NOS nu aan als verschil. Radio maar 20 seconden en op letour.fr zelfs 57 seconden?
Volgens mij is de voorsprong is groep Voeckler57 sec. Op Kittel en co is het maar iets van 15-20.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat geeft NOS nu aan als verschil. Radio maar 20 seconden en op letour.fr zelfs 57 seconden?
Kittel, Hesjedal, Poels, Cunego.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Fides het volgende:
Kutregie, laat even zien wie er in peleton 2 zit.....
Proberen iemand van het klassmenet uit de voorste groep te rijdenquote:
is een liveticker gebruiken nou zo moeilijk...?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Fides het volgende:
Kutregie, laat even zien wie er in peleton 2 zit.....
alsof dat gaat lukken als je eenmaal uit de wind zitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Proberen iemand van het klassmenet uit de voorste groep te rijden
Klopt geen reet van volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is een liveticker gebruiken nou zo moeilijk...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |