SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Haha van dr eigen man neem ik aan tenminstequote:Op maandag 15 juli 2013 21:10 schreef RockabeIIa het volgende:
GM, vraag es of ze weet van wie ze zwanger is
'Just checkin'!'
Da's een aanname he!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha van dr eigen man neem ik aan tenminste
Nou ik heb mijn frustratie eruit gegooid bij mn man, en die zat hier met een paar vrienden... Laat ik zeggen dat ze hier niet in de smaak vielquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Even relativeren hoor. Een collega van me, kinderloos en ergens 55+, vindt dus dat ik niet moet/mag zeuren als ik weer es de halve nacht wakker ben geweest, of als ik gewoonweg helemaal niet aan mezelf toe kom ivm mijn kids en me lamlendig voel daardoor. Zij wordt dan nl heel verdrietig want zij had ze graag gehad.
Mijn reactie was zo --->![]()
Je kunt niet met _alles_ en iedereen rekening houden bedoel ik maar te zeggen.
Had het bij die 'snel-zwangere' minder snel gegaan, dan pas had ze de frustratie begrepen, gm...
Gewoon hi-fiven, tegen haar hoofd, met een stoel... zoiets?
Lintjes, strikjes en airbags okequote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Of mensen trekken zich te gauw iets aan
Wij NL-ers verpakken bijna alles wat we zeggen al in alsof het een mooi cadeautje is...
Maar goed, ik wens je heeeel veel succes, en dat het maar gauw raak is!
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das een echte theeleuterHe bah wat een nare opmerking, zou ik me ook behoorlijk aan ergeren. En dan meteen raak in de eerste ronde, hoe doen mensen dat toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:47 schreef ReesesPieces het volgende:
[..]
He bah wat een nare opmerking, zou ik me ook behoorlijk aan ergeren. En dan meteen raak in de eerste ronde, hoe doen mensen dat toch!Oh das ook een lastige inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:17 schreef Theeleuter het volgende:
Gets GM, jammer en vervelend dat het in volle hevigheid is losgebarsten
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das een echte theeleuterProbeer een beetje meer te relaxen. Volgens mij ben je er wel heel erg mee bezig en hoe lang ben je nu aan t proberen? 4 maanden volgens de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik spreek uit ervaring: je voelt je beter en de tijd gaat sneller als je meer loslaat. Ik kruip richting de 2 jaar en hoe langer t duurt Hoe rustiger Ik eronder word (met een enkele dip zo nu en dan)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Mijn poging tot staat los hoor van die bimboquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Probeer een beetje meer te relaxen. Volgens mij ben je er wel heel erg mee bezig en hoe lang ben je nu aan t proberen? 4 maanden volgens de OPik spreek uit ervaring: je voelt je beter en de tijd gaat sneller als je meer loslaat. Ik kruip richting de 2 jaar en hoe langer t duurt Hoe rustiger Ik eronder word (met een enkele dip zo nu en dan)
quote:
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef DJMomo het volgende:
Wordt nog wat met een eventuele bevalling.
Dat dacht ik ook van de mijnequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattig2m lang en bij bloed gaat ie gestrekt
Die van mij moest ff assisteren bij het hechtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
I know! Hij is echt zo'n aanstaande vader die gaat flauwvallen! En stiekem vind ik dat zo schattig2m lang en bij bloed gaat ie gestrekt
Het komt niet als een verrassing, dat scheelt! Als er bloed bij komt kijken sta ik alleen... Pas geleden een ingreep gehad aan een kies en dat ging nabloeden, en terwijl t bloed uit mn mond liep ging hij in de slaapkamer t ziekenhuis en mn ma bellen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben heel benieuwd of je er dan ook om kan lachen
Oooh dat geeft hoop!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van de mijne. Maar hij kon het prima handelen, er was ook niet veel bloed te zien trouwens. Hij was veel te veel onder de indruk van alles wat er gebeurde om zich druk te maken om dat beetje bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |