ja dat was de laatste post dus.quote:Ik denk dat ik ook 2 testen zou doen hoor. Gewoon om het zeker te weten ook. En dan een dag erna weer eentje. En inderdaad steeds opnieuw kijken of het wel echt zo is.
Vanmorgen was trouwens mijn temperatuur eindelijk gestegen. Maar ik had dus maandag (en woensdag nog een keer) al een positieve ovutest. Weet iemand hoe dat werkt, het waren van die digitale van clear blue. We hebben voor de zekerheid de hele week maar geklust. Of was het maandag eigenlijk een vals positieve misschien. Zondag ervoor niet getest, zaterdag negatief.
Is dit trouwens de laatste post?
Ha, daar zeg ik geen nee tegen. Maar manlief wordt een beetje moe van mequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Volgens mij is je eisprong zo'n 24-48 uur na een positieve test, en stijgt je temperatuur na 12-24 uur na een eisprong, dus je ei zou gisterenavond geweest kunnen zijn?
Vandaag nog maar eens klussen voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Ha, daar zeg ik geen nee tegen. Maar manlief wordt een beetje moe van me
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:08 schreef Risu het volgende:
Afijn...
[..]
ja dat was de laatste post dus.
Nog aanpassingen?
hoe oud is je oudste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstje.
MyDirtySecret (05-2013)
En mevr. mus, ik kan niet PMmen omdat ik nog geen 8 dagen lid ben, maar ik ben inderdaad een OUD-poster. En meer zeg ik lekker niet.
Toch welkomquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Je mag mij erbij zetten in het onderste lijstje.
MyDirtySecret (05-2013)
En mevr. mus, ik kan niet PMmen omdat ik nog geen 8 dagen lid ben, maar ik ben inderdaad een OUD-poster. En meer zeg ik lekker niet.
Wát ga je dit weekend doen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef Risu het volgende:
Ik heb nog even de wijzigingen doorgevoerd. (lastig is dat op ipad zeg)
Leuk weer wat mensen erbij.
Mijn wachtdagen worden verzacht, de final fantasy xiv beta is nog een paar dagen verlengd. Kan ik weer lekker het hele weekend in m'n mmo verdwijnen. Yay
Final fantasy 14 is een online spel zoals world of warcraft. Alleen is hij nog niet uit, ze zijn in de testfase en daar mag ik aan meedoen. Deze testfase was eigenlijk afgelopen, maar het is verlengd. Het spel komt ergens in september uit. Ik ben nogal een fan van final fantasy, dus leuk weekend voor mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wát ga je dit weekend doen?
MyDirtySecret, welkom! (ik ga het niet afkorten tot MDS, dan krijg ik een voor mij rare afkorting...)
Een 2-ling dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:20 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Mijn oudste is net zo oud als mijn jongste
Hcg waardes? Heb je t tegen mij? :pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:48 schreef DJMomo het volgende:
bummer weer chant. dan maar hopen op positief bericht van je HCG waardes!
Of ze heeft er maar 1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een 2-ling dus?
Dan schiet mij maar 1 naam te binnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een 2-ling dus?
Dan schiet mij maar 1 naam te binnen.
quote:
daar ben ik me van bewust ja, daarom geniet ik er nog even extra van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:32 schreef Theeleuter het volgende:
Je mmo dagen zijn snel voorbij met een kleineIk heb het iig niet weten te combineren en mis het ook eigenlijk niet. Dus geniet er lekker van dit weekend!
Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Dot. het volgende:
Dank jullie wel!
Ik had/heb gevoelige borsten, maar dat had ik de vorige cycli ook. En ik had maandag volgens mij wat spotting en krampjes, maar verder niet echt iets
Nog niet echtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Tja, er valt dus vaak voor de test niets van te zeggen blijkt wel weer! Geloof je het al een beetje?
Ik dacht dat die dipsticks erg goed waren... Maar voor jou niet dus?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:58 schreef Dot. het volgende:
Ja, een mooie tweede streep![]()
Die dipsticks die ik heb gebeurde bijna niks op maar op de cassette zie je hem echt overduidelijk
I did....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Kimpossible het volgende:
GM doe ook ns over n stickie heen piesen dan?!
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Ja klopt ik heb maandag mn NOD pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Maar je bent nog te vroeg om te testen, toch? Jouw NOD staat in de lijst op 15 juli, dus het kan nog hoor!
Ik gisterochtendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I did....![]()
Zal wel gewoon ongesteld worden... Stom lijf
Verschilt heel erg per persoon en per dipstick merk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Aisly het volgende:
Ik gisterochtendMaar ook met n dipstick, dacht ook dat die altijd wel goed waren
Blijft nog spannend dus!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb ook al afgesproken met mezelf dat ik morgen even naar kruidvat moet...
Ik voel me gewoon anders....
Jammer Aisly! Bedoel je dat je morgenochtend nog een keer gaat testen? Je hebt dus nog wel hoop?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Aisly het volgende:
[..]
Ik gisterochtendMaar ook met n dipstick, dacht ook dat die altijd wel goed waren
Toch maar eens andere stickies erbij kopen dan! eerst morgen afwachten
Ja, ik vind het echt stomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah ruk is dat he, Peel? Ik was in april veel te veel km verwijderd van mijn vent. Bij mij kwam t de maand erna goed. Hoop bij jou ook!
Ik hoop dat dat trucje ook voor mij geldt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:16 schreef DJMomo het volgende:
Ah ruk is dat he, Peel? Ik was in april veel te veel km verwijderd van mijn vent. Bij mij kwam t de maand erna goed. Hoop bij jou ook!
Opnieuw welkom! Er is hier al een streepjesregen gaande, zullen wij volgende maand voor regen zorgen? Iedereen is welkom om mee te doen!quote:
Hmmz daar krijg je Mei kindjes van he?! Ik denk dat ik met jullie mee doe!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Opnieuw welkom! Er is hier al een streepjesregen gaande, zullen wij volgende maand voor regen zorgen? Iedereen is welkom om mee te doen!
Jaaaaaa!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hmmz daar krijg je Mei kindjes van he?! Ik denk dat ik met jullie mee doe!
Ja technisch gezien wel ja... Ik weet niet, ik voel me gewoon raar....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Maarre, jij hebt toch nog kans op een april-kindje?
Moeilijk hoor GM! Twee rondes geleden had ik dat ook, toen heb ik om de dag getest, omdat ik het niet kon plaatsen... On the bright side: toen ik zwanger was van mijn eerste, voelde ik me ook raar voor m'n NOD, maar dat heb ik me pas achteraf beseft. Het was een gevoel waar ik toen niet, en nu nog steeds niet, m'n vinger op kon leggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja technisch gezien wel ja... Ik weet niet, ik voel me gewoon raar....
Ik mag van mn man pas donderdag testen als ik maandag niet ongesteld wordt, maar hij kan mn rug op! Dus ik zeg ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Theeleuter het volgende:
Kursor, wat een achtbaan. En fijn dat je hcg nu weer negatief is!
Ik mag ook pas maandag testen (van manlief). Synchroon testen GM?
Juah! Die duurt eeuwig. Hij zei gelukkig wel vlug 'zwanger'.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Kim!
Die digitale is ook zenuwslopend he?
De uitslag blijft maar 24 uur staan trouwens.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 06:51 schreef Kimpossible het volgende:
Jeetje. Die 2e keer testen is zo mogelijk nog veel zenuwslopender. Ik dacht heel ff dat dat stomme ding wit zou blijven. Maar maar:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
![]()
ik ben zwanger
![]()
Bovenste test op foto 1 is van woensdag. Streepje lijkt IRL niet zo gek veel donkerder, maar op de foto wel, zie ik!
Hee, respect voor hen die dat durven!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:39 schreef DJMomo het volgende:
Kim. Ga je net zo'n serie piesen als zand?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Hee, respect voor hen die dat durven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |