Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Dot. het volgende:
Dank jullie wel!
Ik had/heb gevoelige borsten, maar dat had ik de vorige cycli ook. En ik had maandag volgens mij wat spotting en krampjes, maar verder niet echt iets
Nog niet echtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?
Ik dacht dat die dipsticks erg goed waren... Maar voor jou niet dus?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef Dot. het volgende:
Ja, een mooie tweede streep![]()
Die dipsticks die ik heb gebeurde bijna niks op maar op de cassette zie je hem echt overduidelijk
I did....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Kimpossible het volgende:
GM doe ook ns over n stickie heen piesen dan?!
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Ja klopt ik heb maandag mn NOD pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!
Ik gisterochtendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Verschilt heel erg per persoon en per dipstick merk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Aisly het volgende:
Ik gisterochtendMaar ook met n dipstick, dacht ook dat die altijd wel goed waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |