quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Hee, respect voor hen die dat durven!

Wuaha, ik ben rationeel een eind uitgepiest denk ik. Maar ik heb nog 3 tests liggen, dus ik sluit niks uit haha. Het is wel behoorlijk zenuwslopend hoor! Als ie ineens lichter is gaat t denk ik niet goed met mequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee mijn NOD was gisteren, dus die wilde ik afwachten. Maar gisteren is inmiddels al voorbij en ik wacht nog.. Zegt niets aangezien mn menstruatie weleens op zondag komt ipv zaterdag. Wacht vandaag dus nog steeds af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jammer Aisly! Bedoel je dat je morgenochtend nog een keer gaat testen? Je hebt dus nog wel hoop?

.
.  .
. 
  .
.

Ik had met terugwerkende kracht geen zin meer in wat voor vorm van seks dan ook
 Ik had met terugwerkende kracht geen zin meer in wat voor vorm van seks dan ook   

ik ben nog nooit eerder dan m'n NOD ongesteld geworden. Normaal voel ik krampen of heb ik hoofdpijn maar heb helemaal nergens last van. Vreemd.
 ik ben nog nooit eerder dan m'n NOD ongesteld geworden. Normaal voel ik krampen of heb ik hoofdpijn maar heb helemaal nergens last van. Vreemd. 

Laatst vroeg iemand op een feestje wanneer ik gestopt was met de pil. Dat is meer dan een jaar geleden, dus ik kreeg een hele preek dat ik naar de gyn moet, want er kan ook best wat mis zijn etc.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef marel88 het volgende:
O, Mus, dat zijn dooddoeners hè! Ik heb er ook zo'n hekel aan, het kan zo pijnlijk zijn ook... Oprechte vragen over een wens voor een tweede vind ik gewoon lastig te beantwoorden (eerlijk zijn of er een beetje om heen draaien) maar zulke ongenuanceerde opmerkingen daar kan ik echt niks mee.
TAP, spannend!

! Gefeliciteerd!
  ! Gefeliciteerd!  

Valt me op hoeveel mensen opmerkingen maken over "een tweede"... Sommige opmerkingen kan ik wel waarderen, bijv. laatst van een leidster van het kdv die opmerkte dat zoon zo lief is voor de baby's endat hij een goede grote broer zou zijn. Op zulke opmerkingen kan je zo serieus ingaan als je zelf wil. Maar schoonzus vanmiddag... ik stond echt met m'n bek vol tanden
  Valt me op hoeveel mensen opmerkingen maken over "een tweede"... Sommige opmerkingen kan ik wel waarderen, bijv. laatst van een leidster van het kdv die opmerkte dat zoon zo lief is voor de baby's endat hij een goede grote broer zou zijn. Op zulke opmerkingen kan je zo serieus ingaan als je zelf wil. Maar schoonzus vanmiddag... ik stond echt met m'n bek vol tanden   

maar ik zal jullie niet meer lastigvallen met zulke vragen.
 maar ik zal jullie niet meer lastigvallen met zulke vragen.  Ik vind het ook soms vervelend als mensen opmerkingen maken als van wanneer komen er baby's of erger: ik had van jou wel verwacht dat je al snel moeder zou worden na jullie verhuizing. Maar ik probeer altijd maar te denken dat het goed bedoeld is en dat het ons dus gegund wordt! Maar soms denk ik dat pas een paar dagen later :p
 Ik vind het ook soms vervelend als mensen opmerkingen maken als van wanneer komen er baby's of erger: ik had van jou wel verwacht dat je al snel moeder zou worden na jullie verhuizing. Maar ik probeer altijd maar te denken dat het goed bedoeld is en dat het ons dus gegund wordt! Maar soms denk ik dat pas een paar dagen later :p

. In dat andere topic posten alleen wat meer mensen met ervaring mbt hormonen etc. dus op vragen daarover krijg je daar denk ik sneller antwoord dan hier. Over cystes kunnen anderen hier je denk ik wel wat vertellen.
. In dat andere topic posten alleen wat meer mensen met ervaring mbt hormonen etc. dus op vragen daarover krijg je daar denk ik sneller antwoord dan hier. Over cystes kunnen anderen hier je denk ik wel wat vertellen. . Wel fijn dat je HA het meteen serieus oppakte, daar hoor je ook nog wel eens andere verhalen over.
. Wel fijn dat je HA het meteen serieus oppakte, daar hoor je ook nog wel eens andere verhalen over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |