Nou dat dus precies! Ik ben gewoon een ei aan het verspillen!!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
En Kwisted, lastig lijkt me dat. Mijn vriend heeft ook langer dan ik getwijfeld over de timing. Zeker vorige maand, zijn laatste twijfel maand, vond ik het heel lastig om mijn vruchtbare dagen zomaar voorbij te laten gaan
He, verdorie GMquote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga met tap mee naar de volgende ronde...
We gaan een mei kindje maken okequote:Op maandag 15 juli 2013 09:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh en enorm balen GM... hopelijk is het de volgende ronde wel mooi raak!
Will do!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef DJMomo het volgende:
asje, thee! wel vanavond nog even het bewijs plaatsen he!?![]()
quote:
ditoquote:Op maandag 15 juli 2013 10:29 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Will do!
Heb werkelijk nog niets nuttigs op mijn werk gedaan....
Check! Wel handig geregeld toch, van de natuurquote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef Kwisted het volgende:
[..]
hebben jullie ook zo'n enorm libido tijdens je vruchtbare dagen?![]()
![]()
Spannend!!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen dacht ik toch echt dat ik ongesteld ging worden, test was negatief maaris er niet....
Nou tot nu alleen maar met de dipstick... Net met man afgesproken dat ik morgen ff naar kruidvat ga, en dan donderdag testen als er dan nog niks is.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:11 schreef Aisly het volgende:
[..]
Spannend!!
Dat had ik dus zaterdag ook. Net metafgesproken dat als er woensdag nog geen
te zien is we eens testen met de kruidvattesten ipv dipstick.
Jij al met een ander soort test getest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
ja, het is vooral voor m'n man erg vermoeiend. Maar dat is normaal toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:05 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou dat dus precies! Ik ben gewoon een ei aan het verspillen!!![]()
Maar voor mij zit er ook geen haast achter, vind het belangrijker dat het goed voelt. Zodat als we een 2e streepje plassen we ook echt allebei weer heel blij zijn![]()
hebben jullie ook zo'n enorm libido tijdens je vruchtbare dagen?![]()
![]()
Hier nog een met PDS! Overzicht van je eten bijhouden is idd erg handig, andere dingen uitsluiten ook. Zodra je duidelijk hebt waar je wel en niet tegen kunt (denk ook aan lactose of gluten) is het heel goed te doen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Risu het volgende:
Ik weet nog niet of ik door mag naar de volgende ronde of dat ik door mag naar het volgende topic. Die wachtdagen zijn wel lang zeg.
En dan heb ik ook nog een keer half slecht, half goed nieuws van de huisarts. Daar was ik heen omdat ik 't afgelopen half jaar zo vaak buikpijn heb, het beestje heet PDS waarschijnlijk. Vanmiddag bloed geprikt om andere dingen uit te sluiten, vrijdag weet ik het dus pas zeker. Maar zoals het ernaar uitziet is dus 'gewoon' PDS. En ik weet niet of ik daar blij of verdrietig om moet zijn. Nou ja, dan moet ik maar gewoon even 2 streepjes piesen dit weekend.
+1quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef Kimpossible het volgende:
Risu, hier ook PDS! Als je eenmaal in de gaten hebt wat je lijf wel en niet kan handelen, valt het wel mee. Je kunt best een klein beetje gerustgesteld zijn, als dit het vrijdag echt blijkt te zijn. Het is geen Crohn en dat is ook veel waard! Komt wel goed
Bewijs:quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef DJMomo het volgende:
asje, thee! wel vanavond nog even het bewijs plaatsen he!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |