ja dat was de laatste post dus.quote:Ik denk dat ik ook 2 testen zou doen hoor. Gewoon om het zeker te weten ook. En dan een dag erna weer eentje. En inderdaad steeds opnieuw kijken of het wel echt zo is.
Vanmorgen was trouwens mijn temperatuur eindelijk gestegen. Maar ik had dus maandag (en woensdag nog een keer) al een positieve ovutest. Weet iemand hoe dat werkt, het waren van die digitale van clear blue. We hebben voor de zekerheid de hele week maar geklust. Of was het maandag eigenlijk een vals positieve misschien. Zondag ervoor niet getest, zaterdag negatief.
Is dit trouwens de laatste post?
Ha, daar zeg ik geen nee tegen. Maar manlief wordt een beetje moe van mequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Volgens mij is je eisprong zo'n 24-48 uur na een positieve test, en stijgt je temperatuur na 12-24 uur na een eisprong, dus je ei zou gisterenavond geweest kunnen zijn?
Vandaag nog maar eens klussen voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Ha, daar zeg ik geen nee tegen. Maar manlief wordt een beetje moe van me
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef Risu het volgende:
Afijn...
[..]
ja dat was de laatste post dus.
Nog aanpassingen?
hoe oud is je oudste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstje.
MyDirtySecret (05-2013)
En mevr. mus, ik kan niet PMmen omdat ik nog geen 8 dagen lid ben, maar ik ben inderdaad een OUD-poster. En meer zeg ik lekker niet.
Toch welkomquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstje.
MyDirtySecret (05-2013)
En mevr. mus, ik kan niet PMmen omdat ik nog geen 8 dagen lid ben, maar ik ben inderdaad een OUD-poster. En meer zeg ik lekker niet.
Wát ga je dit weekend doen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Risu het volgende:
Ik heb nog even de wijzigingen doorgevoerd. (lastig is dat op ipad zeg)
Leuk weer wat mensen erbij.
Mijn wachtdagen worden verzacht, de final fantasy xiv beta is nog een paar dagen verlengd. Kan ik weer lekker het hele weekend in m'n mmo verdwijnen. Yay
Final fantasy 14 is een online spel zoals world of warcraft. Alleen is hij nog niet uit, ze zijn in de testfase en daar mag ik aan meedoen. Deze testfase was eigenlijk afgelopen, maar het is verlengd. Het spel komt ergens in september uit. Ik ben nogal een fan van final fantasy, dus leuk weekend voor mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wát ga je dit weekend doen?
MyDirtySecret, welkom! (ik ga het niet afkorten tot MDS, dan krijg ik een voor mij rare afkorting...)
Een 2-ling dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Mijn oudste is net zo oud als mijn jongste
Hcg waardes? Heb je t tegen mij? :pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef DJMomo het volgende:
bummer weer chant. dan maar hopen op positief bericht van je HCG waardes!
Of ze heeft er maar 1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een 2-ling dus?
Dan schiet mij maar 1 naam te binnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een 2-ling dus?
Dan schiet mij maar 1 naam te binnen.
quote:
daar ben ik me van bewust ja, daarom geniet ik er nog even extra van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:32 schreef Theeleuter het volgende:
Je mmo dagen zijn snel voorbij met een kleineIk heb het iig niet weten te combineren en mis het ook eigenlijk niet. Dus geniet er lekker van dit weekend!
Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Dot. het volgende:
Dank jullie wel!
Ik had/heb gevoelige borsten, maar dat had ik de vorige cycli ook. En ik had maandag volgens mij wat spotting en krampjes, maar verder niet echt iets
Nog niet echtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?
Ik dacht dat die dipsticks erg goed waren... Maar voor jou niet dus?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef Dot. het volgende:
Ja, een mooie tweede streep![]()
Die dipsticks die ik heb gebeurde bijna niks op maar op de cassette zie je hem echt overduidelijk
I did....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Kimpossible het volgende:
GM doe ook ns over n stickie heen piesen dan?!
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Ja klopt ik heb maandag mn NOD pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!
Ik gisterochtendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Verschilt heel erg per persoon en per dipstick merk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Aisly het volgende:
Ik gisterochtendMaar ook met n dipstick, dacht ook dat die altijd wel goed waren
Blijft nog spannend dus!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook al afgesproken met mezelf dat ik morgen even naar kruidvat moet...
Ik voel me gewoon anders....
Jammer Aisly! Bedoel je dat je morgenochtend nog een keer gaat testen? Je hebt dus nog wel hoop?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Aisly het volgende:
[..]
Ik gisterochtendMaar ook met n dipstick, dacht ook dat die altijd wel goed waren
Toch maar eens andere stickies erbij kopen dan! eerst morgen afwachten
Ja, ik vind het echt stomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah ruk is dat he, Peel? Ik was in april veel te veel km verwijderd van mijn vent. Bij mij kwam t de maand erna goed. Hoop bij jou ook!
Ik hoop dat dat trucje ook voor mij geldt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah ruk is dat he, Peel? Ik was in april veel te veel km verwijderd van mijn vent. Bij mij kwam t de maand erna goed. Hoop bij jou ook!
Opnieuw welkom! Er is hier al een streepjesregen gaande, zullen wij volgende maand voor regen zorgen? Iedereen is welkom om mee te doen!quote:
Hmmz daar krijg je Mei kindjes van he?! Ik denk dat ik met jullie mee doe!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Opnieuw welkom! Er is hier al een streepjesregen gaande, zullen wij volgende maand voor regen zorgen? Iedereen is welkom om mee te doen!
Jaaaaaa!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hmmz daar krijg je Mei kindjes van he?! Ik denk dat ik met jullie mee doe!
Ja technisch gezien wel ja... Ik weet niet, ik voel me gewoon raar....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Maarre, jij hebt toch nog kans op een april-kindje?
Moeilijk hoor GM! Twee rondes geleden had ik dat ook, toen heb ik om de dag getest, omdat ik het niet kon plaatsen... On the bright side: toen ik zwanger was van mijn eerste, voelde ik me ook raar voor m'n NOD, maar dat heb ik me pas achteraf beseft. Het was een gevoel waar ik toen niet, en nu nog steeds niet, m'n vinger op kon leggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja technisch gezien wel ja... Ik weet niet, ik voel me gewoon raar....
Ik mag van mn man pas donderdag testen als ik maandag niet ongesteld wordt, maar hij kan mn rug op! Dus ik zeg ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Theeleuter het volgende:
Kursor, wat een achtbaan. En fijn dat je hcg nu weer negatief is!
Ik mag ook pas maandag testen (van manlief). Synchroon testen GM?
Juah! Die duurt eeuwig. Hij zei gelukkig wel vlug 'zwanger'.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim!
Die digitale is ook zenuwslopend he?
De uitslag blijft maar 24 uur staan trouwens.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 06:51 schreef Kimpossible het volgende:
Jeetje. Die 2e keer testen is zo mogelijk nog veel zenuwslopender. Ik dacht heel ff dat dat stomme ding wit zou blijven. Maar maar:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
![]()
ik ben zwanger
![]()
Bovenste test op foto 1 is van woensdag. Streepje lijkt IRL niet zo gek veel donkerder, maar op de foto wel, zie ik!
Hee, respect voor hen die dat durven!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:39 schreef DJMomo het volgende:
Kim. Ga je net zo'n serie piesen als zand?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Hee, respect voor hen die dat durven!
Wuaha, ik ben rationeel een eind uitgepiest denk ik. Maar ik heb nog 3 tests liggen, dus ik sluit niks uit haha. Het is wel behoorlijk zenuwslopend hoor! Als ie ineens lichter is gaat t denk ik niet goed met mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee mijn NOD was gisteren, dus die wilde ik afwachten. Maar gisteren is inmiddels al voorbij en ik wacht nog.. Zegt niets aangezien mn menstruatie weleens op zondag komt ipv zaterdag. Wacht vandaag dus nog steeds af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jammer Aisly! Bedoel je dat je morgenochtend nog een keer gaat testen? Je hebt dus nog wel hoop?
Laatst vroeg iemand op een feestje wanneer ik gestopt was met de pil. Dat is meer dan een jaar geleden, dus ik kreeg een hele preek dat ik naar de gyn moet, want er kan ook best wat mis zijn etc.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef marel88 het volgende:
O, Mus, dat zijn dooddoeners hè! Ik heb er ook zo'n hekel aan, het kan zo pijnlijk zijn ook... Oprechte vragen over een wens voor een tweede vind ik gewoon lastig te beantwoorden (eerlijk zijn of er een beetje om heen draaien) maar zulke ongenuanceerde opmerkingen daar kan ik echt niks mee.
TAP, spannend!
De huisarts zegt je dat jij moet gaan inlezen zodat je kunt aangeven wat jij wilt doen? Met alle respect maar die gynaecologen hebben ervoor gestudeerd om voor jou een behandeling uit te stippelen en dan kun je bepalen of je dat wel of niet ziet zitten. Wat voor behandeling goed voor je is, is nogal afhankelijk van wat er scheelt en wat de oorzaak daarvan is.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:40 schreef Naena het volgende:
Ik heb lang niets gepost, maar wel af en toe zo meegelezen en er zijn veel nieuwe bijgekomen en ook alweer veel streepjes geplast! Gefeliciteerd!
Ik ben toch maar eens naar de dokter gegaan omdat mijn menstruatie zo onregelmatig bleef en hij denkt dat ik cysten op m'n eierstokken heb. Dus nu wacht ik op de brief met afspraak voor de gynaecoloog voor een onderzoek. Hij heeft me gezegd dat ik ook alvast moet inlezen over hormooninjecties en tabletten, zodat ik meteen aan kan geven wat ik eraan wil gaan doen.. Iemand ervaringen hiermee of weet iemand goede websites?
Eerst dacht ik van we hebben geen haast enzo maar ik begon me toch zorgen te maken dat er iets niet goed was. En nu ben ik zo blij dat ik ben gegaan en dat ernaar gekeken gaat worden, ik heb er weer helemaal zin in om me er heel de tijd mee bezig te houden
quote:Op maandag 15 juli 2013 07:29 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb mijn man zonet huilend wakker gemaakt.
Ik heb (heel licht) 2 streepjes!
Nou dat dus precies! Ik ben gewoon een ei aan het verspillen!!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
En Kwisted, lastig lijkt me dat. Mijn vriend heeft ook langer dan ik getwijfeld over de timing. Zeker vorige maand, zijn laatste twijfel maand, vond ik het heel lastig om mijn vruchtbare dagen zomaar voorbij te laten gaan
He, verdorie GMquote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga met tap mee naar de volgende ronde...
We gaan een mei kindje maken okequote:Op maandag 15 juli 2013 09:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh en enorm balen GM... hopelijk is het de volgende ronde wel mooi raak!
Will do!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef DJMomo het volgende:
asje, thee! wel vanavond nog even het bewijs plaatsen he!?![]()
quote:
ditoquote:Op maandag 15 juli 2013 10:29 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Will do!
Heb werkelijk nog niets nuttigs op mijn werk gedaan....
Check! Wel handig geregeld toch, van de natuurquote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef Kwisted het volgende:
[..]
hebben jullie ook zo'n enorm libido tijdens je vruchtbare dagen?![]()
![]()
Spannend!!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen dacht ik toch echt dat ik ongesteld ging worden, test was negatief maaris er niet....
Nou tot nu alleen maar met de dipstick... Net met man afgesproken dat ik morgen ff naar kruidvat ga, en dan donderdag testen als er dan nog niks is.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef Aisly het volgende:
[..]
Spannend!!
Dat had ik dus zaterdag ook. Net metafgesproken dat als er woensdag nog geen
te zien is we eens testen met de kruidvattesten ipv dipstick.
Jij al met een ander soort test getest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
ja, het is vooral voor m'n man erg vermoeiend. Maar dat is normaal toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou dat dus precies! Ik ben gewoon een ei aan het verspillen!!![]()
Maar voor mij zit er ook geen haast achter, vind het belangrijker dat het goed voelt. Zodat als we een 2e streepje plassen we ook echt allebei weer heel blij zijn![]()
hebben jullie ook zo'n enorm libido tijdens je vruchtbare dagen?![]()
![]()
Hier nog een met PDS! Overzicht van je eten bijhouden is idd erg handig, andere dingen uitsluiten ook. Zodra je duidelijk hebt waar je wel en niet tegen kunt (denk ook aan lactose of gluten) is het heel goed te doen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Risu het volgende:
Ik weet nog niet of ik door mag naar de volgende ronde of dat ik door mag naar het volgende topic. Die wachtdagen zijn wel lang zeg.
En dan heb ik ook nog een keer half slecht, half goed nieuws van de huisarts. Daar was ik heen omdat ik 't afgelopen half jaar zo vaak buikpijn heb, het beestje heet PDS waarschijnlijk. Vanmiddag bloed geprikt om andere dingen uit te sluiten, vrijdag weet ik het dus pas zeker. Maar zoals het ernaar uitziet is dus 'gewoon' PDS. En ik weet niet of ik daar blij of verdrietig om moet zijn. Nou ja, dan moet ik maar gewoon even 2 streepjes piesen dit weekend.
+1quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef Kimpossible het volgende:
Risu, hier ook PDS! Als je eenmaal in de gaten hebt wat je lijf wel en niet kan handelen, valt het wel mee. Je kunt best een klein beetje gerustgesteld zijn, als dit het vrijdag echt blijkt te zijn. Het is geen Crohn en dat is ook veel waard! Komt wel goed
Bewijs:quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef DJMomo het volgende:
asje, thee! wel vanavond nog even het bewijs plaatsen he!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Haha van dr eigen man neem ik aan tenminstequote:Op maandag 15 juli 2013 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
GM, vraag es of ze weet van wie ze zwanger is
'Just checkin'!'
Da's een aanname he!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha van dr eigen man neem ik aan tenminste
Nou ik heb mijn frustratie eruit gegooid bij mn man, en die zat hier met een paar vrienden... Laat ik zeggen dat ze hier niet in de smaak vielquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Even relativeren hoor. Een collega van me, kinderloos en ergens 55+, vindt dus dat ik niet moet/mag zeuren als ik weer es de halve nacht wakker ben geweest, of als ik gewoonweg helemaal niet aan mezelf toe kom ivm mijn kids en me lamlendig voel daardoor. Zij wordt dan nl heel verdrietig want zij had ze graag gehad.
Mijn reactie was zo --->![]()
Je kunt niet met _alles_ en iedereen rekening houden bedoel ik maar te zeggen.
Had het bij die 'snel-zwangere' minder snel gegaan, dan pas had ze de frustratie begrepen, gm...
Gewoon hi-fiven, tegen haar hoofd, met een stoel... zoiets?
Lintjes, strikjes en airbags okequote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Of mensen trekken zich te gauw iets aan
Wij NL-ers verpakken bijna alles wat we zeggen al in alsof het een mooi cadeautje is...
Maar goed, ik wens je heeeel veel succes, en dat het maar gauw raak is!
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das een echte theeleuterHe bah wat een nare opmerking, zou ik me ook behoorlijk aan ergeren. En dan meteen raak in de eerste ronde, hoe doen mensen dat toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:47 schreef ReesesPieces het volgende:
[..]
He bah wat een nare opmerking, zou ik me ook behoorlijk aan ergeren. En dan meteen raak in de eerste ronde, hoe doen mensen dat toch!Oh das ook een lastige inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:17 schreef Theeleuter het volgende:
Gets GM, jammer en vervelend dat het in volle hevigheid is losgebarsten
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das een echte theeleuterProbeer een beetje meer te relaxen. Volgens mij ben je er wel heel erg mee bezig en hoe lang ben je nu aan t proberen? 4 maanden volgens de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik spreek uit ervaring: je voelt je beter en de tijd gaat sneller als je meer loslaat. Ik kruip richting de 2 jaar en hoe langer t duurt Hoe rustiger Ik eronder word (met een enkele dip zo nu en dan)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Mijn poging tot staat los hoor van die bimboquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Probeer een beetje meer te relaxen. Volgens mij ben je er wel heel erg mee bezig en hoe lang ben je nu aan t proberen? 4 maanden volgens de OPik spreek uit ervaring: je voelt je beter en de tijd gaat sneller als je meer loslaat. Ik kruip richting de 2 jaar en hoe langer t duurt Hoe rustiger Ik eronder word (met een enkele dip zo nu en dan)
quote:
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef DJMomo het volgende:
Wordt nog wat met een eventuele bevalling.
Dat dacht ik ook van de mijnequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattig2m lang en bij bloed gaat ie gestrekt
Die van mij moest ff assisteren bij het hechtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattig2m lang en bij bloed gaat ie gestrekt
Het komt niet als een verrassing, dat scheelt! Als er bloed bij komt kijken sta ik alleen... Pas geleden een ingreep gehad aan een kies en dat ging nabloeden, en terwijl t bloed uit mn mond liep ging hij in de slaapkamer t ziekenhuis en mn ma bellen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel benieuwd of je er dan ook om kan lachen
Oooh dat geeft hoop!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van de mijne. Maar hij kon het prima handelen, er was ook niet veel bloed te zien trouwens. Hij was veel te veel onder de indruk van alles wat er gebeurde om zich druk te maken om dat beetje bloed
Dat klopt, maar ik hou al jaren bij wanneer ik ongesteld moet worden... Alleen nu hoop ik het dan niet te worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:45 schreef Pvoesss het volgende:
Je kan natuurlijk die keus ook zelf maken.
Het is geen must natuurlijk om uit te rekenen wat je nod is etc.
Hier ook echt niet en ik moet heel eerlijk gezegd echt niet denken aan om de dag voor hele cyclusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier werkt dat niet, seks op schemaAl denk ik dat we deze maand wel goed gedekt hebben (lekker woord in deze context
![]()
).
Nu aan het wachten en ondanks de wetenschap dat als er een eicel bevrucht is deze waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld kan zijn, is het hypochonderen al wel begonnen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier werkt dat niet, seks op schemaAl denk ik dat we deze maand wel goed gedekt hebben (lekker woord in deze context
![]()
).
Nu aan het wachten en ondanks de wetenschap dat als er een eicel bevrucht is deze waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld kan zijn, is het hypochonderen al wel begonnen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
Las ook ergens dat heftige seks beter is![]()
Goed gedektquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
).
Helemaal niet hier, maar m'n lijf werkt gewoon niet meer zo mee...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
Sowieso iedere dagEn nu?
Alsof alle zin verbruikt is
Ik ben begonnen met ovulatietests op aanraden van mijn HA, om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. De vraag was of ik wel een eisprong had en die bleek ik gelukkig te hebben. Vorige maand gestopt met temperaturen en testen, deze maand ga ik het weer oppakken. Ik weet rond welke dag ik mijn eisprong heb en daar hou ik rekening mee, dus eigenlijk hoeft het niet, maar ik vind het fijn om enige 'controle' te hebben in het hele proces. Verder is het afwachten, goede hoop houden en ontspannen, maar het kleine beetje controle dat ik kan hebben, heb ik graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Fee-nix het volgende:
Ah geen streepjes vandaag.
RP hoe mensen in de eerste ronde zwanger worden? Pure mazzel!.
Waarom gebruiken veel van jullie trouwens van die ovulatietests? Is dat vooral vanwege een onregelmatige cyclus? Zelf heb ik namelijk altijd zoiets van 'm'n eisprong komt ergens rond de 12e/13e/14e dag in mijn cyclus, dus in die buurt moet er gewoon veel geklust worden.
Agree! Af en toe lukt het, maar doorgaans is het om de dag! Ik moet wel zeggen dat dat meer aan mijn man ligt dan aan mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me soms echt een bejaarde als ik lees over iedere dag seksik moet er niet aan denken...
Zo begon het bij mij ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Butterflower het volgende:
Elke dag?? Ik word al moe bij het idee![]()
Mijn tetten doen echt pijn momenteel, vooral als ik net m'n bh uit heb.
En vanmorgen was ik zelfs een beetje misselijk. Hypochonder ftw!
Nee, ik ga mijzelf niet gek maken. Echt niet! Maar toch he, toch
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het wordt steeds vroeger hier. Pil hoeft nu nog maar tot aanstaande zondag.
Ja offuh.... Ik zeg piesen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Aisly het volgende:
Heb trouwens toch zere tepels![]()
Vorige keer dat ik dat een paar dagen had was een week na mn eisprong, maar had nu eigenlijk ongesteld moeten zijn. Mn eisprong zal toch niet ineens 2 weken later zijn geweest? Das wel heel verlaat zegmaar..
Zeg, pies eens op een stickkie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Aisly het volgende:
Heb trouwens toch zere tepels![]()
Vorige keer dat ik dat een paar dagen had was een week na mn eisprong, maar had nu eigenlijk ongesteld moeten zijn. Mn eisprong zal toch niet ineens 2 weken later zijn geweest? Das wel heel verlaat zegmaar..
We zien wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:43 schreef Aisly het volgende:
[..]![]()
Wil je dan eerst ontpillen of meteen beginnen?
Elke dag lukt hier ook niet hoor, om de dag is (nu nog) net te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet vanmiddag/vanavond al testen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:52 schreef Aisly het volgende:
Idd overtijd, sinds zaterdag! Afgelopen maandag was het piesen negatief met een dipstick, maarhaalt vandaag wat andere testjes om morgen nog eens te testen. Eerste wat ik nu telkens doe als ik naar de wc ga is snel mn broek naar beneden trekken, tot 2 tellen en dan snel kijken hahaha
Heb nog geen testenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Waarom niet vanmiddag/vanavond al testen?
Na je nod maakt het geen verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:41 schreef Aisly het volgende:
[..]
Heb nog geen testenEn ochtendurine is toch het beste? Of kan het 's avonds ook??
Succes vanmiddag Fazzoletti!
Volgens mij is het nu een introductie gesprek, geen idee of er dan ook al echt iets getest gaat worden. Maar goed om te weten hoe het pad 'normaal' verloopt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gyn verder zegt/doet, een echo en daarna primolut voorschrijven, verwacht ik. Maar houd ons vooral op de hoogte![]()
Mn NOD was dus de 13e (afgelopen zaterdag), heb donderdag de 11e getest en die was negatief. Dus verwachtte zaterdag gewoon menstruatie. Die bleef uit.. dus maandag 15e weer getest, ook negatief. Nu zijn er wat testen bijgehaald zodat ik morgenochtend weer opnieuw kan testen. Dat zou dus dag 5 na NOD zijn. Als daar morgen niets uitkomt wacht ik tijdens mn vakantie nog verder af, mocht er dan nog niets gebeurd zijn bel ik even de dokter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Risu het volgende:
Aisly, ik zou ook allang getest hebben hoor. Ik heb zelf al een aantal testjes in huis voor als mijn nod komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
In verband met eventuele menstruaties die niet goed uitkomen. Die zijn nogal heftig bij mij zonder pil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:23 schreef DJMomo het volgende:
Succes Fazz
ah zo DM, ik zou zeggen: why not toss it today?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef Fee-nix het volgende:
Ah dat is zeker irritant, Aisly. Maar t kan nog!
Mevr_Mus: closed during construction?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |