Dat klopt, maar ik hou al jaren bij wanneer ik ongesteld moet worden... Alleen nu hoop ik het dan niet te worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:45 schreef Pvoesss het volgende:
Je kan natuurlijk die keus ook zelf maken.
Het is geen must natuurlijk om uit te rekenen wat je nod is etc.
Hier ook echt niet en ik moet heel eerlijk gezegd echt niet denken aan om de dag voor hele cyclusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier werkt dat niet, seks op schemaAl denk ik dat we deze maand wel goed gedekt hebben (lekker woord in deze context
![]()
).
Nu aan het wachten en ondanks de wetenschap dat als er een eicel bevrucht is deze waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld kan zijn, is het hypochonderen al wel begonnen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier werkt dat niet, seks op schemaAl denk ik dat we deze maand wel goed gedekt hebben (lekker woord in deze context
![]()
).
Nu aan het wachten en ondanks de wetenschap dat als er een eicel bevrucht is deze waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld kan zijn, is het hypochonderen al wel begonnen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
Las ook ergens dat heftige seks beter is![]()
Goed gedektquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
).
Helemaal niet hier, maar m'n lijf werkt gewoon niet meer zo mee...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Hilzillah het volgende:
Sowieso iedere dagEn nu?
Alsof alle zin verbruikt is
Ik ben begonnen met ovulatietests op aanraden van mijn HA, om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. De vraag was of ik wel een eisprong had en die bleek ik gelukkig te hebben. Vorige maand gestopt met temperaturen en testen, deze maand ga ik het weer oppakken. Ik weet rond welke dag ik mijn eisprong heb en daar hou ik rekening mee, dus eigenlijk hoeft het niet, maar ik vind het fijn om enige 'controle' te hebben in het hele proces. Verder is het afwachten, goede hoop houden en ontspannen, maar het kleine beetje controle dat ik kan hebben, heb ik graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Fee-nix het volgende:
Ah geen streepjes vandaag.
RP hoe mensen in de eerste ronde zwanger worden? Pure mazzel!.
Waarom gebruiken veel van jullie trouwens van die ovulatietests? Is dat vooral vanwege een onregelmatige cyclus? Zelf heb ik namelijk altijd zoiets van 'm'n eisprong komt ergens rond de 12e/13e/14e dag in mijn cyclus, dus in die buurt moet er gewoon veel geklust worden.
Agree! Af en toe lukt het, maar doorgaans is het om de dag! Ik moet wel zeggen dat dat meer aan mijn man ligt dan aan mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel me soms echt een bejaarde als ik lees over iedere dag seksik moet er niet aan denken...
Zo begon het bij mij ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Butterflower het volgende:
Elke dag?? Ik word al moe bij het idee![]()
Mijn tetten doen echt pijn momenteel, vooral als ik net m'n bh uit heb.
En vanmorgen was ik zelfs een beetje misselijk. Hypochonder ftw!
Nee, ik ga mijzelf niet gek maken. Echt niet! Maar toch he, toch
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het wordt steeds vroeger hier. Pil hoeft nu nog maar tot aanstaande zondag.
Ja offuh.... Ik zeg piesen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Aisly het volgende:
Heb trouwens toch zere tepels![]()
Vorige keer dat ik dat een paar dagen had was een week na mn eisprong, maar had nu eigenlijk ongesteld moeten zijn. Mn eisprong zal toch niet ineens 2 weken later zijn geweest? Das wel heel verlaat zegmaar..
Zeg, pies eens op een stickkie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Aisly het volgende:
Heb trouwens toch zere tepels![]()
Vorige keer dat ik dat een paar dagen had was een week na mn eisprong, maar had nu eigenlijk ongesteld moeten zijn. Mn eisprong zal toch niet ineens 2 weken later zijn geweest? Das wel heel verlaat zegmaar..
We zien wel hoe het loopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:43 schreef Aisly het volgende:
[..]![]()
Wil je dan eerst ontpillen of meteen beginnen?
Elke dag lukt hier ook niet hoor, om de dag is (nu nog) net te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet vanmiddag/vanavond al testen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:52 schreef Aisly het volgende:
Idd overtijd, sinds zaterdag! Afgelopen maandag was het piesen negatief met een dipstick, maarhaalt vandaag wat andere testjes om morgen nog eens te testen. Eerste wat ik nu telkens doe als ik naar de wc ga is snel mn broek naar beneden trekken, tot 2 tellen en dan snel kijken hahaha
Heb nog geen testenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Waarom niet vanmiddag/vanavond al testen?
Na je nod maakt het geen verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:41 schreef Aisly het volgende:
[..]
Heb nog geen testenEn ochtendurine is toch het beste? Of kan het 's avonds ook??
Succes vanmiddag Fazzoletti!
Volgens mij is het nu een introductie gesprek, geen idee of er dan ook al echt iets getest gaat worden. Maar goed om te weten hoe het pad 'normaal' verloopt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gyn verder zegt/doet, een echo en daarna primolut voorschrijven, verwacht ik. Maar houd ons vooral op de hoogte![]()
Mn NOD was dus de 13e (afgelopen zaterdag), heb donderdag de 11e getest en die was negatief. Dus verwachtte zaterdag gewoon menstruatie. Die bleef uit.. dus maandag 15e weer getest, ook negatief. Nu zijn er wat testen bijgehaald zodat ik morgenochtend weer opnieuw kan testen. Dat zou dus dag 5 na NOD zijn. Als daar morgen niets uitkomt wacht ik tijdens mn vakantie nog verder af, mocht er dan nog niets gebeurd zijn bel ik even de dokter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Risu het volgende:
Aisly, ik zou ook allang getest hebben hoor. Ik heb zelf al een aantal testjes in huis voor als mijn nod komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
In verband met eventuele menstruaties die niet goed uitkomen. Die zijn nogal heftig bij mij zonder pil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:23 schreef DJMomo het volgende:
Succes Fazz
ah zo DM, ik zou zeggen: why not toss it today?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef Fee-nix het volgende:
Ah dat is zeker irritant, Aisly. Maar t kan nog!
Mevr_Mus: closed during construction?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |